Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • schawo

    titán

    Nagyszerű angolsággal: "Charging ended." a finished helyett :DD

    Leadott teljesítményt miért korlátozza? Annyira nem hevülhet túl az akksi. Vagy csak a szokásos őrült túlbiztosítás? Teljesítmény elérhető, ha a hőmérséklet 33,5 és 33,6 között van? Mi a francért?

    Model 3-mal végig csináltam 2500km-t szinte teljesen egyhuzamban folyamatos 55 fokos akkuval, maximális felvett és leadott teljesítmény mellet (az úton végig megkaptam a töltési 170kW-ot), és 0,0% degradációm lett. Pedig számítottam 1-2%-ra ilyen hosszú úton, agyonterhelt töltéssel. De indulás előtt és most és 402-403 epa-km a 100%. Az autó észre se vette. Faceliftes USA modell, Panasonic 21700 NCA akkuval, tehát még csak nem is az LFP akku miatt.

    [ Szerkesztve ]

    evDirect villanyautós töltőhálózat

Új hozzászólás Aktív témák