Hirdetés
- iPhone topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Apple Watch
- Android szakmai topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Milyen okostelefont vegyek?
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Fotók, videók mobillal
- Folyamatos vérnyomásmérést kínál a Huawei Watch D2
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
Hirdetés
-
Eladta volna egy részét a Google
it Az AdX eladásával vetett volna véget az EU trösztellenes vizsgálatának a Google, de a kiadók ebbe nem mentek bele.
-
Folyamatos vérnyomásmérést kínál a Huawei Watch D2
ma A klinikailag hitelesített, 24 órás, folyamatos vérnyomásmérést kínáló okosóra is Barcelonában debütál.
-
Konkrét terv van az Altera jövőjéről
ph Nincs szó egyelőre az Intelről leválasztott részleg teljes eladásáról, de a jelenlegi felállás sem marad.
Új hozzászólás Aktív témák
-
proof88
addikt
válasz ultimategerg #1214 üzenetére
mely esetekben volt ugyanolyan köridő kis és nagy szárnyállással? mert amúgy ez normális. Spa-ban is pl, amit nyersz nagyobb szárnyállással a középső szektorban, azt elveszited a két másik szektorban, aztán forditva. Ez szerintem normális dolog, nyilván csak bizonyos keretek között, Monacoban pl biztos nem.
A szélárnyék dologhoz meg annyit tudnék hozzászólni, hogy az hogy mennyire jön ki a szélárnyékban a sebességkülönbség, az függ attól is hogy a váltód hogy van hangolva. Meg lehet nézni a motor karakterisztikát bizonyos programokkal adott modban, pl ebben amivel most futottuk a szezont, 17000 rpm körül a legerősebb a motor, noha 18-ig el lehet vele pörögni. Én ezért mindig úgy állitottam a váltót, hogy önmagam egyedül 7. fokozatban kb 17 ezerig tudjak menni, addig elhúzott, aztán ha szélárnyékba kerültem akkor persze hogy nagy volt a különbség az előttem lévőhöz képest, mert még volt 1000 rpm-em tartalékba. Ha úgy hangoltad a váltót hogy a 7. fokozatod rövidebb lett, akkor lehet hogy nem tudnál annyit profitálni a szélárnyékból mint egy hosszabb 7. fokozattal. Persze az is lehet, hogy az elemek légellenállási tényezője sem teljesen korrekt ebben a modban, passz. Csak azt akartam ezzel mondani hogy mivel a motor nem max fordulatszámnál a legerősebb, ezért látványosabb különbségek is lehettek pilóták között szélárnyékban.
Mindezzel csak azt akartam mondani hogy ettől még nem biztos hogy irreális a fizika, csak hogy más tényezőket is figyelembe kell venni.
Új hozzászólás Aktív témák
- MSI FX720 MS-1754 Aka Terra MS-1773P 17,3 col FHD,Core I7 4/8,16 GB ram,Nvidia GPU/Intel,500Gb hdd
- LG OLED65C11LB Smart OLED Televízió, 164 cm, 4K Ultra HD
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U745 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- HP ProBook 450 G6, 15,6" FHD IPS, I3-8145U CPU, 8GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10/11, Számla, Garanci
- Bomba ár! Dell Latitude 5430 - i5-1235U I 16GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I NBD Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen