- Garmin Venu Sq 2 - alaptudás a négyzeten
- MIUI / HyperOS topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
- Honor 90 - modellalkat
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Anime adaptációt kap a Guilty Gear Strive
gp Részleteket egyelőre nem kaptunk, a teljes leleplezsére jövő hónap elején kerül sor.
-
Strand vagy hűvös szoba? A hardverek tudják a választ!
ph Asztali gépek, alkatrészek, perifériák és kiegészítők szeretnék elkerülni a napszúrást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nagyszerű angolsággal: "Charging ended." a finished helyett
Leadott teljesítményt miért korlátozza? Annyira nem hevülhet túl az akksi. Vagy csak a szokásos őrült túlbiztosítás? Teljesítmény elérhető, ha a hőmérséklet 33,5 és 33,6 között van? Mi a francért?
Model 3-mal végig csináltam 2500km-t szinte teljesen egyhuzamban folyamatos 55 fokos akkuval, maximális felvett és leadott teljesítmény mellet (az úton végig megkaptam a töltési 170kW-ot), és 0,0% degradációm lett. Pedig számítottam 1-2%-ra ilyen hosszú úton, agyonterhelt töltéssel. De indulás előtt és most és 402-403 epa-km a 100%. Az autó észre se vette. Faceliftes USA modell, Panasonic 21700 NCA akkuval, tehát még csak nem is az LFP akku miatt.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen házat vegyek?
- Milyen légkondit a lakásba?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Filmvilág
- Építő/felújító topik
- Garmin Venu Sq 2 - alaptudás a négyzeten
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- További aktív témák...