- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Mobilarena
A kereshetőség érdekében a filmkritikát, ajánlót tartalmazó
hozzászólások #értékelés címkével vannak ellátva.
Bővebben erről és példa a keresésre.
A spoiler formázás használata kötelező spoileres tartalmaknál!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Kutyák szigete (Isle of Dogs)
Mielőtt bármit írnék a filmről. annyit le kell szögezzek, hogy imádom Wes Anderson munkásságát - ha nem is minden filmje tetszik egyformán, az utolsó három élőszereplős műve (Utazás Darjeelingbe, Holdfény királyság, Grand Budapest Hotel) nálam a hibátlan, akárhányszor megnézős kategória. A hihetetlen műgonddal kimunkált vizuális világ (főleg az utóbbi két filmben), a szereplők szeretetteljes, de mégsem elfogult ábrázolása, a legváratlanabb helyekről előugráló poénok, és végül a mindent átható bohémság kombinációja atombiztos receptnek tűnik, és emellett a történet általában már nem is annyira fontos.
Nem véletlen az élőszereplős filmeket írtam, mert az utóbbi 4 W.A. filmből nekem a Fantasztikus Róka úr kakukktojás - bár benne van az összes jellegzetes wesandersonság, mégsem tudott megragadni. Miután a Kutyák szigete is animációs film, érdeklődve vártam, hogy vajon inkább Grand Budapest, vagy inkább Róka úr lesz belőle.
A történet egy alternatív világban játszódik, ahol korábban a kutyák az emberekkel egyenrangúak voltak, és egy háború során kerültek jelenlegi "szolgai" helyzetükbe. A háborút anno megnyerő Kobayashi klán, akik mellesleg macsakarajongók (egyértelmű ), a történet idején elérkezettnek látják az időt, hogy újabb csapást mérjenek az ember legjobb barátjára - Megaszaki kutyái nagyon elszaporodtak, és rettentő betegségektől szenvednek, ezért Kobayashi-szan, Megaszaki polgármestere törvényt hoz a deportálásukra. Szépen sorban minden négylábút áttelepítenek a lakatlan Szemét-szigetre, amit a gazdik tehetetlen birkasággal tűrnek - de szerencsére nem mindannyian. Atari, aki Kobayashi-szan unokaöccse és gyámolítottja, elköt egy kisrepülőt, és elindul a Szemét-szigetre, hogy hűséges testőrét (és titokban jóbarátját) felkutassa.
A történet keretei tehát meglehetősen sablonosak, de valószínűleg ez senkit nem zavar, aki tudja, kinek a filmjére ül be. A film lelkiismeretesen keresztülcsattog a kötelező drámai fordulatokon, de a hangsúlyt inkább arra helyezi, hogy a kutyákkal mi történik a deportálás után, és hogy hogyan élik meg a rájukkényszerített új életformát - néha igencsak vitriolos utalásokkal, máskor meg agyszaggató humorral megtűzdelve. Bőven van idő az ismét csodálatosra sikerült vizuális világban való gyönyörködésre, és új elemként Anderson most az audioval kezdett el játszani - míg a kutyák ékes angolsággal beszélnek, addig az emberek Japánul - fordítás nélkül, vagy maximum tolmáccsal. A Hét szamurájból átvett zenék felcsendülésekor meg egyszerűen muszáj volt röhögni - mint minden filmjében, itt is több alkalommal meg kellett állapítsam, hogy Anderson egyszerűen nem normális
Talán egyetlen (objektivizálható) hiányossága a filmnek a karakterekben jelentkezik - kevés az emlékezetes eb a filmben. Míg a Rex-King-Boss-Duke négyes együtt nagyon vicces, a hosszas infodumpok ellenére sem sikerült őket igazán megkülönböztetni. Spots egysíkú céltudatossága elvárható, viszont Chiefből lehetett volna sokkal gazdagabb karaktert is kihozni. Jupiter / Oracle persze jól sikerült, ill. Peppermint karakterének felskiccelése is nagyon tetszett - kár, hogy ezt a tudást nem "vitték át" a fő karakterekre.
Szóval, milyen film a Kutyák szigete? Jó. Sőt, nagyon jó. De valamiért, nem tudom megmondani miért, mégis inkább Róka úr lett. Racionálisan minden rendben van vele, de mégsem jött belőle az az érzés, mint a Holdfényből vagy a Grand Budapestből. Aki szereti Wes Andersont, az úgyis meg fogja nézni - aki most ismerkedik az író/rendezővel, annak talán másik filmet javasolnék kezdésnek.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz hoffman_ #113998 üzenetére
Egy ilyen alkotó filmjeiben mindig van kockázat. Biztos vagyok benne, hogy van, akinek ez a film tetszik annyira, mint nekem a Grand Budapest, és a GBH kevésbé.
Ja, és a Kevin Smith-univerzumból szerintem is az első film a legütősebb(#114005) Dorian: igen.
(#114007) Realradical: én szinkronnal eddig nem is láttam - kimaradt belőle az egyik slusszpoén Amikor Dante "rátámad" a vásárlóra, hogy "a barátnőm 37 f*szt sz***tt le", akkor a vásárló az eredetiben visszakérdez: "In a row?"
(#113999) Viszlát: nm A trailer nagyon szaggatott lett, a film sokkal "hömpölygősebb".
(#114001) janos666: Wes Anderson filmjeit a világért nem erőltetném rá senkire, mert totál kétesélyes, hogy bejön-e, vagy sem. Én a Darjeelinget az első két perc után nem bírtam volna otthagyni
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz #48613632 #114047 üzenetére
Nagyon zanzásan: a publikált árbevétel-számok a jegyeladások összesített értékét jelentik, ennek nagyon durván 50%-a jut vissza a stúdióhoz. Ráadásul a költségvetésben sok esetben a marketing nincs benne, úgyhogy itt a 170M bevétel áll szemben a 185M + marketing kiadással.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Only lovers left alive (Halhatatlan szeretők)
A 2000-es évek végén, 10-es évek elején nehéz volt este 10 után úgy végigkapcsolgatni a kereskedelmi tévéadókon, hogy ne ment volna valahol az Alkonyat vagy számos másolatainak egyike. Ezek a sorozatok kétségtelenül új és széles körű érdeklődést teremtettek a vámpírok, vérfarkasok és rokonaik iránt, de ezt olyan felszínes és hatásvadász módon tették, hogy a vámpírosdit inkább egy életre megutálni volt egyszerű a hatásukra. Ilyen közegben egy magára valamit is adó művészfilmes rendező bottal sem piszkálja meg a vámpírokat - Jim Jarmusch azonban vagy nem ad magára, vagy egyszerűen csak demonstrálni akarta, hogy ebben a témában nem csak egyszer használatos, eldobható thrilleket lehet szállítani, hanem akár egy kitűnő egész estés filmet is. És megszületett a 2013-as Only lovers left alive.
Kezdjük a történettel, ami Jarmusch jó szokásához híven nemigen van, vagy ami van, az is inkább barátságos fityiszmutogatás a klisék irányába. Adam (Tom Hiddleston) és Eve (Tilda Swinton) több évszázados on/off kapcsolat után a XXI. század elején éppen újra együtt vannak, és próbálják együtt feldolgozni az elmúlt évtizedek folyamatos gyorsulását, egyre nehezebben követhető változását. Adam eleve hajlamos a befelé fordulásra (ha ember lenne, akár depressziósnak is nevezhetnénk), míg extrovertáltabb Eve valamivel könnyebben, de azért nem minden nehézség nélkül sétál keresztül az évtizedeken. Néhány klasszikus vámpíros klisé (kiforgatása) mellett a film főleg azt "dokumentálja", hogy milyen lehet vámpírnak lenne a jelenkorban, míg a történet szempontjából egyetlen jelentősebbnek tekinthető fordulat (Eve baljóslató testvérének felbukkanása) meglehetősen egyedi utat jár be a film világa és Jarmusch sajátos iróniája között.
Mint Jarmusch jobban sikerült filmjei, ez is olyan képi világgal rendelkezik, ami lassan, de nagyon intenzíven beszippantja az arra fogékony nézőt - nem feltétlen könnyű (elsőre) belekezdeni, de aztán kb. lehetetlen letenni. A rendező mindig is igen gondosan válogatja a színészeit, ráadásul ez a film rendelkezik egy jelentős extrával ezen a téren: míg Tom Hiddleston alakítása csak szimplán kiváló, Tilda Swinton valami megdöbbentő átéléssel és hitelességgel jeleníti meg a többszáz éves, az emberi gondokat egyrészt felülről, másrészt nagyon is alulról szemlélő vámpírhölgyet. A mellékszereplő gárda pedig szinte észrevétlenül építgeti hőseink világát - leszámítva persze Eve testvérét, aki jelentősen... más, mint amire számítani lehetne.
Jim Jarmusch régóta az egyik kedvenc rendezőm, nem minden filmje kiemelkedő, de legalábbis mindegyiket érdemes megnézni. A Halhatatlan szeretők nálam az egyik legjobb alkotása - mindenkinek ajánlom, aki hajlik egy ilyen audiovizuális utazásra, ami sokkal inkább gondolatokkal és érzésekkel operál, mint konkrét eseményekkel.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
-
-
nagyúr
Venomot nem láttam. Őszintén szólva, ilyen filmeket csak a látványért meg az adrenalinért nézek, ha éppen szembe jönnek. A sztori és a karakterek inkább csak útban vannak, mert rendesen úgysem csinálják meg őket (tisztelet a ritka kivételnek), félgőzzel meg inkább kínos a dolog, és csak elrontja a többi részét a filmnek.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz hoffman_ #115945 üzenetére
Mondjuk azért egy Expendables 3 a pénzen túl sok mindenről már eleve nem szól... Gondolta, hogy ha 3M-t megkap a szinte semmiért, akkor miért ne kaphatna négyet is. Próbálkozni önmagában nem bűn - ettől függetlenül az is rendben van, hogy ezért a reálisnak éppen nem mondható kérésért megkapta az útilaput. De nem látom, hogy ezért miért kellene utálni.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz hoffman_ #115949 üzenetére
Szó éppen volt róla, hiszen arra a kérdésre válaszoltál, hogy miért görény - az indító hszben (by Realradical) bőven volt indulat / érzelem.
De amúgy nagyon más szemszögből nézzük a dolgot - bennem soha fel sem merült, hogy BW-re fel kellene nézni, főleg nem úgy, mint színészre. Értem, amit mondasz - nem hiszem, hogy Hollywoodban túl sok olyan arcot találsz, aki megfelel a kritériumoknak.[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz hoffman_ #115953 üzenetére
Nem feszegetem, hogy fel lehet-e nézni rá, nekem sosem jutott eszembe, hogy kellene - mondjuk nálam a szimpátia / fandom és a "felnézek rá" két tök külön fogalom, lehet, hogy innen ered az egyet nem értés.
Az Oscar díj amúgy ebben nem faktor, mert nem elsősorban a színészi tehetséget díjazza, ahogy az A-lista és a gázsi sem.Hollywood kapcsán kissé hiányosan fogalmaztam, a közönségkedvenc krémre vonatkozott a mondandóm, nem arra a lényegesen nagyobb létszámú körre, akik mind ott mozognak. Az persze lehet, hogy valakiről pont azokat nem tudod, amitől unszimpatikus lenne, de akkor ezek szerint percepcióról van szó, nem a teljes valóságról.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
-
nagyúr
válasz Tibiajax #116277 üzenetére
Számos párhuzam vonható a két film között, azzal pedig szerintem erős kisebbségben vagy, hogy az RfaD számodra értéktelen. Azt értem, hogy nem tetszik, nem éppen egyszerű darab, de az értéktelen nem tudom, hogy jön szóba. No mindegy.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz lezso6 #116986 üzenetére
A 6 pontos határ meglepően jó választóvonal a "jó" és a "nem jó" között. Nyilván vannak kivételek, de ez nekem is egy elég erős ökölszabálynak tűnik. 6 pont felett viszont nem túl jó a korreláció, nálam legalábbis - régebben jópár kedvenc filmem 6.x-es ponttal ücsörgött, most ezek már felkúsztak 7 fölé. Most ahogy megnéztem 15-20 pontszámot, a legtöbb kitűnő filmet 7.0 és 7.5 között találtam
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Fitzgerald #117107 üzenetére
Szerintem a japán eredeti sokkal erősebb. Én azt láttam először, az amerikai verziót később.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz S e t h #117217 üzenetére
Szerintem Travolta eredményessége kritikusan rendezőfüggő. Pulp Fiction, Get Shorty, Michael, Face/Off - ezzel kb. fel is soroltam az igazán emlékezetes alakításait. Voltak még nem kiemelkedően jók, meg voltak felejthetők. Na meg volt a Battlefield Earth
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Hááááát... Az Event Horizon nálam inkább a vígjáték kategóriában játszik, egyetlen másodpercre sem tudtam komolyan venni az idétlen kezdés után. A Sunshine-t viszont nagyon csípem.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Mi is emlegetjük azóta Nem 100%-osan emlékszem az események sorrendjére az elején (@oriic, nem pont a borotválkozásra gondoltam ), de valahol nagyon a korai részben van egy rettenetes jumpscare (
), és nekem az alapozta meg az egész filmet. Nálam a B-filmes fátyol igencsak vaskos. Ez a jelenet pedig vitán felül klasszikus a szó nem pozitív értelmében.amikor a széket megfordítja, és meglepi van benne
Nyilván benne van, hogy én 4-5 évvel több cinizmussal voltam felszerlve, amikor először láttam. És azt is hozzátenném, hogy maga az alapötlet ( ) nagyon tetszik, csak (szerintem) nem jól fogták meg a megvalósítást.a pokolból visszatért hajó [ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz lezso6 #117464 üzenetére
Nekem is tetszett az Arrival, mind a probémafelvetés, mind a megvalósítás, még az
. Jobb napokon talán megér egy 8-ast.ügyes kis csalás is a tudományos-fantasztikus mondanivaló és az emberi dráma összekötésében Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
-
-
nagyúr
válasz Viszlát #117500 üzenetére
De lehet például kérdezni, ha tényleg érdekel Nézd meg mondjuk Mike Leigh jól bejáratott színészeit, a dán dogma-világban gyakran megforduló színészek többségét, vagy bármelyik szűkebb művészfilmes kör résztvevőt.
Milyen vonalra gondolsz, amit meg kell húzni?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz proci985 #118086 üzenetére
Ez nekem is nagyon tetszett anno, bár ennyire nem szuperlatívan. A befejezés kevésbé volt erős, az utolsó 20 percért (vagy mennyiért) kicsit kár, de az is inkább csak a film első feléhez képest volt gyenge, abszolút értékben OK volt.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Realradical #118139 üzenetére
Szerintem ez nem is lehet cél, annyira eltérő a két médium.
Meg aztán, ha hűen akarnál filmesíteni, akkor durván lehet 1 perc / oldallal számolni, és az még egy 250-300 oldalas könyv esetében sem megy.[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz proci985 #118709 üzenetére
Igen, a post felét elolvasva rögtön a DL-t akartam javasolni Vagy Kenneth Brannagh Shakespeare-adoptációinak nagy része is egészen jól sikerült.
Másrészt ugyan leírva nem láttam ilyesmit, de Kubrick munkásságán érzek egy olyan irányú igyekezetet, hogy minden létező műfajban szertené megmutatni, hogy mindenkinél jobb filmet tud csinálni. És meglepően sikeres volt ebben a (feltételezett) törekvésben, úgyhogy miért pont a Barry Lyndon lenne kivétel
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz lezso6 #118715 üzenetére
Igen, sokféle megközelítésű és hangulatú film, de nem akkora szórás műfajban. Kb. a fele nekem "Scorsese-műfajú", amolyan társadalmi-kaleidoszkópos-személyi-dráma-sok-iróniával-és/vagy-humorral, ezeket amúgy imádom. A történelmi vonal meg a krimi / thriller kipipálható, de kosztümös film nincs (Kundunt nem sorolnám ide), sci-fi nincs, vígjáték / szatíra nincs. Nem mintha ez baj lenne, persze.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz proci985 #118719 üzenetére
Az egyértelmű 10-esek közé még a Full Metal Jacketet érdemes feltenni. A többi talán nem filmje talán nem 10, de 8-9-est a többség megér.
Az EWS is egy remekbeszabott film, szerintem aki nem esett át legalább egy komoly párkapcsolati válságon, az nem tudja igazán értékelni. A színészválasztás pedig jól alátámasztja, amit Kubrick maximalizmusáról írtál, szerintem az évszázad genyósága volt. De működött...Scorsese-vel kapcsolatban nem értünk egyet (nem értem, mire gondolsz a Casino-ban) - meg Spielberggel kapcsolatban sem
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz proci985 #118728 üzenetére
Komolyan nem értem
. Pont az egyik fő erőssége volt a filmnek szvsz, hogy a karakterek végig hihetőek maradtak, még ha ezt néha fájt is nézni.Nekem a kislány egy sokadrangú mellékszereplőnek tűnt, Ace-t sokkal inkább a Ginger iránti megszállottsága mozgatta (no meg a megfelelési kényszer) A Taxisofőr nagyon jó, de mai szemmel nem annyira üt, mint amilyen a híre - sajnos 40 év nem múlik el nyom nélkül.
A Full Metal Jacket nálam a #1 háborús film ever, azt nagyon tudom ajánlani. A Lolita talán az egyik leggyengébb filmje, nem azt mondom, hogy nem jó, de több probléma is van vele, különösen ennyi év távlatában - ez ugye máris egy gond, Kubrick filmjeinek többségén nem igazán látszik a kor.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
-
nagyúr
Aquaman (2018)
Nem vagyok egy nagy szuperhős-film rajongó, jellemzően pár évente nézek meg egyet valamilyen hirtelen impulzus hatására. Az Aquaman esetében nagyon tetszett a trailerben felsejlő vizuális világ, ezért tettem vele egy kísérletet. Az eredmény vegyes - ráadásul nem is olyan jó-is-meg-nem-is lapos massza módjára, hanem kifejezetten jó és igencsak rossz benyomások elegyeként.
Kezdjük mindjárt a sztorival. Az Atlantiszi legendák környezetébe helyezett klisérengeteggel még nem is lenne nagy gondom, mert maga a háttér érdekes és nem-agyonhasznált annyira, hogy egy minimálisan becsületes történetet elvigyen a hátán. Itt azonban erről szó nincs, a történetvezetés komplexitása egy óvodai csoportos foglalkozás színvonalát idézi, még a legalapvetőbb drámai elemek is csak tessék-lássék vannak jelen. OK, hogy nem a sztori a lényeg egy ilyen filmben, de ez itt már zavaróan kevés volt.
Mi van akkor a filmben történet helyett? Látványos tájképek, akció, valamint rengeteg percet felölelő verbális nyüglődés, amit a készítők talán karakter-portrénak szántak, minden siker nélkül. Emellett van némi legendázás is.
A film látványvilágát imádtam, minden hibája ellenére is. Helyenként a színek élénksége már a gyomorforgatót súrolta, és láthatóan a készítők nem voltak restek teszőleges mennyiségű praktikumot feláldozni a külsőségek oltárán - elsőrangú példa erre Mera hajója, ami tele volt totál felesleges, de rendkívül kecses kilógó alkatrészekkel. De mindennek (számomra) nem volt jelentősége. A felvázolt víz alatti birodalom beszippantott, és csak háttérgondolatként merültek fel ezek a bajok - a többek által felhozott CGI-hibák meg még úgy sem. Igazából már a látvány miatt érdemes volt megnézni a filmet.
Aztán itt van az akció, ami első ránézésre szintén nagyon rendben van. Rengeteg apró, pár másodperces vignetta található a filmben, jellemzően nagyon jó (ha nem is mindig eredeti) ötletekre építve, és a fényképezéssel meg a hangokkal igencsak zsigerivé varázsolva. Amíg van lehetőség ezeket egymásra dobálni, addig rendben is van minden - aztán amikor ezekből valami összefüggőt kell felépíteni, akkor megáll a tudomány. A film közepén számomra totál értelmezhetetlen volt, úgy történtek a fordulatok, mintha egyes beállításokban eltévesztették volna a koreográfusok, hogy éppen melyik fél van előnyben. Ezzel szemben azajló konfrontáció Arthur és Orm között lényegesen élvezhetőbb volt - ott ugye számos rövid, össze-nem-függő összecsapás sorozatát láttuk.harc kicsit később Arthur és Manta között
Aztán ott vannak a karakterek, akik totál egydimenziósak, és a fejlődésnek még a gondolata sem merül fel bennük. Na jó, persze a főszereplőre ez nem teljesen igaz, de sok tennivaló az állapotok közötti átmenetben nem volt. Emiatt aztán a színészi játékról sem igen van mit beszélni, a casting ügyesen összeválogatta a megfelelő arcokat a szerepekre, és a továbbiakban akár Steven Seagal mimikai képességeivel is abszolválhatóak voltak a színészi feladatok - ezt a színészek korrektül le is hozták. Kivételt képez talán Temuera Morrison, aki Aquadad (bocs) kicsit konfliktusosabb karakterét egyszerű eszközökkel, de igen szerethetően formálta meg."alfahím vagyok, de kételkedem" és az "alfahím vagyok és nem kételkedem"
Végezetül, nem vagy csak részben értek egyet azzal a gondolattal, hogy a filmet sokkal rövidebben is meg lehettt volna csinálni. A történet, a karkterek, a háttérlegendák bemutása és persze a vizuális orgia szerintem simán felvette a 2:20 perc játékidőt - más kérdés, hogy ha ennek a felét szarul csinálják meg, akkor sok lesz benne a tölteléknek tűnő idő. Anno az előzetesek alapján azt írtam, hogy a párbeszédek nélküli verzió vonzóbban hangzik - ezt most meg tudom erősíteni.Összességében azt gondolom, hogy a filmmel a készítők megfogtak valami nagyot és ígéreteset, de nem volt elég kraft a csapatban, hogy kihozzák belőle a maximumot - messze nem. Valahol b***a a csőrömet a dolog, nekem mindig kicsit rossz érzés kijönni egy olyan filmről, amiről ordít, hogy sokkal több volt benne a potenciál. Ami végül lett belőle, az egy közepesen szórakoztató, nagyon látványos valami - egyszer érdemes volt megnézni, aztán mehet a süllyesztőbe. 6/10.
#értékelés
[ Módosította: vond ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz sixpak #119258 üzenetére
A sellős plakát erősen XXX felhangokkal rendelkezik. A Mortal Engines-t előbb-utóbb megnézem én is.
(#119261) bendeguz76: leírtam a véleményem a filmről. Nem tehetek róla, hogy annál több jut eszembe róla, hogy "ez de fos" / "ez de király"
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Új hozzászólás Aktív témák
● A spoiler formázás használata kötelező spoileres tartalmaknál!
● A topikban tiltott a warez mindennemű formája!
● A kereshetőség érdekében lásd el #értékelés címkével a filmkritikát, ajánlást tartalmazó hozzászólásaidat!
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5