- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Térerő gondok, tapasztalatok
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Xiaomi Mi 8 - így csinálunk csúcsmodellt Mi
Hirdetés
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tag
válasz Shadowbull #11578 üzenetére
A frunk egy elenyésző dolog, de ha már prémium, és van hely, akkor bele kellene, hogy férjen a költségvetésbe. De ez tényleg apróság.
Amire én gondolok, az pl. EQS vs i5
Az EQS jóval nagyobb autó, 108 kWh nettó akkukapacitással és megáll 2,5 t alatt.
Az i5 több mint 20 kWh kissebb akkuval, jóval kissebb méretekkel is 2,3-2,5 t között mozog a mérlegen. Az i7 2,5-2,7 t.
Egy nem prémium, de csakis BEV only Tesla S 100 kWh akkuval 2-2,2 t.
Itt jelentkezik lényeges különbség a platformok között, ás ez a súlykülömbség vs. akku méret kihat a vezethetőségre, alacsony súlypontra, stb."there are more jacks then one at the fair..."
-
Mauzes
őstag
válasz Shadowbull #11578 üzenetére
Valószínűleg így van alapvetően, viszont mégis az látszik, hogy a gyártóknak eltérő véleménye van erről a kérdésről (tesznek bele frunk-ot vagy sem).
Amúgy a frunk fontossága a véleményem (vagy szokásaim) szerint eléggé túl van értékelve. Nagyon kevés élethelyzet van, amikor tényleg ez a többlet hely számít. Napi használatra pedig sokan rájönnek, hogy tökre nem praktikus/kényelmes, mert motorháztetőt nyitogatni egyszerűen nem megszokott és nem egy kényelmes dolog, sokszor még külön frunk fedél is van, stb. Ezt persze ne úgy értsétek, hogy leszakad az ember keze, de a világ abba az irányba megy, hogy mindent a lehető legkevesebb mozdulattal és fáradtsággal csináljunk. Már annyi is számít a usernek, ha az okostelefonján eggyel kevesebb gombra kell kattintani egy funkcióhoz, egyszerűen számít a jobb UX.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg