- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
boecce
tag
válasz zolikaDB #598 üzenetére
Gondolom , akkor logikusan az S0-hoz számított előtolással, vagyis F0-val "közlekednének" a szánok, vagyis semmire nem mennél. De egy próbát megér..
De valami olyasmi megoldásnak kellene lenni, mint a "csapágy-hajtómű" ahol a főorsó forgását a ráépített hajtóműben lévő mechanizmus "sokszorozza" ..(általában 4-16 szorosára).
A levegőhajtásúnál el tudom képzelni, hogy független a főorsó forgásától, a befogó kúpban van csapágyazva a turbo. De ha tévednék, ne kövezzetek meg!![ Szerkesztve ]
Reggel addig röhögtünk a főnök ''viccén'' amig rá nem jöttünk, hogy amit mondott, az a napi feladat!!
Új hozzászólás Aktív témák
● nem beszélgetős OFF topic!