- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Realme 10 - lift nélkül a tizedikre
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Több mint 20 percnyi játékmenet videón a Flintlock: The Siege of Dawn
gp A teljes kiadás a tervek szerint jövő hónap közepén debütál.
-
Ízléses külsejű hordozható projektort villantott a Yaber
ph A cég kétféle verzióban készülő, Full HD-s újdonságán a JBL is rajta hagyta a kézjegyét.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
válasz
WiZARD #10867 üzenetére
Én ezt másképp közelítem meg. A lényeges pontok szerintem ezek:
- Egy PHEV akkor is kevesebbet fogyaszt mint egy hasonló kategóriájú ICE, ha soha nem töltik kívülről.
- Aki PHEV-et vesz az nem akar BEV-et, mert akkor azt vett volna. Ebből az is következik, hogy
- Ha nem fogják támogatni a PHEV-et, akkor megint ICEt vesz helyette.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Vesa
veterán
válasz
WiZARD #10867 üzenetére
Ennek oka elsősorban, hogy az EV hatótáv kicsi. A korábbi 330/530 iPerformance PHEV BMW-knél is az volt a bajom, hogy az EV hatótáv kicsi, cserébe ha elfogyott a kraft, akkor a plusz jelentős súly miatt több benzint evett mint a natúr ICE verzió.
A véleményem azóta van változóban, hogy megnéztem ezt a Mercedest a maga 100km hatótávjával. Ez már akkor is élhető, ha télen csak 70-et megy el.
Tehát visszajutunk oda amit valaki írt itt korábban, miszerint pont most akarják beszántani a PHEV zöld rendszámot, mire a tech. odaért, hogy már értelme is lenne!
A tudomány a valóság költészete!