- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Három hónap hajlíthatóval (de most macskák helyett Mazdák)
- BYD Atto 3 menetpróba
- Kezünkben a Razr 50 Ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Garmin topik
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Kezünkben a Razr 50 Ultra
ma Félmillió forint felett indít a csupa képernyős modell, nem olcsó a társa sem.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
[Prolixus]
addikt
válasz
radi8tor #51733 üzenetére
A képeden a pre-facelift-es ST Edition van. A facelift-es nemrég vált elérhetővé, elég korlátozott példányszámban lehet majd kapni, pl az UK-ba csak 300 darabot gyártanak majd belőle:
És igen sajnos 2025ben megszűnik a Focus, és így az ST is. Én nemrég rendeltem egyébként egy ST-t, bár nem ez az ST Edition-t hanem a simát (alap felfüggesztéssel). (nagy dilemma volt hogy ez legyen vagy az i30N hatch, de végül a Focus mellett döntöttem pedig objektíven a Hyundai valszeg egy jobb, teljesebb autó)
Nekem daily driver lesz, amíg el nem költözök valami másik helyre ahol tudnék 2 kocsit parkoltatni, vagy nem lesz család.
Ha az átlag 9-10literes fogyasztást el tudod viselni akkor simán lehet napi szintű autó (bár alattam egy Vitara is 8.4 litert eszik átlagban...). A kW coilover-es változat mondjuk a fos magyar utakra már lehet túl kemény lenne picit.
"Mondják hogy a 2.3-as EcoBoost az nem túl jó. Mennyire kell ettől félni?"
Az MK3 RS-be kerülő változattal voltak gondok, azok közül sok elszállt. Az ST idejére már ezt javították, sem az ST sem a Mustang Ecoboost-os változatára sem olvastam túl sok panaszt. Van ez az "ecoboom" csúfszó, de igazából csak agyonhúzott motorok szállnak el. Annyi hogy a nagyon brutál tuningot nem bírja jól, gyárilag stroker engine. Az MK3 ST 2L-es motorjából durvább számokat hoznak ki, lóerő és nyomaték terén is, mint ebből a 2.3-as ecoboostból. Persze mivel elsőkereskes az autó, nem sok értelme van ezeknek szerintem mert úgysem bírja lerakni az útra az erőt az autó wheelspin meg brutális kormányrángatás nélkül, szóval ez nekem inkább olyan teoretikus hátrány, érdemben úgysem akarom majd tuningolni. Ja meg még annyi hogy benzinesekhez képest elég nyomatékos a motor stroker létéből adódóan, viszont részben ugyanezért kb nincs értelme 5500 felé pörgetni mert még veszít az erejéből rendesen, szal nem egy Honda VTEC motor.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Három hónap hajlíthatóval (de most macskák helyett Mazdák)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- BYD Atto 3 menetpróba
- iPad topik
- Kezünkben a Razr 50 Ultra
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- E-book olvasók
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Mindenféle matrica, szinte minden felületre! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA