Hirdetés
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy A33 5G - a három az majdnem öt
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
E61 blog 2. rész
lo [Előző rész]Folytatnám a történetét a E61-nek. A sztereotípiákkal ellentétben még nem kerültem anyagi csődbe, és nem...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tiédetis
senior tag
válasz FIREBLADE78 #11630 üzenetére
jahh
egyik szar, másik meg fos
1 milla i4-t adtak el? Pont az i7-nél s probléma ez is.Szellem bullok, T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
válasz FIREBLADE78 #11642 üzenetére
Mondjuk engem tuti nem, csak ne előttem húzd a fáklyát, mögöttem már nem számít
Szellem bullok, T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
gorbep
senior tag
válasz FIREBLADE78 #11642 üzenetére
Ühüm.... majd rájössz, amikor el akarod adni....
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
Tiédetis
senior tag
válasz FIREBLADE78 #11653 üzenetére
Nem lehet mindenki őrült
Olvass, értelmezz, értőolvasásnak nevezik Nyert, de nem 80-al, mert a kamion sem annyival megy, és nem lifeddel Minden más stimmel. Tehát semmi
"Miért gyulladni ki? "
Töri magyar?Szellem bullok, T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #11715 üzenetére
Meg tegnap ugye csökkentek az árak is, szépen megint ugrik le egy lépcsőt a korábbi használt performance ár.
-
WiZARD
addikt
válasz FIREBLADE78 #11802 üzenetére
Nagyon nem.
vahu adatai szerint 11 mrd-ra adtak be pályázatot, 2 mrd lett már kiosztva és még 17 mrd elérhető.(nagyon agyalok rajta hogy a Leaf helyett kéne egy fapad Y. Ész érvek nincsenek, csak érzelmek, és hogy jól hangzik az a támogatás utáni 14mllliós ár, na meg nyilván nagyon más kategória a 2 autó, 5 éves helyett új, garis, 0km)
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz FIREBLADE78 #11804 üzenetére
Persze, tudom.
Se nagy akku, se awd, se feláras külső/belső, se nagyfelni
Alap AP szerintem tök jó, aztán ha egyszer lesz értelmes FSD az Euban, akkor meg lehet venni. Mondjuk amíg az EU gyártók sehol se tartanak addig nyilván nem fogják engedélyezni itt másnak se.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Shadowbull
addikt
válasz FIREBLADE78 #11806 üzenetére
AP: Autopilot. Tesla alap L2-es vezetéstámogató rendszere.
FSD: Full Self Driving. Jelenleg Észak-Amerikában elérhető béta rendszer, önvezetést imitál, nincs kész, ennek ellenére amatőrök kezébe adják . Az EUban hála istennek ez nem legális.[ Szerkesztve ]
Egyél hozzá kenyeret!
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #11824 üzenetére
Inkább a telítettség amiről panaszkodnak a Tesla csoportokban is.
-
stickrs
senior tag
válasz FIREBLADE78 #11826 üzenetére
Én úgy látom az appban, hogy csak egy suc van megnyitva Horvátoknál, Vrgovac, a többi csak teslásoknak elérhető. Én tavaly este mentem, mindenhol volt szabad hely.
Nokia 808 PureView, LG G5, Xiaomi MI 10 Ultra
-
WiZARD
addikt
válasz FIREBLADE78 #11826 üzenetére
Ezért kell Teslát venni
Bár egyesek szerint a SUC hálózat semmi előnyt nem jelent.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
ratkaics
senior tag
válasz FIREBLADE78 #11874 üzenetére
Annyira nem is jók szerintem (akkudegradáció).
Szerintem nem véletlenül olcsók. Nincs semmilyen hűtése az akkumulátornak.Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó ....
-
Tiédetis
senior tag
válasz FIREBLADE78 #11880 üzenetére
94 az pontosan azt jelenti, amit, 94Ah azaz kb 33kWh
170LE ami ugye 126kW-t jelentSzellem bullok, T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
válasz FIREBLADE78 #11882 üzenetére
ha jól emlékszem olyan 38 körül van nettóban tehát ami felhasználható belőle
Szellem bullok, T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
IntelKiller7
veterán
válasz FIREBLADE78 #11922 üzenetére
Max, ha M2, M5
[ Szerkesztve ]
Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
Andras6800
senior tag
válasz FIREBLADE78 #11947 üzenetére
Erre majd térjünk vissza ~5 év múlva
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
Shadowbull
addikt
válasz FIREBLADE78 #11947 üzenetére
"Jók ezek a bydek"
Erre azért aludjunk párat szerintem.
Egyél hozzá kenyeret!
-
Tiédetis
senior tag
válasz FIREBLADE78 #11967 üzenetére
Én nem szerettem soha olyan tempóval menni.
Opel viszont rohadtul megy, kevesen gondolják amikor 4 kocsit előzök erőből.Szellem bullok, T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Vesa
veterán
válasz FIREBLADE78 #11971 üzenetére
Ezt hogy érted? Ennél is van puffer, nem lehet nullára meríteni.
Egyébként van rá 8 év gar, mire ezzel gond lesz, az autó már régen nem lesz nálam.A tudomány a valóság költészete!
-
Mauzes
őstag
válasz FIREBLADE78 #11971 üzenetére
Van olyan phev, amiben nem merítik sokat az akksit? Akkor mindegyiket cserélgetik pár évente?
-
Mauzes
őstag
válasz FIREBLADE78 #11979 üzenetére
"ingyen sem kellene" - értem, hogy ez ilyen költői túlzás, de kicsit komolytalan.
Amúgy egyszerű a képlet szerintem, a phev az mindkét hajtás előnyeit IS egyesíti (bizonyos mértékig), de ugyanígy mindkettőnek a hátrányait is bizonyos mértékben. Mindhárom kategóriában van pro és kontra, tök jó, hogy bővebb a vevőnek a választási lehetősége.
-
Vesa
veterán
válasz FIREBLADE78 #11979 üzenetére
Egyelőre nem érzem, hogy 2 nyűg lenne. Miért lenne az? Sőt, ilyen hosszú úton kifejezetten megnyugtató volt, hogy nem függök többé a -hibás, foglalt stb.- töltőktől, de mégis nagyon alacsony a fogyasztás és az út jelentős részét ezzel is EV módban tudtam megtenni. Persze 8-10 éves autónál én is meggondolnám, hogy hibrid legyen-e a több hibalehetőség miatt. Viszont nálam az volt a kérdés, hogy ennyi pénzért PHEV vagy EV legyen. Számos új autót megnéztem és kipróbáltam, ez jött be legjobban. De mindenkinek mások a preferenciái.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz FIREBLADE78 #11982 üzenetére
Ez még a jövő zenéje az én konkrét típusomnál, mert új fejlesztésnek számít és még nem tudni, mennyire lesz velük sok gond. Viszont a hibrid rendszerű autók nem ma kezdték a pályafutásukat, sokkal több szaladgál belőlük mint EV-ből, és egyelőre nem látni a hibrid apokalipszist. Erre a rendszerre is igaz, hogy az üzemeltetés módja erősen befolyásolja azt, hogy mennyire lesz problémás. Ismerjük egyes sima ICE motorok konstrukciós hibáit, melyekkel könnyen gazdasági totálkárra lehet futni, pedig nincs bennük hibrid rendszer. Ez nem így megy. Egy autó vagy jól van összerakva, vagy nem, és vagy vigyáznak rá, vagy nem. Ha egy hibrid jól van összerakva és megkapja a szükséges törődést, pont úgy ki tud menni a világból mint bármi más.
Ha pedig mégsem, akkor gariban javíttatom és eladom.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
madgie
titán
válasz FIREBLADE78 #11982 üzenetére
Annyira nem vagyok otthon a PHEV-ben, de múltkor is meglepődtem, hogy a Renault például a hótt fapados, ezeréves 1.6-os szívóbenyás motorja köré építette meg építi most is fel a hibridjét. Ott azért nem látok túl sok hibalehetőséget, az a motor aztán tényleg egy jó értelembe vett igénytelen jószág.
Igaz, nem is fog igazán húzni, hiába raknak köré két elektromotort. -
Shadowbull
addikt
-
Shadowbull
addikt
válasz FIREBLADE78 #12011 üzenetére
Akkor a te autód nem tudja. Majd lehet hogy megkapja OTA.
Egyél hozzá kenyeret!
-
biga
őstag
válasz FIREBLADE78 #12039 üzenetére
Annyira nem. Az EV bizony mentalitasbeli valtast igényel, mint az emlitett téma. Annak az ararol és a tarsadalmi hatasa sztem siman belefér egy EV topicba.
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
Tiédetis
senior tag
válasz FIREBLADE78 #12039 üzenetére
Lapozd át, ahogy én teszem azzal, aki nem érdekel
Szellem bullok, T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #12103 üzenetére
120-al 21-et fogyaszt az I3, ne panaszkodj.
-
Tiédetis
senior tag
válasz FIREBLADE78 #12103 üzenetére
Igen, tudod vannak sebességhatárok majdnem végig. Van ahol 120 és igen kemény szankciók vannak a túllépésnél. Egyébként minden ev-s tudja, hogy nem akkor haladsz gyorsabban, ha tövig nyomod pedált. Az nagyobb fogyasztást hoz, gyorsabb merülést, több töltést, az több időt jelent a parkolóban. Szóval ez azért egyszerű matek.
Szellem bullok, T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
válasz FIREBLADE78 #12117 üzenetére
Kinek ez, kinek az
Szellem bullok, T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
ozzy711
őstag
válasz FIREBLADE78 #12117 üzenetére
Múltkor a pályán és is próbáltam lassan menni, de valahogy 140-150 körülire mindig feltornáztam a tempót.
-
Shadowbull
addikt
válasz FIREBLADE78 #12212 üzenetére
Persze, vesznek majd helyette dizelt. Az jobb?
Egyél hozzá kenyeret!
-
WiZARD
addikt
válasz FIREBLADE78 #12216 üzenetére
Természetesen nem
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Vesa
veterán
válasz FIREBLADE78 #12212 üzenetére
Miért ne venne? Én sem a zöld rendszám miatt vettem, hanem a képességei miatt.
Más: Gazd.topikból van, de ide is aktuál
It's official: European Commission announces its proposed level of tariffs against Chinese electric vehicles, ranging from ~17% to ~38%, depending on the manufacturer. Brussels says Chinese companies benefit from "unfair subsidisation".
Megpofozták kicsit kínát EV fronton büntetővámokkal. Persze azzal nem tudom számoltak-e, hogy itt már építik a trójai falovat köpcösék ezerrel...
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
-
Balázzs
senior tag
válasz FIREBLADE78 #12282 üzenetére
SUC nem esik útba?
-
válasz FIREBLADE78 #12317 üzenetére
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
WiZARD
addikt
válasz FIREBLADE78 #12365 üzenetére
roaming!
Ahogy BMW töltő sincs sehol, mégis van BMW kártya, amivel tudsz sok helyen tölteni.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Tiédetis
senior tag
válasz FIREBLADE78 #12367 üzenetére
nem mindent, hanem azt, akivel van roaming szerződése
BMW kártya: az is roaminggal működik azzal amit írsz
Szellem bullok, T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
WiZARD
addikt
válasz FIREBLADE78 #12367 üzenetére
hát most már mobilitivel semmit
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #12391 üzenetére
Pedig ott, de nem nagyon adja el senki, mert miért is tenné? - vegyél újat nincs nagy difi amúgy
-
Kukipapa_rr
tag
válasz FIREBLADE78 #12400 üzenetére
-
Tiédetis
senior tag
válasz FIREBLADE78 #12410 üzenetére
Az neked miért lenne jó?
Szellem bullok, T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
válasz FIREBLADE78 #12418 üzenetére
Aha, hát ahogy gondoltam, kár hogy olyan büdi lett a szarásodtól.
Egyikben fingópárna, másikban meg biliSzellem bullok, T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Vesa
veterán
válasz FIREBLADE78 #12510 üzenetére
Van olyan élethelyzet, amikor kell. Pl. van 4 gyereked, vagy 3, de többször kell vinni még valakit a családból stb. A 7 személyes megoldásokkal az a bajom, hogy legtöbb esetben az utolsó 2db ülés az nagyon gáz. Sokszor nincs még fejtámla sem, ami ütközéskor kifejezetten jót tesz a nyaknak. Kényelmetlenek, nincs elég hely, és nagyon bezárt érzés, klausztrofóbiások menekülhetnek. Kia Sorentoban néztem egyszer egy ilyet, ott az utolsó üléssor egyértelműen egy beerőszakolt megoldás volt, nem ültetném oda a gyerekeimet az biztos.
A tudomány a valóság költészete!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen