Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • reelc

    veterán

    válasz pingtest #130990 üzenetére

    Sokszor, sokan az EA-ból kilépéskor, vagyis a megjelenéskor emelnek árat.
    Pl. a Last Epoch akkor csökkenti. Kell a pénz a fejlesztésre.
    De ez kivételes eset. Megjelenéskor szinte mindig drágul. Az EA mindig kockázati pénz, nem tudhatod valóban elkészül-e a produktum és mikorra?

    WayneGace: Egy halasztás miatt úgy néz ki, hogy Q4-ben.
    Szépen haladnak, sűrűn frissül.

    Dilikutya: "MMO szemét" a Lost Ark lesz, úgy tudom.

    Frod: "Ez a Last Epoch pedig elképesztő Diablo ripoff."
    Nekem ezzel nincs bajom.

    Anonymusxx: Az első vélemény 2016-os.
    Version history.
    A The Fall of Oriath hozta el az Act V-X-et, igen masszív frissítés volt. Stb.
    Ha véleményt szeretnél a játékról, akkor nézz be a topikjába.
    Esetleg kérdezd meg, miért tudnák ajánlani a játékot. :) Komolyan.

    Ezt pont az a műfaj, ami időbe telik. Nem egy 6 órás kampány és végeztél is. :)
    Úgy gondolom, aki egy ARPG-be több időt szán, mint egy sztori végigjátszást, és megtetszik neki, akkor képes lehet beleölni rengeteg időt. Lehet úgy játszani, hogy mondjuk végigviszed a sztorit, kis endgame és ennyi. De ha megfog, akkor lehet az, amibe mostantól évekig öntöd az órákat. :) Játéktól függően akár szólóban is.

    Én a következőket tudom mondani a PoEről:
    - Teljesen ingyenesen játszhatsz vele.
    - Rendszeresen kap frissítéseket. Minden liga (szezon) előáll valami újdonsággal, és előfordul, hogy 1-1 sikeresebb valamilyen formában beépítésre kerül később a normál játékba.
    - Aki már elkötelezte magát sok játékkal, nyilván vesz tabot (ládafül - tárhelyet), ami akciós is szokott lenni. Ha meg akarja támogatni még a fejlesztőket, vannak supporter packok kozmetikák, stb.
    - Igen, nagyon sok skill van ezzel együtt igen aktív builder közösség útmutatókkal, buildekkel. Nem kell magadtól kitalálnod semmit. Erre ráérsz azután, hogy érted a játék működését.
    - Mert ezt is be kell tanulni, nincs egyszerű rendszere. Eléggé épít a kereskedelemre "currencyk" adás-vétele, stb. ha boldogulni akar az ember.
    Félelmetes belegondolni, hogy 2013-as játék.
    Nekem nem jött be. Talán ha pár évvel hamarabb szánom rá magam, és nincs a Grim Dawn, lehet bejött volna. 2-3x rugaszkodtam neki, de nem szántam rá elég időt a betanulásra.

    Évek óta azt mondom, hogy amit a műfajban nyugodtan ajánlani lehet, az a Diablo 3 (2012), PoE (2013), és a Grim Dawn (2016).
    Mindegyik letett valamit az asztalra, sokan szeretik (vagy szerették) őket, és vannak olyanok is, aki legalább kettőt váltogat. Az elsőben szezon rendszer van, a másodikban is (ligának hívják), a harmadikat meg bármikor elő lehet venni, mert nincs benne ilyesmi. :)

    Voltak még jobban sikerült próbálkozások az elmúlt 10 évben, közepesebbek és rosszabbak is. Nem a mennyiséggel van gond, hanem a minőséggel.

    Ahonnan elkanyarodtunk: a Wolcen szerintem eléggé kapufa eddig, kiderül mit alkotnak a fejlesztők, és elég lesz-e ahhoz, hogy a tömegek visszajöjjenek?
    Alig több, mint 4 hónapja jött ki, és a Steamcharts szerint ma 686 fő volt a legtöbb egyszerre.
    A Grim Dawn több, mint 4 éves és ugyanezen adatok alapján 4,826 fő.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák