- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Computex 2024: látogatóban a Chieftecnél (videóval!)
ph Mélynyomót formázó microATX ház, egy ígéretes üvegtorony és vízhűtések is előkerültek a standon.
-
Olajkereskedelem dollár helyett CBDC-ben?
it Szaúd-Arábia is csatlakozott a Nemzetközi Fizetések Bankja és Kína által vezetett jegybanki digitális pénzes projekthez, ami nagy változásokat hozhat.
-
Ismét láthatjuk hogy fest az Enotria: The Last Song
gp A korábbi halasztások után szeptember közepén elviekben végre megkapjuk a teljes kiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Phülöp
addikt
válasz eattila #142650 üzenetére
nem kell neki megmondani
bár egy jó outi amúgy is megér három nap ajtócsapkodást
de ha meg már úgyis vihar van, akkor az ne fél milla miatt legyen, lépj nyugodtan feljebb egy-két kategóriát
[ Szerkesztve ]
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
Sipi-
tag
válasz Jahno #142599 üzenetére
Sipinek mutattunk ilyesmiket, majd elmondja mire lett jó.
Én egy BY-WM3T2-U2 -t vettem a gyereknek, nem tudom mennyit használja. Azt tudom, hogy érzékeny volt arra, hogy melyik irányba van a telefonba belerakva (hiába usb-c, 180 fokot kellett forgatni rajta). Amikor próbáltuk, akkor jó hangja volt szerintem.
Ulanziból állványt vettem Telefonos adaptert is vettem hozzá, de ezt majd elkobzom és kipróbálom fényképezőgéppel is (egy régi Canon MILC-em van, de szép képeket csinál, amikor néha előveszem).
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
Jahno
őstag
válasz zetor2000 #142647 üzenetére
"Ilyenre szerintem egy Atem Mini Pro Iso "
Ez megint pont 150ezer pénz, de szerintem most gondold át, írj egy Ekcelt és nézzük meg a lehetőségeket. Csak erre meg mikrofonra betájoltál eddig 300ezrest, amit szerintem 10ezer környékére be lehet lőni és hasonló lesz a műszaki színvonal, meg szopni sem kell vele.
Annyi előnyöm van, hogy tudom, hogy ott van egy G9 meg egy kisebb Pana, fehérben nem lesz nagy különbség és obikban sem.
Ha kell a kettő.
-
veterán
válasz Sipi- #142654 üzenetére
tök praktikus a prius, nem pakolom tele az ajtózsebeket mindenféle hülyeséggel, mert nincs értelmezhető ajtózseb.
a felkelő nap országában terveztek egy egészen zseniális autót, benne egy fantasztikus hajtáslánc harmadik generációjával, dupla kesztyűtartóval (hideg levegő azért nem megy egyikbe se, ne legyünk telhetetlenek), sőt mind a négy ablakemelő is automata már (mindkét irányba!!!!négy) (a tetőablak azért csak egyik irányba... de a kevélység úgyis bűn), aztán valaki gondolt egy nagyot, és megoldotta, hogy az ajtóba egy maximum fél literes flakont lehessen helyezni. because fuck you, that's why.ugyanitt wtf. épp egy lenovo tablet előtt ülök, és egy windowshoz szánt bt billentyűzeten írok. a magyar kiosztás hibátlanul megvan, de most kiderült, hogy mi az az egy, ami mégsem: az aposztróf az 1 fölött. valamiért ott is felkiáltójel van... mert csak. minden más úgy működik, ahogy fel van festve.
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
veterán
válasz zetor2000 #142647 üzenetére
hacsak nem élő adás kell vagy azonnal kész vágott anyag, az atem kifejezetten felesleges bonyolítása a világnak. a kamerák tök ügyesen tudnak rögzíteni külön eszközök nélkül, utána meg ugyanúgy lehet vágni
viszont igen, a beállásra kell idő. visszanézegetni nem szoktam azért
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
zetor2000
senior tag
válasz Jahno #142656 üzenetére
Nem, nem... A Mini Pro ISO ~200E+, a Mini Pro meg ~150+
Az ISO végű leteszi a bemeneteit egy mappába a csatlakoztatott SSD-re. Mindet. Képet, hangot. Ha képnél nem nyomtál be hangot, akkor egy hangfájlt csinál neki, hogy azért ne legyél meglőve. Ha nincs bekötve, akkor is lesz egy fájl, de asszem közel 0 mérettel, nem veszi fel a "'fekete képet" és a "nincs hang"-ot.[ Szerkesztve ]
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
senior tag
válasz qnadam #142661 üzenetére
Nem baj, ha van egy olyan cucc, ami plusz egy extra rögzítés, egyidejű indítással, egy adathordozón kép-hang. Nem az én pénzem Az igaz, hogy ilyenkor kellenek kábelek a kamera és az Atem közé.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
újonc
válasz qnadam #142660 üzenetére
A hajtáslánc nekem is nagyon bejön. A legtöbb rivjúban vekengenek, hogy mennyire nem kellemes a gyorsulás, meg "béget" és "nem megy". A fentiek ellenére én teljesen el vagyok varázsolva tőle. Próbáltam már egy pár hajtáslánc konfigurációt és ezt egyszerűen nyugalmas vezetni. A papíron deklarált 122 lóerőhöz képest elképesztően fickós városi tempó mellett. Pont az elindulás és kábé 50-ig gyorsítás az, ami parádés.
A kedvencem, amikor kereszteződésben elindul az ember és moderált gyorsítás mellett is folyamatosan és megszakítás nélkül gyorsul, miközben mellettem egy dízel furgon teligázzal megy végig az első négy fokozaton. Én meg kábé 2500/min fordulaton tartom az ő tempóját. Viszont a furgon minden váltásnál bólint és lemarad pár métert, hogy aztán csörömpölve próbáljon behozni.
Ha mondjuk " ki kell lőni" kereszteződésből, akkor is meglepően megy. Jó, egy 4-5-600 lóerős BEV az meg teleportál kábé teligázra, de az egy másik kávéház.
Ami totál meglepett az az autópályás haladás. Autobahnon sem volt semmiféle gond vele. Be lehetett menni a belső sávba, csak 160-nál már nem kell S65AMG-hez társított dinamikát várni tőle.
A Corollában nincsen belső tükör feletti szemüvegtartó, ezért a napszemcsi a középső könyöklőben van. Ebben is pici az ajtózseb, de fél literes palack pont befér. Ami Magyarország-Svédország viszonylatban sem gond, mert be tudok rakni magam mögé a lábtérbe annyi palackot, amit csak akarok. Hátranyúlva meg elérem.
-
eattila
csendes tag
válasz ezittketto #142667 üzenetére
Meg kell csinálni az útvonalat/térképet itt: https://www.google.com/maps/d/u/0/
Innen ezt le lehet tölteni KML/KMZ formátumban. GPSBabel meg csomó formátumból tud csomó formátumot exportálni. Szóval KML fájlból csinálni kell egy TCX fájlt, azt feltöltve a telóra (ipone-on gdriveról nem eszi) az IGPSport app már be tudja rántani. (a beépített térképén is lehetne útvonalat tervezni de nem talál meg soha semmit.)
Ez IGPSport BSC200-ra van. Mert az csak útvonalat tud követni, pontok alapján.e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
veterán
válasz npera #142665 üzenetére
a bégetés dolgot azért nem értettem soha, mert ha kézzel visszaváltasz más autóval, az is béget. jó, azon azért elgondolkoztam én is, hogy az 1,8-as motor helyett 2,5-ös legyen egy camry testében
az m1 emelkedőin azért éreztem, hogy nem rendezünk olyan hűdenagy előzgetéseket 140 fölött, de szerencsére előzgetek napi szinten az m1 emelkedőin. pwr módban meg egész vagány városban. és német autópályán se éreztem magam rosszul vele
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
veterán
válasz zetor2000 #142664 üzenetére
az extra rögzítést lefedtem egy második kártyával a gépben
oké, egyszer olyanom volt egy bérelt vázzal, hogy az akksi felvétel közben hanyattvágta magát (pedig gyári volt), és nem zárta le a fájlt, így meg kellett vennem az egyetlen sw-t, ami tényleg lejátszhatóvá tudja alakítani, de ezen meg segíthet a külső táp, vagy esetemben a dupla akksi. vagy bármi, csak ne kelljen a kamerákat hdmi-vel lekábelezniistálló? gazemberség? hupákolás?
-
veterán
válasz ezittketto #142673 üzenetére
lehet. de az annyira nem lep meg, az előző autóban régimódi automata váltó volt
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
eattila
csendes tag
válasz ezittketto #142671 üzenetére
Nm! Köszi!
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
npera
újonc
válasz ezittketto #142673 üzenetére
Ha csak padlógáz/padlófék létezik a sofőr vezetési stílusában, akkor fel fog futni a fordulatszám kábé 5000/min körülre és ott is marad a padlógáz ideje alatt. Aztán akkor lesz hangja.
Ha valaki így vezeti a kocsit, akkor igazából el kellene gondolkodnia rajta, hogy szükséges-e autót vezetnie és nem kellene inkább valamiféle szakemberrel beszélgetnie, opciósan kezelésre mennie inkább.
Normális forgalom tempóját tartva alig van hangja a kocsinak. Nekem inkább az a meglepő, hogy 1500-2500/min tartományban van a motor és meglehetősen dinamikusan gyorsul még akkor is. Finoman gyorsítva lehet haladni 2000/min körül is, de akkor a sietős autósok már kielőznek kétsávos úton. Mondjuk mindig van olyan, aki akkor is kielőz, ha egy Forma-1 megy előtte, mert mindent IS le kell nyomni....
-
npera
újonc
The reverse engineering is strong with this one.....
Csinálok a default 3,5"-os kar alapján 4"-os kart az AOS O3 3.5 vázhoz. Mert csak a Puffin adhat nekem erőt, bátorságot és mindent legyőző akaratot....
-
npera
újonc
Kábé 8 mm a standoff és a prop vége között. Legyen kis rés...
A default karokkal jó közel megy a prop a standoffhoz...
-
npera
újonc
-
npera
újonc
Ineos Grenadier rivjú. Imádom a kapcsolókat, végre fizikai gombok.....
Meg létraváz, meg difizárak és felező.... Hmmmm... -
-
npera
újonc
[ Szerkesztve ]
-
Bujdy81
csendes tag
válasz eattila #142691 üzenetére
Teszel bele egy 25-ös, vagy akár 28-as gumit, akkor az már elmegy bárhol. Vagy veszel 30-50 ezerért egy sima "edző" kerékszettet és azzal jársz el.
Az outiban az a jó, hogy másmilyen a geometria. Sokkal kényelmesebb, mint a TT, azért szeretem. A TT-vel nem annyira jó túrázgatni (2-2,5 a fordulókör SUGARA), outival simán. Veszel egy hibrid pedált, akkor még be is tudsz menni a boltba sörért, nem kopog annyira.
-
eattila
csendes tag
válasz Bujdy81 #142694 üzenetére
A gravel még kényelmesebb geo
Amúgy a húha faktoron kívül nincs más amiért gravel/outi vonalra térnék. A mostani Trek trekkingem tökéletes. Tudok vele gyorsan is menni ha kell. Amennyire én képes vagyok. Meg amúgy igen f_szán néz ki!
Szerintem igen patent
[ Szerkesztve ]
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
npera
újonc
válasz eattila #142691 üzenetére
Igazából semmi problémát nem tapasztaltam outival erdőben elég durván hupás murvás és agyagos pályákon. A város körüli 70 km-es "verseny" utolsó előtti szakasza egy erdőben megy és ott vannak agyagos és murvás szakaszok is. Mindenféle meredek bucka, egy csomó gödör, nagyobb kövek és meredek lejtős részek ahol lehet simán 30-al is gurulni a murván. 9 baron fújt 28 mm-es outi (GP4000 S II) abronccsal simán lehet menni rajta.
A gravel gépeken tipikusan jóval combosabb abroncs van, ami laza murván nem süllyed úgy be. Ez mondjuk egy könnyebbség. Laza murván az outi úgy viselkedik, mint egy pizza cutter
Új hozzászólás Aktív témák
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Bomba ár! HP Elite X2 1011 G1 - m5 I 8GB I 256GB SSD I 11,6" FHD Touch I CAM I W10 I Gari
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- 8db GeForce RTX 3090 Egyben
- VAST AI - VAST AI - VAST AI - GeForce RTX 3090
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen