Hirdetés

Hirdetés

  • Amazon Fire TV Stick 4K Max

    lo A Müncheni Országos Bíróság helybenhagyta a Nokia keresetét. A panasz szerint jogsértést követett el az Amazon. mert...

  • Decadent - Az őrület határán

    gp A jövőre érkező játékban egy veteránt irányíthatunk, aki a fiát szeretné megmenteni a rémségektől.

  • Színpadon a hardverzenekar

    ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dilikutya

    félisten

    válasz Bencus88 #46515 üzenetére

    Hogy a textúrákhoz mennyire nyúltak, nem tudom. Igazság szerint alapból is jól nézett ki, külső, belső tereken is, a vizes, mocsaras pályaszakasz irtó hangulatos volt, a víz meg élethű. Igazából akkoriban minden játékot Source motorral kellett volna csinálni, lehetőleg a Valve-nek. Barátságos gépigény, létező fizika, és szép is volt, mindezt a korszak szerintem leginnovatívabb motorján. A Doom3 lehetősegekben sehol sem volt ehhez képest, szép, nagy gépigénnyel, de szűk terek, sötét, fizika nincs, a részletes textúrán, modelleken kívűl más nem volt benne. Jó, ez akkoriban nagy szám volt ennyivel is, erre tett rá bőven a Half-Life 2. A Far Cry szintén egy felcicomázott valami, szép, de szerintem szebb sem volt a HL2-nél, csak színesebb, a trópusi dzsungel jól el tudta adni, fizika abban sincs úgy igazán.
    A mai fejlesztők kb ugyanazt csinálják, mint anno a Crytek meg az idSoftware, szép, látványos cuccok, de a látvány csak halad a hardverekkel, de még azokat a fejlesztéseket se használják, ami már van, nincs fizika, nincs sérülésmodell, pedig anno a Physix-ben volt lehetőség, úgy emlekszem a Killing Floor 2 ki is használta (Epicre megvan, meg kéne nézni már).
    A jelenlegi játékfejlesztés kb olyan, mint az inflációkövető, vagy kicsivel az alatti béremelés. :)

    Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

Új hozzászólás Aktív témák