- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- DIGI Mobil
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- iPhone topik
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
ma Spoiler: az AI-ra, ami májusban még az évszakot is megváltoztatja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
Ma már egy kWh-nyi LFP akksi nagyobb tételben szállítással 70 dollár alatt beszerezhető. Ha a feszültség a napelemekhez pontosan illesztett, akkor némi hatásfok veszteség árán a töltőinverter megspórolható, ha pedig autótöltés az elsődleges szempont, akkor egy CCS2-vezérlővel és egy DC-DC inverterrel sokkal olcsóbban ki lehet jönni, mint egy szaldós inverterrel, és egy (mondjuk) DC 22kW-os töltővel. De mivel ilyen komplett egységet (még?) senki nem forgalmaz, egyelőre csak komoly gyakorlattal rendelkezőknek ajánlom ezt a megoldást, tapasztalat nélkül 23 helyen lehet elbukni 100% kárra, vagy akár bele is lehet halni. Egy 50A@400V DC rendszer nem kezdőknek való.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat