- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Motorola Edge 40 Pro - szélsőséges eset
- Yettel topik
- iPhone topik
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Megérkezett a GoodRAM PX500 harmadik generációja
ph Az specifikációk alapján az alsó kategóriába igyekvő M.2 2280-as meghajtó 2 TB-os kapacitással érkezik.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Alan Wake II: Night Springs teszt
gp Hirtelen, egy E3-pótlék rendezvényen került bemutatásra az Alan Wake II első kiegészítője. A Night Springs három játszható karaktert is ad – de egész biztosan nem azokat, akikre gondolnál.
-
Mobilarena
emag ügyintéző kapcsolása "hack"
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások -> Termék javítási ideje / telepítési szolgáltatások -> Milyen stádiumban van a termékem javítása?
Így egyből kapcsolja az ügyintézőt
qltsar fórumtársunknak köszönjük az infót
Új hozzászólás Aktív témák
-
About you az átvételtől számítva ad 90 napot és az is a csomag feladására vonatkozik, tehát átvétel és feladás között lehet 90 nap. Nálam előfordult, hogy elfelejtettem visszaküldeni a terméket és mikor véletlen a kezem közé került, már eltelt 85 nap. A rendszerük pedig a rendeléstől számítva 90 nap után már nem jelzi a visszaküldést (nem követi le a feladás-kiszállítás vonalat). Felhívtam őket, egyből küldtek feladási cimkét emailben és vissza is ment a csomag, az átvétel után pár nap múlva a számlámon volt az összeg. Ezen kívül telefonon pillanatok alatt el lehet érni őket. Nagyjából így kellene működni a cégeknek.
[ Szerkesztve ]