Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Viper26

    nagyúr

    válasz Diopapa #2995 üzenetére

    Húú ezeket a dolgokat valaki tényleg tisztázhatná, mert nem igazán tudom mit nézek a fitting képernyőn. :DDD

    iPhone 14 | FR955

  • _Kondor_

    tag

    válasz Diopapa #2995 üzenetére

    A class (szám) igazából a méret, a betű meg a minőség.
    Nagyobb hajóra nagyobb modulok férnek fel, sokszor nem is tudsz mást feltenni, mert nem tudna működni vele a hajó, pl.: thruster, shield.

    Vegyünk pl. egy pajzsot (csak hasra ütés értékek) ami mondjuk 2D: el tud látni max. 100 tonnás ojjektumot pajzzsal. Ha ennél többet nyom a hajó nem lesz pajzsa, és muszáj rátenni rá 3as-t, ami még jobb is.
    Tehát a lehető legnagyobbat és legjobbat kell feltenni, amit lehet.

    Figyelembe kell venni, hogy minél nagyobb/jobb egy modul, annál több energiát igényel, annál több egységet vesz le a hajó "powergrid"-jéből amit a power plant biztosít (minél nagyobb/jobb annál többet). Ezért nem lehet "kimaxolni" egy hajót, mert korlátozott a reaktor teljesítménye. Hiába van a viperemen "A"-s power plant, kompromisszumot kell kötni, nem tudom minden modulból a legjobbat feltenni.

    Fegyvereknél a small, medium, large (1,2,3) van. Amit erről tudunk a fentieken és a jobb sebzésen kivűl, hogy minél nagyobb egy fegyver annál hatékonyabb páncélok és nagyobb hajók hull-jával szemben. Ez alól kivétel a high impact/focused cuccok, ezek ebből a szempontból egyel nagyobbnak számítanak(a small hatékony médium hajók ellen is). Tapasztalatom szerint ennek nincs akkora jelentősége, legfeljebb a high impact mc-vel kevesebb lőszer fogy, de ugyanannyi idő alatt esik le egy asp, mint mondjuk overchargeddel.

    Az árak alakulásában pedig kb. 3x szorzó van mind a méret, mind a minőség tekintetében. Egy B2-es power distributornál kb. 3x drágább egy A2 és egy B3as is.

    Szenzoroknál nem értem mi jelentősége van a méretnek, valakinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata?

Új hozzászólás Aktív témák