Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zetor2000

    senior tag

    válasz Samott #38704 üzenetére

    Nem mentség, hanem a realitás. A Tesla nyomja a dolgát, mert tudja, hogy töltő nélkül nem ér semmit az, amit el akarnak adni. Ezért van annyi töltő, amennyi. Nézd meg, mennyi Supercharger van az USA-ban. És nekik az a fő piac, meg Kína. Ott is épül a hálózat, rohamosan. Európa nem túl nagy piac, eléggé megosztott - sok az ország, meg mégtöbb a szabályozó - ide nem is csinálnak annyi mindent. És egyik autógyártó sem. Nincs Porsche töltő, nincs Skoda töltő, nincs Volvo töltő, nincs Dacia töltő, nincs semmi.
    Az, hogy egy másik univerzumban a Lajosmizse - Tallin távot 12 vagy 14 óra alatt lehet megtenni, kit érdekel? Itt az érdekel, hogy Putnok - Hejőbába miért annyi, amennyi, és merre kell menni, hogy legyen töltő.
    Hát, ha második autónak kéne egy valami, akkor nem biztos (biztos, hogy nem) jönne szóba újonnan ez az 5milleres csoda. Akkor inkább a legalja Seat/Skoda/Dacia/Suzuki. A különbözeten meg lehet rágódni, mi legyen vele. Egy Yaris, vagy Kia/Hyundai akármi megvan a kétharmadából... mindegy.

    Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.

Új hozzászólás Aktív témák