- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Milyen okostelefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Olyan telefon lett az idei foci EB hivatalos mobilja, ami nem kapható Európában
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Olyan telefon lett az idei foci EB hivatalos mobilja, ami nem kapható Európában
ma Folytatódik a Vivo és az UEFA együttműködése, a készülékválasztás megkérdőjelezhető.
-
Nagy pofon: lőttek a Meta európai AI-tervének
it Az ír adatvédelmi hatóság kérése miatt a Meta befékezi az AI-modellek kiadását Európában.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
[Prolixus]
addikt
válasz
radi8tor #51733 üzenetére
A képeden a pre-facelift-es ST Edition van. A facelift-es nemrég vált elérhetővé, elég korlátozott példányszámban lehet majd kapni, pl az UK-ba csak 300 darabot gyártanak majd belőle:
És igen sajnos 2025ben megszűnik a Focus, és így az ST is. Én nemrég rendeltem egyébként egy ST-t, bár nem ez az ST Edition-t hanem a simát (alap felfüggesztéssel). (nagy dilemma volt hogy ez legyen vagy az i30N hatch, de végül a Focus mellett döntöttem pedig objektíven a Hyundai valszeg egy jobb, teljesebb autó)
Nekem daily driver lesz, amíg el nem költözök valami másik helyre ahol tudnék 2 kocsit parkoltatni, vagy nem lesz család.
Ha az átlag 9-10literes fogyasztást el tudod viselni akkor simán lehet napi szintű autó (bár alattam egy Vitara is 8.4 litert eszik átlagban...). A kW coilover-es változat mondjuk a fos magyar utakra már lehet túl kemény lenne picit.
"Mondják hogy a 2.3-as EcoBoost az nem túl jó. Mennyire kell ettől félni?"
Az MK3 RS-be kerülő változattal voltak gondok, azok közül sok elszállt. Az ST idejére már ezt javították, sem az ST sem a Mustang Ecoboost-os változatára sem olvastam túl sok panaszt. Van ez az "ecoboom" csúfszó, de igazából csak agyonhúzott motorok szállnak el. Annyi hogy a nagyon brutál tuningot nem bírja jól, gyárilag stroker engine. Az MK3 ST 2L-es motorjából durvább számokat hoznak ki, lóerő és nyomaték terén is, mint ebből a 2.3-as ecoboostból. Persze mivel elsőkereskes az autó, nem sok értelme van ezeknek szerintem mert úgysem bírja lerakni az útra az erőt az autó wheelspin meg brutális kormányrángatás nélkül, szóval ez nekem inkább olyan teoretikus hátrány, érdemben úgysem akarom majd tuningolni. Ja meg még annyi hogy benzinesekhez képest elég nyomatékos a motor stroker létéből adódóan, viszont részben ugyanezért kb nincs értelme 5500 felé pörgetni mert még veszít az erejéből rendesen, szal nem egy Honda VTEC motor.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
Új hozzászólás Aktív témák
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Robot fűnyírók
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- E-roller topik
- BestBuy topik
- További aktív témák...