Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proof88

    addikt

    válasz ultimategerg #1214 üzenetére

    mely esetekben volt ugyanolyan köridő kis és nagy szárnyállással? mert amúgy ez normális. Spa-ban is pl, amit nyersz nagyobb szárnyállással a középső szektorban, azt elveszited a két másik szektorban, aztán forditva. Ez szerintem normális dolog, nyilván csak bizonyos keretek között, Monacoban pl biztos nem.

    A szélárnyék dologhoz meg annyit tudnék hozzászólni, hogy az hogy mennyire jön ki a szélárnyékban a sebességkülönbség, az függ attól is hogy a váltód hogy van hangolva. Meg lehet nézni a motor karakterisztikát bizonyos programokkal adott modban, pl ebben amivel most futottuk a szezont, 17000 rpm körül a legerősebb a motor, noha 18-ig el lehet vele pörögni. Én ezért mindig úgy állitottam a váltót, hogy önmagam egyedül 7. fokozatban kb 17 ezerig tudjak menni, addig elhúzott, aztán ha szélárnyékba kerültem akkor persze hogy nagy volt a különbség az előttem lévőhöz képest, mert még volt 1000 rpm-em tartalékba. Ha úgy hangoltad a váltót hogy a 7. fokozatod rövidebb lett, akkor lehet hogy nem tudnál annyit profitálni a szélárnyékból mint egy hosszabb 7. fokozattal. Persze az is lehet, hogy az elemek légellenállási tényezője sem teljesen korrekt ebben a modban, passz. Csak azt akartam ezzel mondani hogy mivel a motor nem max fordulatszámnál a legerősebb, ezért látványosabb különbségek is lehettek pilóták között szélárnyékban.

    Mindezzel csak azt akartam mondani hogy ettől még nem biztos hogy irreális a fizika, csak hogy más tényezőket is figyelembe kell venni.

Új hozzászólás Aktív témák