Hirdetés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Samsung Galaxy M55s
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
Hirdetés
-
Ma este jön az idei Sonic Central
gp Egy stream adás keretén belül tudhatjuk meg, hogy milyen újdonságokra számíthatunk a franchise-tól.
-
Konvektor korszerűsítés - Computherm KonvekPRO felszerelése Q7RF szobatermosztát
lo 2022 decemberében szereltem fel a KonvekPRO-t.A gázkonvektoraim Sit 630-as korszerű vezérlővel vannak ellátva (...
-
Rengeteg memóriával kínálható meg az AMD érkező csúcs-IGP-je
ph A Ryzen AI Max sorozat az Apple Max jelzésű rendszerchipjei ellen készül.
Aktív témák
-
Peat;)
veterán
válasz JJános #48231 üzenetére
Azért motorozgatott és az mindenre jó csak elpocakosodásra nem...lehet hogy 40 éves de ez a kor egyáltalán nem sok, csak a médiahadjárat kiáltotta ki hogy 30 felett lejárt az f1-es versenyzők kora. Ő is azért vállalta el mert fizikailag alkalmas rá.
Lonzit tévéztetik és nem tévézik. Nem mindegy, nagyon nem a megfogalmazás. Ha valakire akkor rá nem lehet mondani hogy nem hajt ki mindent magából és az autóból.
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
válasz Motion_Blur #48434 üzenetére
Valamely oldalon ezt láttam tőle "örülök hogy segíthetek" meg lojalitás miatt vállalta el. Azért van arca Aztán persze lehet hogy megy oda a zsé ahova való(adomány), csak vicces.
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
válasz tuskooo #48463 üzenetére
Nem arról az évről beszélt, hanem arról amikor magára talált a Ferrari. Kiegyenlített év volt, mindkettő kapta a büntiket, csapathibákat, hol az egyik hol a másik autó volt gyorsabb. Emlékszem amikor ment a vita hogy mennyire volt kiegyenlített kb olyan kaliberű volt hogy igen de ennek vagy annak plusz eggyel! volt több gondja. LOL. Ez nem szoros?
Ha rossz a memóriád akkor nézd vissza nem volt az olyan rég. -
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #49117 üzenetére
"Megverették 2005-ben" ezzel nem értek egyet. Sok csapat és pilóta van a mezőnyben akiket megverettek ilyen alapon. Illetve én máig nem felejtem el ahogy hárították a dolgot a gumira gumira majd év vége felé lenyilatkozták, hogy igen, magával az areoval és más területekkel is probléma volt. A teljes visszaesést a gumis szabályra hárítani nem hinném hogy fedi a valóságot. Persze ezt senki sem tudhatja. Én csak azt tudom hogy a motorbefagyasztással is szívtak páran, az egy gumi beszállítóval is, a hajlékony mizéria, diffuzor, felfüggesztés....de mégsem láttam ilyen kijelentést, hogy az adott csapatot megverették..csúnya szó na.
[link] megy az űrbe amúgy.
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #49140 üzenetére
Értem a logikádat, csak ez a 100% gumi miatt nem tetszik egyrészt mint írtam, másrészt az nem, hogy ugyanilyen dolgokat le lehet írni szinte az összes élcsapatra, a te logikádat követve és linkelve a nyilatkozatokat. Lehet hogy nem életszerű hogy elcseszték az autót is akkoriban, de akkor miért nyilatkozták le. Mint ahogy a BMW idén miért a Force Indiákkal csatázik, az életszerű? Ők ezekre a szabályokra építettek elég régóta, mégis mivé lettek. Szóval a szemem által látottak és olvasottak alapján kicsit ki van színezve a történet, de egy szóval nem állítom hogy nincs benne igazság..
Szerintem egyébként egyszerűbb a történet, egy 7vb embernek nincs olyan hogy á elveszik a kedvét, ő azt csinál ott és akkor amit akar, egy ilyen ember már életben nem inog meg lelkileg szerintem, az adott sportágban. Aztán az otthoni mosogatásnál lehet hogy úgy stresszel mint Piquet Brióstól, de az f1-ben nem hinném hogy magán kívül hallgatott volna bárki másra is, ahogy most sem. Én ilyennek látom, aztán valószínű hogy mindkettőnk téved. -
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #49156 üzenetére
"2006-s évhez sztem szorosan hozzátartozik, hogy az első 9 futamon 7:2 győzelmi aránnyal a Renault megy, míg az idény második felében azaz a második 9 futamon 7:1 győzelmi arány van a Ferrari-nak
Ez nálam nem nyílt sisakos"
Bakker nézd már vissza a számaidat. Lehet utálni Alonsot, de akkor szoros csatában, hasonló adottságok mellett jött ki győztesen. A nincs Suzuka meg mittom én mikhez, meg lehetne írni ha nincs a kamu Alonso feltartja Massát meg ezernyi dolgot. Keress vissza, anno ezt kiveséztük abban az évben. Amikor felsoroltuk a büntiket, műszaki hibákat, csapathibákat akkor igen csak kiegyenlített volt a dolog, gyakorlatilag tök ugyanaz. Én nagyon sok ilyen "nem nyílt sisakos" vb harcnak örülnék a jövőben, mindegy milyen szereplőkkel.
-
Peat;)
veterán
válasz Nowhereman #49375 üzenetére
"Egyetértek. Lonzi már az 5. update-et kapta, miközben kispiké még az évelejivel nyomta. Hogy a versenyre csak az egyik autóra teszik fel az új elemet - megszokott dolog. De hogy egy bevált elemből ne tudjanak egy második példányt előállítani három hónap alatt, és mindezt az egyik nagy gyári csapatnál? Hát itt valami árulásnak kell lennie..."
Kb mindig egy fázissal volt lemaradva Piquet autója, ez olykor valóban nagy különbség lehetett, akár fél másodperc is. Ugyanakkor Hungaroringen konkrétan megkapta ugyanazt az autót mint Alonso a hisztije miatt. Alonso pole, ő meg hátul.
Tavalyról nem is beszélve, akkor nem volt hiszti, aztán nézd meg a ponttáblát. Idén a vb-ért akartak menni (hagyjuk hogy hogyan gondolták) ezért szándékosan lassították be a brazilt pluszba, hogy véletlenül se zavarjon be. Az a mínusz a tudáskülönbséggel meg brutális lett. Egyébként ha máskor nem akkor az első futamokon kellett volna hoznia Alonso szintjéhez képest valami közelit, de még akkor sem ment.
E mellé nagy képe van a srácnak, nem az önbizalom hiányzik és nem lelki oka van a dolgoknak ahogy elnézem. Ennyit tud. Egy másik autóval lehet sokkal többet tudna, sőt, de a nagyok a nehezen vezethetővel is mutatnak valamit.
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
-
Peat;)
veterán
válasz D@ni88 #49408 üzenetére
Tegyük hozzá hogy az elmúlt három futamon elsődlegesen nem a többiek előzték be őket, hanem ők estek vissza önmagukhoz képest. Jól be kéne állítani az autót meg megérteni és megint ott lesznek dobogó közelben. Annyi meg elég lehet. Csak én nem nézem ki egyik pilótából sem hogy ilyen kevés teszttel megértse hogy hol a probléma.
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
Én sem értem hogy miért így döntöttek, pl Coulthard mint ős mclarenes kifejezetten jól mutatott volna a ferrariban szerintem. Piquet meg valóban mutatott alsóbb kategóriákban ezt azt, ráadásul brazil mint Massa (szponzor) és egy jól vezethető autóval lehet nem lenne annyira gyenge. De ott van a visszatérni akaró Villneuve is, meg egy csomó fiatal arc.
Úgy néz ki ez az egész mint ha a Ferrari Massa balesetét úgy kezelné le hogy akkor most tragédia van és felteszik a két kezüket, megmutatják hogyan lehet kínosan végigszenvedni az idei évet és de mennyire szar nekik most. Ilyen mentalitással komoly hullámvölgybe kerülhet a Ferrari, ha egy ilyen döntésben ekkora sületlenséget hoznak össze mi mehet a háttérben, a gyárban, a fejlesztésnél, a személyi kérdéseknél...jobb nem belegondolni mekkora baromságokat csinálnak, csak mert a főnök azt mondta. Ferrari simán középszerű csapat lesz így.
Aktív témák
Hirdetés
- X1 Yoga 6th 27% ÁFA, 14" 4K+ IPS érintő i7-1185G7 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam aktív toll gar
- iPhone 16 Pro 128 GB sivatagszínű titán
- Dell P2418HT érintőkijelzős 24" monitor, KARC rajta!
- (Akár komplett PC-vel is eladó!) AORUS GeForce RTX 4090 MASTER 24G - 3+ év garancia
- x360 1040 G8 2-in-1 27% 14" FHD IPS érintő i7-1185G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen