Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • reelc

    veterán

    válasz kigyi_23 #134868 üzenetére

    A játékfejlesztés mondjuk 7 év múlva:

    Jövőkép #1 meg nem nevezett cég:

    Céges mottó minden dolgozó képernyője fölött:
    A profit a lényeg! A játékosok vannak miértünk!

    Céges meeting:
    Jövő novemberig gyorsan ki kell hozni valamit. Mindegy mit.
    Unity motorral olcsóbb, mint Unreal Engine 5-tel.
    A lényeg, hogy fél év alatt 2 millió DLC/Season Pass elmenjen. 2 évig tejelnie kell, aztán kilőjük az online részt. Az egésznek annyi lesz.
    Jöhetnek az ötletek, milyen játékot tudunk a leghamarabb aláépíteni!
    A sztori nem érdekes. Ősi veszély blabla te vagy a kiválasztott blabla. A szokásos. A sztori végén az a csavar, hogy nem volt sztori, csak a tükör előtt pózoltál és álmodoztál végig, aztán indulsz az arénába multizni.
    A multival lehet eladni a skineket, meg a többi vackot.
    A Steam még mindig ragaszkodik a nyamvadt 20%-ához, ezért az Epicnél adjuk ki. Vannak Epic kártyák, achievementek, jobban fogyik ott minden, mint a Steamen. Ráadásul jól fizetnek a fél éves exkluzivitásért.
    A szokásos trükköket vessétek be, lassított futás, labirintusok, stb. tartson kb. 15 órát a végigjátszás, sok tartalom nem kell bele, a szokásos 6 féle quest/terület ismétlődhet. De ne feledjétek, főleg a multiplayeren lesz a hangsúly, az hozza a pénzt!
    Új terület majd DLC-vel.
    3 csapat lesz. 1 a játékot készíti. Egy mérlegeli, hogy mennyi tartalom elégséges a 80 EUR-os alapárhoz. A felesleget kivágja, az lesz a Preorder DLC 1-2. Utána a sima DLC-ken kezd el dolgozni. A 3-ik csapat a mikrotranzakciós skineket és egyebeket kezdi el csinálni.

    Jövőkép #2, pl. Ubisoft:

    Nem éri meg az AAA fejlesztés, hálátlanok a játékosok. Mi az, hogy sok a 120 EUR a Gold változatért? A mobilos részleg kevesebb pénzből jóval nagyobb hasznot hoz, mint az új AC. Kivonulunk a PC/Konzol piacról, csak a mobil marad!
    Kisebb létszám, kevesebb munka, több profit!

    Jövőkép #3:

    Extra jutalom jár annak, aki kitalálja, hogyan lehetne eladni a DLC-ket játék nélkül. Az alapjáték felesleges pénz-, idő- és energiapazarlás!
    Az ezen felüli költésekből van a sok pénz. Azt mondom hagyjuk ki a felesleges dolgokat!
    A sztori senkit sem érdekel, a multikhoz meg szervert kell fenntartani.
    De sajnos kell hozzá valami keretrendszer. "Játék".
    Egy ideális világban havi 20 EURt fizetnének nekünk havonta, mert szeretnek minket. Esetleg kapnának 1-2 ikont, meg 1-2 30 éves játékot, ami már senki sem vesz. Csak hogy lássák nagylelkűségünket.
    De már nem sokáig, 2 éven belül debütál a SonyMobil, és a MSMobil alkalmazásbolt. Ez várható volt, mióta senkinek sem éri meg konzolra vagy PC-re fejleszteni. Addigra mi is átállunk mobiljátékokra!

Új hozzászólás Aktív témák