- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Befutottak az első Xperia 1 VII pletykák
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Tetszene, ha ilyen lenne a HMD Skyline?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Computex 2024: Új multiportos gyorstöltők is vannak a Ugreen kínálatában
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Jövőre érkezik a Metroid Prime 4
gp Úgy tűnik, hogy nyolc évvel az eredeti bejelentés után megkapjuk a folytatást.
-
Szankciókat kapott az USA-tól a DeepCool
ph A vállalat elvileg tiltott termékeket értékesített Oroszország számára.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kokoaliga
tag
válasz
ultimategerg #1214 üzenetére
Nézd Gergő.
Ez nem egy profi liga és talán ezért is maradt fent ilyen sokáig.
Más ligák már régen bezártak akik azt a nézetet képviselték mint te.
Ha valaki profin akar versenyezni és mindent a valóság szimulációját akarja követni az rossz ligát választott.
Idézek a lapunk első HSZ-ből:"Ha egy profi ligában szeretnél versenyezni akkor rossz helyen jársz.
Az A-Liga 2006 óta létezik és kiszolgálja a szórakozni vágyó Forma 1 kedvelő szimeseket."A Total 2012 gumifizikáját az adminok kb 2-3 hétig készítették,hogy megfeleljen a tisztelt versenyző társaimnak.
Gondolhatod,hogy van benne munka rendesen.
Azt is gondolhatod,hogy milyen volt az eredeti.A jelenlegi 2 mód közül válaszd ki a neked megfelelőt és szavazzál arra.
Még annyit,hogy vannak a ligába nálad sokkal gyengébb versenyzők és nekem/nekünk az ő érdekeit is kell néznem.
Ha ez nem így lenne akkor kb 6-8 ember versenyezne itt és nem 15-20.Koko
-
proof88
addikt
válasz
ultimategerg #1214 üzenetére
mely esetekben volt ugyanolyan köridő kis és nagy szárnyállással? mert amúgy ez normális. Spa-ban is pl, amit nyersz nagyobb szárnyállással a középső szektorban, azt elveszited a két másik szektorban, aztán forditva. Ez szerintem normális dolog, nyilván csak bizonyos keretek között, Monacoban pl biztos nem.
A szélárnyék dologhoz meg annyit tudnék hozzászólni, hogy az hogy mennyire jön ki a szélárnyékban a sebességkülönbség, az függ attól is hogy a váltód hogy van hangolva. Meg lehet nézni a motor karakterisztikát bizonyos programokkal adott modban, pl ebben amivel most futottuk a szezont, 17000 rpm körül a legerősebb a motor, noha 18-ig el lehet vele pörögni. Én ezért mindig úgy állitottam a váltót, hogy önmagam egyedül 7. fokozatban kb 17 ezerig tudjak menni, addig elhúzott, aztán ha szélárnyékba kerültem akkor persze hogy nagy volt a különbség az előttem lévőhöz képest, mert még volt 1000 rpm-em tartalékba. Ha úgy hangoltad a váltót hogy a 7. fokozatod rövidebb lett, akkor lehet hogy nem tudnál annyit profitálni a szélárnyékból mint egy hosszabb 7. fokozattal. Persze az is lehet, hogy az elemek légellenállási tényezője sem teljesen korrekt ebben a modban, passz. Csak azt akartam ezzel mondani hogy mivel a motor nem max fordulatszámnál a legerősebb, ezért látványosabb különbségek is lehettek pilóták között szélárnyékban.
Mindezzel csak azt akartam mondani hogy ettől még nem biztos hogy irreális a fizika, csak hogy más tényezőket is figyelembe kell venni.
Új hozzászólás Aktív témák
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gyúrósok ide!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Steam Deck
- Samsung LCD és LED TV-k
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- C# programozás
- További aktív témák...