Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • micafighter

    nagyúr

    válasz #74018560 #6566 üzenetére

    Witcher: "Találd meg a lányt."

    Ha igy nézzük, akkor az F4 meg: ,,találd meg a gyereked" :DDD

    [ Szerkesztve ]

  • bLaCkDoGoNe

    veterán

    válasz #74018560 #6566 üzenetére

    Nagyon érdekes dolgokat írtál, egy csomó mindenre szívesen reagálnék, de nem akarom teljesen szétoffolni a topikot.

    "«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+] 

  • Desy

    tag

    válasz #74018560 #6566 üzenetére

    Ami leírt az megmutatja, hogy a mai eladási listák szerint mire van igénye azoknak akik megvásárolnak játékokat. A sablon téma eladható. A sablon film eladható. Az egyéni vagy művészi alkotás a kutyát se érdekli, mert vagy elalszik rajta, vagy kivonul, mert nem ért az egészből semmit.
    A fejlesztők-készítők forgatókönyvírók mind egymástól tanulnak és egymástól szedik össze azokat az elgondolásokat, amik nekik tetszenek. A gyártósor meg legyártja a nagy álmot....
    Mindig az lesz a lényeg... ki hajlandó és mennyit beletenni a nagy üzletbe?!

    Egy biztosan állítható. Egy játéktól olyat elvárni ami nem célja és útja... teljesen felesleges.

    Olvasom itt, hogy fő fonal meg azt, hogy miért nem így és úgy. Miért a Kóla a támogatott miért nem a ... vagy akár az autó gyár [esetleg az erőátviteli páncél gyártási] vonal. Ezek esetében talán, meg kellene érteni magát a történetet? A helyzetet? Persze.... Mindenki azt nyilatkozik, amihez kedve szottyan. És úgy, ahogy akar. Ám az egyéni igényeket tényszerűen kielégíti az a sok ezer kiegészítés, amiket rajongók gyártottak nem kis energia bedobással ... és költséggel ... mások megelégedésére vagy éppen a nemtetszés kinyilvánításáért.
    A nyitott játék lényegét azok nem látják, akik ilyennel még nem találkoztak. Habár ez csak részben képzelhető el. Sok ilyen alkotás van. Mercenaries2, Crysis3, Farcry4 és mások... Ez lényegében egy rövid módon jellemezhető. Szabad mindent. A döntések a következmények előszereplői. Feladat, cél, mindenütt van. Ilyen egy Rambo vagy Joe jellegű vonal játékba nincs. Ott csak egy úton lehet menni és arra, ami előre kijelölt. Nem lehet kihagyni semmit. Ha elakadsz nem jutsz tovább, amíg meg nem oldod a talányt. Ez, itt éppen attól más, hogy ilyen megkötés nincs! :K

    Mellék szál, fő... minden nézőpont. A történet olyan, ahogy alakítja valaki. Addig terjed, ameddig csinálja. Ha abbahagyja és mást csinál az is lehetséges .... de ez egy 4 órás Rambo játéknál elképzelhetetlen.

    Эволюционные станции: Free Country, Slave Country, Terrorist Country....

Új hozzászólás Aktív témák