Hirdetés
- iPhone topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- 6 Android főverziót ígér a Samsung
- Yettel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Három részletben lesz látható az Arcane második szezonja
gp A napokban érkezett egy új trailer, amellyel együtt végre megtudtuk mikor láthatjuk az új évadot.
-
E61 blog 2. rész
lo [Előző rész]Folytatnám a történetét a E61-nek. A sztereotípiákkal ellentétben még nem kerültem anyagi csődbe, és nem...
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Goose-T
veterán
válasz DeFranco #2544 üzenetére
Én csak hozzájuk hordom a kocsit, Focus-specialisták. Nekem is cseréltek izzókat a műszerfalban. Mindenképpen macerás, mert le kell bontani hozzá a műszerfalat, én biztos nem kezdenék hozzá. Mondjuk nem azért, mert elrontanám, csak sajnálom az időt rá.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz DeFranco #2546 üzenetére
Nekem már cseréltek stabpálcát, szóval valamennyit értenek a futóműhöz is. Bár ha jól tudom, nincs lézeres műszerük a beállításhoz. Amúgy ilyen a stílusuk, általában eléggé el vannak havazva, mert sokan tudják, hogy nagyon értenek a Fordokhoz. Általában egy-két héten belül tudnak időpontot adni, onnan már gyorsan megcsinálják. Ha nem kell olyan speckó alkatrész, aminek sokáig tart a beszerzése, akkor reggel viszed, este hozod a kocsit.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz DeFranco #2560 üzenetére
Sehogy, az enyém már ilyen volt, amikor hozzám került 2013-ban. A szerelőknél, akiket ajánlottam, biztos lesz bontott napellenző, nekem is kicserélték pár ezresért.
Szerk.: az előző tulaj ragtapasszal tekerte körbe, azzal még elvan egy kis ideig, de mindenképpen cserélni kell.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Real_Necro #2689 üzenetére
A hahun az első 9 ajánlat van 2,5 millió alatt a 197-ből a 2011-2013 közti dízel Mondeók között. Nem jó előjel, vagy kicsit több pénzt érdemes rászánnod, vagy alább kell adnod az igényekből.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Real_Necro #2691 üzenetére
Ebben a cikkben leírják, mit tartalmaz a facelift. Röviden: külsőre nem túl sok, műszakilag viszont jelentős változások vannak.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
Hú de rákívántam most erre a gépre. Ha nem lenne az asszony, aki úgyis mondaná, hogy ne költsünk hülyeségekre, ha megemlíteném ezt neki, akkor már indulnék is érte. A fehér kocsi a gyengém, kétliteres benzines, Titanium felszereltség. Amilyen keveset megyek (~7000km/év), úgysem számít, mennyit eszik.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz radi8tor #2777 üzenetére
Jó az 30 centinek is, úgy saccra. Nem néztem utána.
Amúgy csak egy okkal tudnám otthon elérni az autócserét: ha kiderülne, hogy ikrekkel terhes az asszony. Már csak pár nap a 12 hetes ultrahangig. Akkor viszont már S-Max-ot vennék.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz westcoastog #2818 üzenetére
Amikor még Skoda Feliciám volt, akkor volt ilyen beázós parám, nekem mindig a biztosítékos doboz ázott be a műszerfal jobb oldalában. Az volt a megoldás, hogy ki kellett szedni az első szélvédőt, és visszarakni. Az előző tulaj cserélte benne, és rosszul lett belerakva az új, amiatt folyt be a víz a gumikéder mellett.
Mondjuk ha a taposó vizes, akkor inkább arra gyanakodnék, hogy valamelyik ajtó vezeti be valahogy a vizet. Alapból eleve ott folyik el a víz, csak a gumi nem engedi be. Nem lyukas valahol a gumiprofil?
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Napfénysüti #2866 üzenetére
Pont ilyenem van nekem is, még kilométer is nagyjából annyi van benne, amennyit írtál. A hátsó lengéscsillapítónak viszont nem örülök, mert az utóbbi időben elkezdett kicsit hajósan viselkedni a kocsi, lehet már csereérettek. Jövő héten viszem a szerelőhöz, hogy a szokásos dolgokat (olaj, szűrők) kicserélgesse, mondtam neki, hogy nézzen rá a lengéscsillapítókra is.
Szerk.: azt mondjuk még hozzátenném, hogy bő három éve vettem, és már akkor sem voltak 100%-osak a hátsó lengéscsillapítók (de még bőven használhatóak voltak azért), ahhoz képest jól bírták eddig, ha tényleg azok puhultak el.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz radi8tor #2991 üzenetére
Azokat az alkatrészkereskedő cégeket, amik mindenféle hatalmas kedvezményeket adnak az általuk kiválasztott partnereknek (pl. B***i), el kell felejteni. Normális cégnél egyszerű emberként is (pl. C****x) megkapod a "kedvezményes" áron.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Poultier #3110 üzenetére
Én ide vittem tavaly újratöltésre és nagytisztításra, és nagyon meg voltam elégedve velük.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Martin97 #3221 üzenetére
Szegény autó, ezt rossz volt olvasni. Mielőtt tuningolnád, inkább javíttasd meg rajta a dolgokat. Bár lehet, hogy több pénzt kellene rászánnod, mint amennyit ér az autó. Kuplungcsere 100k, leömlő+rezonátor 20k (bontott), kasztnizás 30-40k (ha sok a rozsda, nem megy át műszakin), lambdaszonda cseréje 30k. Többi apró hibát meg lehet javítani bontott alkatrészekkel, bár annyi van, hogy még így is pár tízezres bánná. Az olajfogyasztás jó, azt jelzi, hogy még nem kopott a motor, pedig a benzinesek a magasabb fordulatszám miatt nem bírnak annyi futást, mint a dízelesek. Ha majd kékes füst jön hátulról, akkor elkezdhetsz aggódni. A rázkódás ellen tartóbakokat kellene cserélni, de az nem ér meg annyit, amennyibe kerül. Egyébként nagyon jó a bontott alkatrészek választéka ehhez a típushoz, úgyhogy meg akkor is üzemben tudod tartani, amikor már csak jelképes összeget adnának érte használtan.
A tuningról pedig inkább teljesen lebeszélnélek, mert semmi értelme nincs. A motoron sokat nem lehet húzni, és még rövidítené is az élettartamát. Az optikai tuningnak meg aztán tényleg semmi értelme nincs, csak növeli a légellenállást és a tömeget, cserébe röhejesen néz ki tőle az autó, és még sokba is kerül (alkatrész, szerelés, fényezés). Könnyűfém felnit se vegyél rá, mert az is csak növeli a rugózatlan tömeget és a fogyasztást, valamint extra terhelést ró a futóműre.
A helyedben gyűjtenék 2-300 ezer forintot, és elvinném egy Focus specialista műhelybe, hogy javítsanak meg annyi pénzből annyi dolgot rajta, amennyit csak tudnak. Így még sokáig egy jó autód lehet. Én ide szoktam hordani, de még ezt a szervizt is szokták ajánlani.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
Én is azt vettem volna, ha lehetett volna kapni. Illetve volt is egy, csak lerítt róla, hogy ropira volt törve az eleje. Meg volt egy kétliteres is, csak az Miskolcon volt, kocsi nélkül nem volt kedvem olyan messzire elmenni érte. Így vettem egy törésmentes, megkímélt 1,6-osat három éve, ami azóta is jól szolgál.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz DeFranco #3423 üzenetére
Ezek a tizensokéves autók már csak ilyenek. Bontott alkatrészek beszerzéséhez továbbra is őket ajánlom. Fel is szerelik percek alatt, ha kell. Van mellettük egy fényezőműhely is, ha valamit festeni kell.
Az ilyenek megelőzése végett gondolkozom már az autócserén, bár idén már nem lesz valószínűleg megejtve, mivel szeptemberben születik a kishugi, így négyfősre bővül a családunk, és addig inkább nem megyünk bele nagyobb költésbe, ki tudja, mire kell majd kiadni hirtelen pénzt. Jövőre már jobban lenyugszanak a dolgok, majd akkor elkezdek nézelődni. Addigra eladó lesz egy nagyon megkímélt, szuper felszereltségű, műszakilag kifogástalan, 2003-as évjáratú, 1,6-os benzines kombi Focus. Tegnap tekertem bele még csak a 180 ezredik kilométert. Nem lenne egyébként semmi bajom vele, csak sokat megyünk autópályán, és 110 felett nekem már kicsit hangos. Amikor az én szüleimhez megyünk, akkor csak országúton megyünk, ott nagyon halk, a 4-es főút leggyorsabb szakaszán is 110-es sebességhatár van, és én nem vagyok az a tipikus gyorshajtó, csak amit a GPS megenged.
Cserénél továbbra is Focusban gondolkozom, 2008 utáni kombit akarok venni másfél-két misi körül. Mindegy, hogy benzines vagy dízel, nem dőlök a kardomba, ha belefutok egy félmillás injektor-felújításba. Amilyen keveset megyek, a benzines is jó lenne, de szinte csak 1,6-os van a hahun, azokból is nagyon kevés az, aminek megfelelő a felszereltsége (digitális klíma, ez már hozza magával a többit). Nem rossz az 1,6-os benzines, de ha bővül a család, még nehezebbek leszünk, és azért most sem egy erőgép. A Ti-VCT plusz lóerői meg nem hinném, hogy sokat számítanának. Ahogy az amerikai mondja: no replacement for displacement.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Dj Sügi #3523 üzenetére
Józan paraszti ésszel belegondolva az Y azt jelentheti, hogy Yellow, azaz sárga. Az index hivatalos színe a borostyánsárga, szóval ez is arra mutat, hogy jó lesz az.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Ace Ventura #3530 üzenetére
Az 1,4-est felejtsd el, alulmotorizált. Egyébként meg Focusokból (meg úgy általában minden autónál igaz ez) érdemesebb a ráncfelvarrott típust venni, tehát a 2001-2004-eseket, vagy a 2008-2011-eseket. Új típusoknál mindig több a típushiba, ráncfelvarrásoknál ezeket általában kijavítják. Ha mégis ebből a 2005-2008-as típusból vennél, akkor csak benzinest nézz, mert a dízelek ezekben még könnyebben romlanak.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
Most szereztem 5000-ért egy belső motorháztető-burkolatot. Kíváncsi vagyok, mennyivel lesz csendesebb belül a kocsi tőle. Az enyémben eddig nem volt olyan, pedig MK1.5-ös Focus Ghia.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
Régebben benzinesekre is rakták. Tesómék most vettek egy 2001-es, 1,3-as benzines Ford Fiestát, és feltűnt, hogy annak a motorháztetőjén is van, mondom nekem is kell egy. Még nem applikáltam, kíváncsi leszek, milyen lesz. Egy barátom benzines Toyota Avensisében is van, és az pont amiatt híres is a csendességéről.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz motoflug #3865 üzenetére
Automatásat véletlenül se vegyél, semmilyen gyártótól. Egyébként nagyon jó autók az MK1-MK2-es Mondeók (az MK2 inkább egy nagy ráncfelvarrás szerintem). Nyugodtan vehetsz 1,8TD-t is, egyszerű szerkezetek, nincs bennük semmi modern dízelátok (common rail, DPF, piezoelektromos befecskendező, nagy nyomás, hajszálvékony lyukak), csak egy egyszerű alacsony nyomású turbó és egy intercooler. Rokonságomban két MK1 TD is volt évekig, egyikkel sem voltak különösebb gondok. Inkább a rohadásra kell odafigyelni, mert ezek az autók már 20 év körül vannak, hátsó sárvédőív és motorháztető szokott rozsdásodni.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
Eldőlt, lecserélem a Focust. Igazából csak annyi bajom van vele, hogy hosszú autópályázásoknál engem már nagyon fáraszt, nagy a zaj benne nekem. Országúton, kisebb távolságokra még mindig tökéletes autó, pakolni is lehet bele, a felszereltsége is nagyon jó, de az anyósomék 300km-re laknak, és le szoktam fáradni, mire odaérünk. Nagy, kényelmes, erős utazóautót akarok, és nagy valószínűséggel Mondeo MK4 kombi lesz az utód. Eddig faceliftes MK2-es Focust akartam, de abból kevés van, ami megfelel az igényeimnek (digit klíma, erős motor), szóval inkább letettem róla. Egyelőre nincs még meg a pénzem rá, de pár hónap alatt összespórolom, 2017 Q1-ben meg akarom ejteni a cserét. Hitelt nem veszek fel rá. Szeptemberben születik a második gyerekünk, úgyhogy ebben az évben már nem megyünk hosszú útra vele, szóval nem sürgős a csere.
Egyelőre 2-2,5 millió körülieket nézek, ennyiért még elég kevés a faceliftes, bár jövő tavaszig még eshetnek az árak. Van valami, ami miatt érdemes inkább a faceliftest választani? Ha például halkabb belül, az nekem elég nyomós indok. Motorból a minimum a 2,0TDCI, az alá nem mennék. Benzinest is szívesen vennék, ha lehetne kapni, mert amúgy nem autózunk sokat, de abból egyszerűen nincs választék. Arra is gondoltam, hogy 200 ezer feletti futásút néznék, abban már talán cseréltek DMF-et, ha meg nem, akkor biztos meg lehet állapítani róla, hogy cserés, és le lehet alkudni az árából. Tanácsok, hogy mire figyeljek még?
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Atlantis #3904 üzenetére
Azért Ford, mert van egy jó Ford-specialista szerelőm, akiben megbízom, most is hozzá hordom a Focust. Örülök, hogy sikerült megtalálni, nem akarok elkezdeni megint megbízható autószerelőt keresni. Ha garanciaidőn túli használt autót vesz az ember, akkor a legfontosabb a jó autószerelő szerintem (na meg az alkatrészek ára, ebben a Ford kb. középmezőnyben van). Egyébként ültem már dízeles MK4-es Mondeoban, és azért jóval halkabb az MK1,5-ös Focusomnál. Sőt, még egy B5 TDI Passat kombi is csendesebb szerintem belülről (abban is ültem). Talán még bátyám MK3-as TDDI Mondeoja is halkabb. Meg ahogy mondtam, szinte nem is létezik használt benzines Mondeo MK4.
Szerk.: félreértés ne essék, semmi baja a kocsimnak, ami miatt hangosabb lenne más korabeli Focusoknál, autópálya-tempónál sem kell megemelni a hangunkat a feleségemmel, ha beszélni akarunk egymással, a gyári rádiót sem kell 9-es fokozat fölé hangosítani, hogy értsem benne a beszédet. Inkább a frekvencia a zavaró, a motor és a kerék is a kelleténél szerintem magasabb hangon süvít. Kicsit javított a helyzeten a motorháztető-burkolat, amit most tettem bele, de áttörést azért nem hozott.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Atlantis #3906 üzenetére
MK3-as TDCI Mondeoval mentem régebben hosszú távon is (Zalaegerszeg-Budapest), és már az is nagyon meggyőző volt nekem. A Sony hifi pedig nagyon szépen szólt benne, autópályán sem kellett nagyon felhangosítani, hogy minden apró részletét halljam a zenének. Akkor nagy benyomást tett rám, bár ez már 11 éve volt.
Szerk.: pont ezért akarok Focus helyett Mondeot. A mérettel nem lenne gondom, csak egyszerűen nekem kell az a minőség, ami Fordoknál nincs meg a Focusban, mert ahogy mondtad, nem oda van pozicionálva. Mondjuk vehetnék Volvo V50-t is, az NVH tekintetében biztos hozná a Mondeo szintjét (és a szerelőm sem zárkózna el tőle, ha már alapjaiban az is egy Focus MK2), de árban azzal ugyanott vagyok, akkor meg legyen inkább eggyel nagyobb.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
Kár, hogy csak jövőre akarom eladni a kocsimat, különben mondtam volna, hogy vedd fel a GTK-pénzt, és vidd el az enyémet helyette (2003-as 1,6 benzines kombi, Ghia, digitklíma stb., 181 ezer km, sosem volt törve, pöpec állapot).
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz SzlobiG #3964 üzenetére
Hehe, ebbe a hirdetésbe én is belefutottam. Mit kaphatott szegény futómű azoktól a malomkerekektől...
Csak én gondolom úgy, hogy akik ilyen optikai tuningos kocsit akarnak venni, azoknak nincs két és fél millájuk rá? Én elvből nem vennék ilyet, már azokat a hirdetéseket is továbblapozom, ahol látom, hogy a gyáritól eltérő felnit raktak fel. Sok ember nem fogja fel, hogy az optikai tuninggal szűkíti a célpiacot, ezáltal csökkenti az elkérhető árat is, ha el akarja adni a kocsiját.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
Egyébként városban egész jól lép, ha nincs megpakolva, és a klíma sincs bekapcsolva. Tegnap egy újszerű C Merci akart lenyomni a lámpánál de nem sikerült neki (Kerepesi út, 70-es tábla van). Mondjuk azt nem tudom, hogy tényleg akart-e versenyezni, vagy csak simán elindult. Autópályán, klímával már elfogy az ereje, de azért lehet vele tartani a tempót.
Mondjuk én jövő tavasszal már le szándékozom cserélni a 2003-as Focusomat, akkor lesz négy éve nálam. Teljesen jól szolgált eddig, semmi rejtett problémával nem szívatott, nagyobb összeget is csak a trafó, a kuplung és a klímakompresszor cseréjére kellett költeni.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
Félreértés ne essék, szerintem sem különösebben erős, inkább úgy mondanám, hogy még éppen nem alulmotorizált. Egyébként is MK4-es 2.0 TDCi Mondeóra fogom cserélni jövő tavasszal, mert szeretnék egy olyan autót, amiből nem hullafáradtan esek ki egy 300km-es utazás után.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Sub-ZeRo #4007 üzenetére
3F-es autók, mi? Az internet nem felejt!
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz LordAxwell #4046 üzenetére
Az AAA-t inkább felejtsd el, a hirdetéseiket nyugodtan figyelmen kívül hagyhatod.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz LordAxwell #4055 üzenetére
A 2007 előtti TDCi-k voltak olyanok, az újabbakkal már nincsenek ilyen problémák.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz radi8tor #4082 üzenetére
20 ropiért van itt bontott például. Vagy itt 12 rugóért.
Szerk.: egyébként meg a gyári Ford generátor is csak 42 ruppertóba kerül, szóval nincs akkora gond azért.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz albiosz #4087 üzenetére
Lelakott a belseje, úgy néz ki, mint amit telehánytak. Nézd meg, foltos a kárpit. A kilométer elég kevés benne, de ha olyan magánszemélynél volt, még akár hihető is. A felszereltsége nagyon fapad, az MK1.5-ös Ghia Focusomat biztos nem cserélném le erre. Mindent összegezve még akár reális is lehet az ár, nem drágák már ezek annyira.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Real_Necro #4105 üzenetére
Na én is nagyjából ugyanezt szeretném. Ki kell ábrándítsalak, ez most nem kapható meg 3m alatt, de én is reménykedek, hogy jövő tavaszig lemennek ilyen szintre az árak, és megvalósítható lesz ez az elképzelés. Igazából csak néhány Trend felszereltségű használt Mondeo van ilyen árban most, a kínálat legalja, ami mindig lutri. A jó vételekhez el kell menni a kínálat közepéig, ami olyan 3,2m környékén van csak a 2011-es évjáratnál. Érdekes módon ha belevesszük 2013-ig a kocsikat, akkor is 3,2m környékén lesz a medián, csak nagyobb a választék.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Real_Necro #4109 üzenetére
Azért egy 4-5 éves autóra csak nem kell rákölteni azonnal 500-at. Gumik 100-150, átírás 100, KGFB egy évre előre 40-50, olaj/szűrőcsere 30-40, összesen ~300k kezdeti költség. Na de gumik nélkül is el lehet lenni egy ideig, attól függ, milyen állapotúakat kapsz hozzá.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz xEon1337 #4114 üzenetére
Ha ez megnyugtat, nekem is a MAX szint felett van a szervóolaj már három és fél éve, mióta megvettem, és semmi gond nem volt eddig vele. Amúgy MK1.5 Focusom van, de ugyanazzal az 1,6-os 101 lovas motorral.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Real_Necro #4115 üzenetére
A kettőstömegű az MK4-es Mondeokban már 300 ezret is kibír a TC szerint, nem olyan kényes, mint a régebbiekben. Amúgy meg egyszerű megállapítani a hibájat, ha leállítod a motort, és megremeg a kocsi bele, akkor tuti cserés.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
Emberek, aki MK4-es Mondeót keres, és van rá 3,5 millája, az nagyon gyorsan csapjon le erre a gépre! Ha nem ellenkezne az elveimmel a hitelfelvétel, már mennék is érte, de így inkább gyűjtök még pár hónapig.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
Ezt a vicces hirdetést meg épp most találtam.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Philips Airfryer XXL HD9650/90 Forrólevegős sütő
- Újszerű! Gorenje MO17MW mikrohullámú sütő, 700W, mechanikus, 17 liter, fehér
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
- Klarstein Ice Volcano 2G jéggép, jégkockakészítő eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen