- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Indiai is kötelezővé teszi a Type-C-t
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Note9 - stylus-szimbólum
- Papírvékony külsővel várható a Magic V3
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
Hirdetés
-
Cryptmaster teszt
gp A toll erősebb a kardnál – főleg, ha azt írjuk le vele, hogy mithrilpenge. De szavaink ebben a játékban nem csak acélt és varázserőt képesek megidézni, hanem az egész világ sorsát megváltoztatják.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Shadowbull #11578 üzenetére
A frunk egy elenyésző dolog, de ha már prémium, és van hely, akkor bele kellene, hogy férjen a költségvetésbe. De ez tényleg apróság.
Amire én gondolok, az pl. EQS vs i5
Az EQS jóval nagyobb autó, 108 kWh nettó akkukapacitással és megáll 2,5 t alatt.
Az i5 több mint 20 kWh kissebb akkuval, jóval kissebb méretekkel is 2,3-2,5 t között mozog a mérlegen. Az i7 2,5-2,7 t.
Egy nem prémium, de csakis BEV only Tesla S 100 kWh akkuval 2-2,2 t.
Itt jelentkezik lényeges különbség a platformok között, ás ez a súlykülömbség vs. akku méret kihat a vezethetőségre, alacsony súlypontra, stb."there are more jacks then one at the fair..."
-
Mauzes
őstag
válasz
Shadowbull #11578 üzenetére
Valószínűleg így van alapvetően, viszont mégis az látszik, hogy a gyártóknak eltérő véleménye van erről a kérdésről (tesznek bele frunk-ot vagy sem).
Amúgy a frunk fontossága a véleményem (vagy szokásaim) szerint eléggé túl van értékelve. Nagyon kevés élethelyzet van, amikor tényleg ez a többlet hely számít. Napi használatra pedig sokan rájönnek, hogy tökre nem praktikus/kényelmes, mert motorháztetőt nyitogatni egyszerűen nem megszokott és nem egy kényelmes dolog, sokszor még külön frunk fedél is van, stb. Ezt persze ne úgy értsétek, hogy leszakad az ember keze, de a világ abba az irányba megy, hogy mindent a lehető legkevesebb mozdulattal és fáradtsággal csináljunk. Már annyi is számít a usernek, ha az okostelefonján eggyel kevesebb gombra kell kattintani egy funkcióhoz, egyszerűen számít a jobb UX.
Új hozzászólás Aktív témák
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Beépített Gipe-3 ipari terület Ráckevén
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
- Periferiak - Telefon - Barkacsolas - Nyari - Konyhai -- Cuccok olcson--