Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FőDudu

    addikt

    A szalloda kategorizalas a szolgaltatasok mennyisegetol es minosegetol fugg.
    Orszagonkent valtozik - ezert nincs a Tuneziai 4 csillag meg 3 sem a magyar szerint.

    Elo vannak irva kotelezo dolgok - aztan jonnek az extrak. Mindegyiket pontozzak, aztan az eredmeny alapjan ha meguti a szukseges merteket, akkor megkapja a csillagot.

    Azaz lehet, hogy a Loverben jo a gyereksarok, viszont mondjuk nincs 24 oras room service. Igy csak 4 csillagos - mig a masikban van 24 oras room service de mondjuk nem gyerekbarat igy ugyanugy 4 csillagos es hasonlo a pontszamuk is.

    5 csillagban peldaul kotelezo a mozgaskorlatozottnak a lift a lepcsoknel. Azaz az ettermek megkozelitesere akadaly mentesiteni kell. Ha nincs meg, akkor nem lehet 5 csillagos.

    Lattam mar olyan hotelt ahol ez abbol a sarga fa pallobol volt megoldva amit a betonozasnal hasznalnak - nalunk pl a falbol kihajthato kerekes szeket lepcson felvivo lift van. Mindketto meguti a mercet (akadaly mentesites kipipalva) - megis vajon melyik a vendeg szempontjabol a jobb?

    https://en.wikipedia.org/wiki/Hotel_rating

    [ Szerkesztve ]

    FőDudu

Új hozzászólás Aktív témák