Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • wassermann

    addikt

    válasz WiZARD #5336 üzenetére

    Ezek szerintem olyan szokatlan kezdeti dolgok, mint pl. amikor 50 évvel ezelőtt nagyapám a Kékestetőre menet, Gyöngyös határában mindig megállt, ellenőrizte a tetőn a síléceket és a motorházban lejjebb engedte a hűtő előtti zsalut, hogy fel ne forrjon a hegyre menet a hűtővíz. Ma már nem kell ilyesmi a benzines kocsikon, mert megoldották...

    [ Szerkesztve ]

  • Shadowbull

    addikt

    válasz WiZARD #5336 üzenetére

    Azt is mondja hogy a használók 99,99%ánál nem fog fellépni ez a korlátozás.

    Egyébként meg az adott időn belül történő gyorstöltések mennyiségét korlátozza, úgy tűnik. Valószínűleg az akku degradáció csökkentése miatt.

    Majd meglátjuk hogy fognak állni ezek az autók 8-10 évesen, meg azok amik ezt nem korlátozzák.

    "nagyobb távra mint egy Leaf"

    Aham, ezért lett olyan jó eredménye az ezer kilométeres teszten, mert olyan mint a Leaf.

    "prémium német"

    Valóban.

    [ Szerkesztve ]

    Pazarol a világ, én meg segítek neki.

  • Vesa

    veterán

    válasz WiZARD #5336 üzenetére

    Ezek az autók még mindig masszív fejlesztés alatt vannak, bár egyre több a tapasztalat, így is bőven az elején járunk. Minden egyes gyártó termékeinek vannak problémái, a Zoe-t képes kinyírni egy töltő, a Kona hajtóműve a kelleténél többször esik szét, -már adnak hozzá javítókészletet mert annyi a garis probléma vele, ezt márkaszervizben mondták nekem-, a Tesla igénytelen anyagokból, gyatra minőségben összeszerelt minimal design, a németek pedig fáziskésésben vannak EV fronton, ezért bár az autók kidolgozása továbbra is magas színvonalú, az elektromos rendszer még messze nem tökéletes. Innentől az egyszeri user számára az a feladat, hogy a számára prioritást élvező feature alapján válasszon egy nem tökéletes autót.

    Akinek a minél nagyobb hatótáv és a gyors tölthetőség a fontos, de nem érzékeny a belső tér/összeszerelés minőségére, az vesz egy Tesla-t, akinek a minőség és kényelem a fontos, de együtt tud élni a hosszabb távoknál előnytelenebb működéssel, az vesz egy BMW-t, akinek pedig az számít, hogy az autó minél kevesebb öko lábnyomot hagyjon, az vesz valami kiskocsi EV-t. Nem létezik olyan EV, ami tökéletes. A BMW sem attól prémium, mert egy töltéssel el tudsz vele menni 1000km-t és utána 20perc alatt 500kW-al fel tudod tölteni az újabb 1000km-re. A kidolgozástól, futóműtől, ergonómiától, anyagminőségtől stb. stb. lesz prémium.

    [ Szerkesztve ]

    A tudomány a valóság költészete!

Új hozzászólás Aktív témák