- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Mobil flották
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- 15 éves az első androidos Samsung telefon
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
Ket nagyobb problema is van. Egyreszt limitalt a halozat termelesi oldalan a nap-/szelenergia es a hasonloan nem szabalyozhato forras integralasa es iszonyatos osszegbe kerulne olyan energiahalozatta fejleszteni a meglevot, ami elbirna az elektromos autok alltali extra igennyel, ha azokbol sokkal tobb lesz. Arrol nem beszelve, hogy rengeteg atomeromuvet kellene epiteni hozza.
Mindket problemara megoldas/oriasi segitseg ha termelsz napenergiat (minel tobbet), de te is tarolod es mas dolgok mellett mondjuk arrol toltod az autot amikor csak tudod. Persze nem olcso, de nem sok alternativa van, ha tenyleg 10-15 even belul fel akarnak hagyni a benzines autok forgalmazasaval es azt sem akarjak hogy az autozas csak egy kivaltsagos reteg szamara legyen elerheto.
Masik megoldas, hogy fizetsz azert hogy mondjuk egy regionalis kozeli akkutelepen taroljak az extra energiadat, de hatekonyabb ha helyben termelsz, helyben tarolsz es helyben hasznalod fel.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.