Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
axioma
veterán
válasz Tigerclaw #873 üzenetére
Napelem van (16.9kWp, haztartas + varosi EV + PHEV), de jelenleg a powerwall nem kimondottan eri meg, amig van szaldo. Kesobb ez sok szempontbol valtozhat (ki mikor esik ki szaldobol, mikor mennyi az akku a'ra, milyen hibrid invertereket engednek fel a halozatra, stb.)
Az me'g csak-csak megoldhato, hogy nyari napokon amit nappal gyujt a napelem, azt az este hazaero autoba attoltsed, ha ugy me'retezed akkor 1-2 rosszabb napot is athidalhat, de azert tudataban kell lenni annak, hogy az evszakos elterest ebben a formaban egeszen biztosan nem eri meg ta'rolni. Persze igy is lehet jo.
Napelemes topikban, igaz nem elektromos auto toltesere, van aki epit akkupakkot, de a korulmenyek miatt csak elso fecskek vannak ahol a betaplalas nem/dragan oldhato meg, vagyis szigetuzemre.[ Szerkesztve ]
-
titán
válasz Tigerclaw #873 üzenetére
A kollégám napelemekkel DC-DC inverteren keresztül BMS keresztkiegyenlítéssel tölti az LFP akkumulátorát, ami 24V-ra van belőve, és egy 24V->230V DC/AC inverterrel látja el saját magát. Egy relé vezérli azt, hogy a ház épp a telepről, vagy a nyilvános hálózatból kapja a delejt. A rendszer kínai egységeken alapul, minden eleme alibabán és/vagy aliexpressen megvásárolható.
Ez a rendszer tulajdonképpen a cégünk napelemes-akksis töltőrendszerének kistesója, párhuzamosan készültek. A kollégám építette-fejlesztette a rendszert, aki hálózati villamosmérnök 30 év hálózatfejlesztési, és akkumulátortelep-üzemeltetési tapasztalattal. Mert az akkumulátoros rendszerek nem ám a 2020-as évek csodája. A fejlődés a költségekben, kezelhetőségben, és méretben történt.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat