- Netfone
- Mobil flották
- iPhone topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Fotók, videók mobillal
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
[SoP] Konzolokra is megjelenik a Marvel Rivals
gp A következő zárt béta júliusban érkezik, ez már mindhárom platformon futni fog.
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zetor2000
senior tag
válasz Samott #38704 üzenetére
Nem mentség, hanem a realitás. A Tesla nyomja a dolgát, mert tudja, hogy töltő nélkül nem ér semmit az, amit el akarnak adni. Ezért van annyi töltő, amennyi. Nézd meg, mennyi Supercharger van az USA-ban. És nekik az a fő piac, meg Kína. Ott is épül a hálózat, rohamosan. Európa nem túl nagy piac, eléggé megosztott - sok az ország, meg mégtöbb a szabályozó - ide nem is csinálnak annyi mindent. És egyik autógyártó sem. Nincs Porsche töltő, nincs Skoda töltő, nincs Volvo töltő, nincs Dacia töltő, nincs semmi.
Az, hogy egy másik univerzumban a Lajosmizse - Tallin távot 12 vagy 14 óra alatt lehet megtenni, kit érdekel? Itt az érdekel, hogy Putnok - Hejőbába miért annyi, amennyi, és merre kell menni, hogy legyen töltő.
Hát, ha második autónak kéne egy valami, akkor nem biztos (biztos, hogy nem) jönne szóba újonnan ez az 5milleres csoda. Akkor inkább a legalja Seat/Skoda/Dacia/Suzuki. A különbözeten meg lehet rágódni, mi legyen vele. Egy Yaris, vagy Kia/Hyundai akármi megvan a kétharmadából... mindegy.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen