Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • i2k

    senior tag

    válasz TheProb #121746 üzenetére

    Egyik végigjátszásom alatt sem szenvedtem hiányt - főképp, miután megtudtam, hogy miről is szól a kraftolgatós dolog.
    Én amúgy is, minden játékban gyűjtögetős vagyok, ha módot kapok rá (ezért is rühellem az olyan címeket, ahol direkt/pofátlanul kicsire tervezik az inventory-t).

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

  • KubanitoS

    veterán

    válasz TheProb #121746 üzenetére

    Pedig én is gyűjtögetős voltam. Nekem a játék legelején már gondok voltak, mert sokszor nem tudtam merre kell menni és többször visszajutottam már felfedezett helyekre, ahová aztán respawnoltak a szörnyek. De mivel csak a szörnyek termelődnek újra, a mati nem, így hamar voltak gondok. A végére semmi töltény nem maradt, mást meg nem fejlesztettem, szóval ott vége is volt mindennek...

    A mostani végigjátszás már jobb, kimaxoltam a nehéz súly cipelést és szépen hozzávágom a kéttonnás szekrényeket a mit sem sejtő szörnyekre. Ez gyönyörően ledönti őket, ekkor rájuk ugrok és a franciakulccsal addig verem őket, ameddig mozognak. :DD

    Volt is egy-két vicces szitu, mint pl a "képernyő kalibrálós moziterem" esetében, amikor először jól megijesztik a kedves játékost, hogy kiderüljön nem ablakot látunk, hanem vetített képet. Miután az üveg mögé bejutsz jön egy szörny az előző helyiségbe, aki ugye nem lát téged az üvegen keresztül, csak te látod őt. Szegény ott állt az üveg előtt tőlem fél méterre mit sem sejtve. A bal sarokban volt egy marha nagy szerszámosláda. Az üvegen keresztül hajítottam a képébe, akkorát repült szegény pára, hogy öröm volt nézni. :DDD

    Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

Új hozzászólás Aktív témák