- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Mobil flották
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Honor 90 - modellalkat
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
33 280 mAh csak elég lesz
ma Az Ulefone Armor Pad 3 Pro magashegyi kempingezésre is jó, óriás hangfala bulit teremt a semmi közepén.
-
Javított aktuális csúcslapkáján a MediaTek
ph A Dimensity 9300+ némi extra processzorerőt kínál.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Goose-T
veterán
válasz Real_Necro #4154 üzenetére
Mi a bajotok a fehérrel? Nekem azok tetszenek a legjobban.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Doggy dog #4178 üzenetére
Ford TDCi-ből csak 2007 utánit érdemes megvenni, a Focus C-Max pedig szerintem még azelőtti. Később nevezték át sima C-Maxra, azokban már valószínűleg a jobbik TDCi van.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Doggy dog #4197 üzenetére
A klímakompresszor az én Focusomban kb. 10 évet bírt, szóval simán lehet, hogy ebben is cserélni kell. Gyári kompresszor talán 70-80 ezer körül van, bontott meg mondjuk fele-harmada.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
3m alatti korrekt 2012-es Mondeo. Ezt már simán venném, ha most kéne elindulnom autót venni. Jó lesz jövő tavasszal Mondeót venni, érzem.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
A Trend felszereltségben nincs krómozott ablakszegély a megfigyeléseim szerint, szóval simán lehet Titanium, mert az jön a Trend után. Afölött még ott a Titanium X, meg a Titanium S. Ghia már nincs a faceliftesekből, ha jól tudom.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
Van egy alapfelszereltség és vannak az extrák. Amit felsoroltál, az szerintem mind extra. És még van a Titanium X szint is. A Titaniumnál szerintem ezek lehetnek az alapok: krómszegélyes ablakok, könnyűfém felnik, ledes nappali menetfény, tolatóradar, tempomat, esőérzékelős ablaktörlő, ülésfűtés, több légzsák, prémium hifi stb.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Real_Necro #4226 üzenetére
Nem ugyanaz, mert van egy hónap korkülönbség köztük. Egyébként simán lehet, hogy két céges kocsit behúztak ugyanattól a cégtől, amiknek egyszerre futott ki a lízingje. Miért hirdetne egy cég egy kocsit két áron?
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Real_Necro #4233 üzenetére
Inkább az a baj, hogy lecserélték és úgy használták. Nagyobb rugózatlan tömeg, nagyobb terhelés a futóműre, jobban szétrázza a kocsit, ronda és stílusidegen, drága rá a gumi, meg aztán fene tudja, milyen illesztőgyűrűket vetettek be, hogy rászereljék, mivel nem gyári. Na és hogy oldották meg pl. a TPMS működését? Az is jó kérdés.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Real_Necro #4236 üzenetére
Faceliftes Mondeo MK4 kombira, minimum ilyen felszereltséggel (már ami nem alap): gyári könnyűfém felnik, tolatóradar, nappali menetfény. Lehetőleg inkább világos legyen a színe, mert napon állna sokat. Motorból jó a 140 lovas 2.0TDCi, az a legelterjedtebb konstrukció, de az sem baj, ha erősebb. Igazából már van olyan felszereltségű Trend is, ami megfelelne, de a Titanium lenne az igazi. Jövő tavasszal akarom csak megvenni, gyerekszületés miatt idén már úgysem utazunk sokat, addig essenek csak az árak, jó a meglévő 2003-as Focusunk. Lenne rá 2,5-3 millió forint (a mostani kocsi árával együtt, ami olyan 700 ezret érhet most).
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz SidCorky #4250 üzenetére
Én négy év alatt kuplungot, klímakompresszort és gyújtótrafót cseréltettem a 2003-as Focusomban (1,6 benzin, kombi, Ghia) ezekből a legdrágább művelet a kuplungcsere volt (100 ezer). Jövő tavasszal szándékozom eladni, jól fog szerintem járni vele az, aki megveszi.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz albiosz #4252 üzenetére
Városban 9 liter (Budapest, nem valami tinglitangli mezőváros), hosszúban 7,5 liter autópályával és klímával. Csak országúton klíma nélkül 7 alá is be lehet menni. 180 ezer km van most benne.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Real_Necro #4254 üzenetére
Ne reménykedj, sokat nem fog esni az áruk. Összehasonlítottam múltkor az évjáratokat, és a 2010-2013-as sávban van kb. 250-300 ezer forint áresés évjáratonként. Mivel fél év múlva már 2017 lesz, így ahogy december 31-ről január 1-re fordul a naptár, már manifesztálódik is az áresés a pszichológia miatt (tudod, amelyik autó öt éves volt 2016 december 31-én, az rögtön hat éves lesz 2017 január elsején).
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
Egyre jobb ajánlatok vannak 3 millió alatt, kíváncsi vagyok, milyen lesz a piac fél év múlva, amikor vásárolni akarok.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Real_Necro #4476 üzenetére
Parkolóba raktam. Figyelem, hogy megy le az áruk, mennyinél kelnek el. Beraktam már 14 kocsit.
Mondta a bátyám, hogy vegyek inkább benzinest, de akkor csak szívót vennék, mert egy EcoBoost-tal szerintem nem lennék sokkal előrébb a fenntartási költségek szempontjából. Olyanból meg egy kézen megszámolható mennyiség van Magyarországon, Titanium felszereltségű meg ha van is, akkor horroráron. Megnéztem a mobile.de-n is, ott most épp 3 darab ilyen van (kétliteres szívó benzin, Titanium, kombi), és 13490 eurónál kezdődik az áruk. Ha leviszem 2008-ra a minimum évjáratot, akkor már nagyobb a választék (kemény 34 darab egész Németországban), de ott is 9000 euró körül vannak értelmes darabok. Basszus, még tán akkor is jobban járok a TDCi-vel, ha egy millát még rá kell költenem a megvételt követő évben, mert annyival olcsóbbak.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
Nekem is egyszer volt ilyen az MK1-es Focusomban, de elmúlt magától a következő teletankolás után. Mondjuk én mindig teletankolom, csodálkoztam is, hogy miket ír ki nekem.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
Figyelem már a hirdetéseket egy ideje, és feltűnt, hogy ezt a szerencsétlen kocsit senki sem akarja elvinni, pedig 3 millióról indult, ha jól emlékszem, és most már 2,6-ra levitték az árát. Megnéztem most tüzetesebben a fényképeket, és olyan jól lefényképezték, hogy nagyon jól látszanak a hibái: a bal oldalán meg van gyűrve az alja, a jobb oldalán az egyik ajtó más színű, az ajtók összevissza állnak, nincs két egyforma illesztési hézag, és a motortérről nincs is fénykép. Halmozottan hátrányos helyzetű, nem elég, hogy fehérvári, még törött is volt.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Des1gnR #4721 üzenetére
Pont pár napja írtam, hogy ugyanebben a kereskedésben van egy Mondeo, amit a kutya sem visz el, mert jobban megnézve látszik rajta, hogy össze-vissza volt törve. Azóta törölték a hirdetést, és újra felrakták (bár ez általános a nepperek között, így mindig kapsz értesítést, ha fel vagy iratkozva), most itt találod meg.
Szerk.: ha jól megnézed, a Focusodnak a hátulja van szépen megnyomva:
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz DeFranco #4811 üzenetére
Én szívesen kölcsönadom a garnitúrámat, 15-ös lemezfelnik téli gumival. A könnyűfém felnik még rajta vannak nyári gumival a kocsin, nem cseréltettem le, talán 2-3 hét múlva. Eljössz a nyóckerbe, segítesz bepakolni, viszed, próbálod, segítesz visszapakolni a pincébe, és jó lesz.
A Mondeo felnik egyébként valószínűleg nem jók rá, mert azok öt csavarosak az MK3 óta, a Focus MK1 kerékagya meg négy csavaros.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
Bátyám MK3-as Mondeojában most a szervoszivattyú fingott ki, és kiderítette, hogy egy VW Polohoz való párszáz forintos szimeringgel tökéletesen meg lehet javítani, mert csak az szokott szétmenni benne. Először vett egy bontott szervoszivattyút, csak utána jött erre rá, így megjavította mindkettőt, és most van egy tökéletesen működő eladó szivattyúja.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
Megértem, én sem állok neki autót szerelgetni több okból sem:
1. Nem értek hozzá.
2. Nem is érdekel különösebben.
3. Magasabb az órabérem, mint egy autószerelőé.Hely még talán lenne, de én már a szokásos éves olaj/szűrőcseréhez is oda szoktam adni a szerelőmnek, nem vacakolok vele.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Ace Ventura #4878 üzenetére
Az utolsón látszik a TDCI felirat, és benzinesként, hirdetik, szóval mást sem hinnék el az eladónak. Az utolsó előtti pedig felvásárlás hirdetése, szóval csak egy maradt, de az meg automata váltós, legalábbis az van a nevében (Durashift). Keresgélj tovább. Amúgy minek neked ilyen pöcsköszörű? Ugye nem akarsz menni vele autópályára? Városi rohangálásra mondjuk tökéletes, esetleg kisebb utakra.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Real_Necro #4941 üzenetére
A titkosszolgálati jelentések alapján megállapították, hogy neked még nincs Mondeód, ezért nem vesznek fel a klubba. Ha megvetted, akkor próbálkozz újra.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Théodore #4961 üzenetére
Fehér holló a megbízható benzines az Euro5 (2009 szeptember) óta, elvétve találhatsz még 1,6-osat, a turbósak meg kb. pont olyan szinten vannak szervizköltségben, mint a dízelek. Focusban állítólag az 1,6-os TDCi a legmegbízhatóbb dízeles, Mondeoban meg a 2,0 TDCi. Ezt úgy értsd, hogy csak háromszor annyit kell költeni a szervizelésére, nem ötször. Én is benzines Focust szerettem volna, de szökőévenként bukkan fel egy darab, ami nem teljesen fapados. Így inkább ráálltam a 2,0 TDCi Mondeókra, azt tervezek venni jövő tavasszal, azokban legalább van rendes felszereltség.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Théodore #4964 üzenetére
Igen, ezek az utolsó darabok. Ezek közül is összesen kettőben van digitklíma, ami nálam alapfeltétel volt, mert a mostani MK1-es Focusomban is van, és nem akarom lejjebb adni. Ráadásul annyiba kerülnek, amennyiből egy hasonló évjáratú, de ezerszer jobban felszerelt Mondeót is lehet kapni. Persze annak nagyobb a fenntartási költsége, de én úgy voltam vele, hogy simán bele fog férni.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Norbika88 #5005 üzenetére
Hallhatóan tekeri a motort is, vagy csak az önindító forog? Fordoknál gyakran előfordul, hogy nem húz be a bendix, filléres alkatrész, ki kell cserélni. Ha csak az indítómotor pörög kellemetlen, súroló hanggal, amikor nem indul be, akkor ez lesz a probléma.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Norbika88 #5010 üzenetére
Az alapjáratot szabályzó pillangószelepet is érdemes kitakaríttatni és WD40-nel befújkálni, mert akadni szokott az is, ha nagyon kiszárad.
Szerk.: ha behúz a bendix, de nem indul a motor, akkor olyan vu-vu-vu hangja van, hullámzik, ahogy próbálja forgatni a motort. Ha nem húz be a bendix, akkor egyenletesebbb krrrzzííí hangja van, mert csak az indítómotor pörög, a motort nem forgatja.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Norbika88 #5012 üzenetére
Én csak elméleti szerelő vagyok, a bátyám és a szerelőm elmondásaiból tudom ezeket. Elvileg nem nagy művelet a pillangószelep tisztítása, viszont pont a tengelye szokott akadni, azt kell leginkább befújni WD40-nel.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Norbika88 #5014 üzenetére
Amúgy a nem beindulós és hengerkihagyós történetek visszavezethetők még gyújtásproblémára is. Gyertyákat érdemes cserélni, de amikor én vettem 2013-ban a 2003-as Focusomat, akkor a gyújtótrafót is ki kellett benne cserélni, mert eléggé el volt égve, az zsebbenyúlós dolog volt (60 ezer körül). Bár a trafóhalálnak az volt a tünete, hogy beszaggatott nagyobb gázadásoknál, indulni indult rendesen.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
-
Goose-T
veterán
válasz ReSeTer #5080 üzenetére
Fejletlenebb az MK2 Focushoz képest az MK3 Mondeo, cirka 4 évvel régebbi fejlesztés, viszont eggyel magasabb kategóriába van pozicionálva, ami azt hozza magával, hogy az MK3 Mondeoknak is jobb a felszereltsége, mint az MK2 Focusoknak. MK2 Focusból pl. vadászni kell a digitklímásokat, MK3 Mondeonál meg alapfelszereltség. Emellett még sok apróság érezteti veled, hogy nem egy kategória a két autó, pl. a jobban szóló gyári hifik, kényelmesebb ülések, kisebb zaj, jobb menetkomfort, nagyobb teljesítményű klíma, és még lehetne sorolni.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
Felfogtam, de nem hiszem el, hogy bárki is meg tudná állapítani a helyes arányokat ekkora különbségek esetén. Precíz statisztikai kimutatások nélkül ez csak üres frázis, egyszerűen túl nagy a különbség az eladásokban és a felhasználás tipikus módjában ahhoz, hogy ki lehessen ezt egyértelműen jelenteni.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
Egyébként szinte minden európai tervezésű autón jobb oldalon van a tanksapka, és szinte minden japán tervezésűn bal oldalon. Avagy a tipikus kormányelhelyezéssel ellentétes oldalon, ahogy észszerű, minél közelebb tudj állni a kúthoz, és mégse vágd neki az ajtót.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
Na épp átugrottam volna a szomszéd kerületbe a kocsival, és még a sarokig sem értem el, hallok egy nagy csattanást, utána meg súrlódó hangot, le is álltam. Eltört a jobb első rugó, és beleért a gumiba, remélem, nem lesz defektes. Hívtam trailerest, elvitettem a kocsit a szerelő műhelyéhez, majd jövő héten megcsinálják, nekem ráér. Akinek MK1-es Focusa van, nézze meg jól a rugókat, nehogy rosszkor törjön el valamelyik. Úgy tűnik, 13 év alatt nálam elfáradt az anyaga. Aki megveszi tőlem tavasszal, most még jobban fog járni, mert új rugók lesznek benne.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
Úgy tűnik, előre lesz hozva az autóváltás. Ajánljatok nekem jó Mondeo MK4 kombit 2.0 TDCi-vel, Titanium felszereltséggel, legyen benne tolatóradar (láttam olyan Titaniumot, amiben nincs!), és jó lenne még, de nem létfontosságú a navi, elektromosan behajtható külső tükrök, tolatókamera. Xenon inkább ne legyen, bőrkárpit sem kell, esetleg félbőr. Mindez jöjjön ki 3 millió körüli összegből.
Szerk.: faceliftes legyen, tehát 2011-es évjáratú és újabb érdekel.
Hétvégén pedig kiglancolom a Focust, körbefényképezem, aztán felteszem a hahura.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Sorozatok
- Kupon kunyeráló
- Ukrajnai háború
- HYTE THICC Q60: a legvaskosabb vízhűtés
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen