Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • subaruwrc

    félisten

    válasz troll81 #37810 üzenetére

    Szerintem ahhoz sok van belőle hogy felfelé induljon az ára
    Meg van egy pár elég nehezen vagy sehogy nem beszerezhető alkatrésze.
    Imrc modul meg az oracsoport világítás beszarik
    Motortarto bak nincs hozzá. Ilyesmik.

  • Balcsix

    senior tag

    válasz troll81 #37810 üzenetére

    Én is gondolkodtam egy ST150 Fiesta, ST170 Focus, vagy ST220 Mondeo beszerzésén hobbi célra. Jobban utánaolvasva az Angol fórumokon ezek közül a Fiesta talán a "legélevezhetőbb". A Focusban van pár elég nehezen beszerezhető alkatrész (ahogy subaruwrc kolléga is említette), illetve a 6-os váltót sokan cserélik/alakítják át 5-ösre, mert a gyári áttétel elég tré. A Mondeonak kegyetlen a hangja még gyári kipuff rendszerrel is, viszont nekem hobbi célra valami kisebb-mozgékonyabb kellene. Így maradt az ST150, amit mindenki istenít. A 3 közül ezeknek a legnagyobb az átlagáruk (valszeg nem véletlenül), volt szerencsém vezetni egyet, és tényleg nagyon élvezetes kis hot hatch.
    Viszont mivel már nincsen hely több verdának, és sajnálnám eladni a mostani hobbi kocsit, így nem hiszem hogy lesz belőle valami a közeljövőben. :)
    Viszont ha a befektetés számít, akkor MK1-MK2-MK3 RS a te autód! Illetve a régebbi Sierra-Escort Coswrothok és régebbi Ford modellek, amik még nincsennek széthullva. Egy ST170-et véleményem szerint nincsen sok értelme beszerezni ilyen célokra.
    Az ST modellek közül esetleg az MK2, amiknek belátható időn belül elkezd növekedni az áruk (sőt már most is növekvőben vannak) a sor 5 miatt.

    #37854LK
    Nagyon röviden forgalmazva igen, segít megakadályozni az autó tapadásvesztését, például hirtelen irányváltásoknál is jól jöhet...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák