- VoLTE/VoWiFi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- iPhone topik
- Mobil flották
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Fotók, videók mobillal
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
persil
nagyúr
válasz ThySoul #8196 üzenetére
Ezert mondtam, hogy van kb. 5 ami tenyleg jo, de annyi.
A mimic is csak akkor jo egyebkent, ha a karaktered alapvetoen nem rossz. De ja, spirit-et hasznaljon az, aki szeretne/szuksege van ra, de semmikepp sem intended way.
"Ettől függetlenül hogy a témára is reagáljak, régen rossz ha egy bosst csak úgy tud leverni a játékosbázis nagy része ha cheeselnie kell, vagy AoW spammet kell tolnia. Malenia egy szarul sikerült boss, estig lehetne sorolni mi a baj vele."
Egyetertunk, de valljuk be, ha CSAK ugy tudja leverni valaki, akkor ott a jatekossal is van baj.Sosem nyomtam az ilyen self-challange run-okat, de az egyetlen kikotesem magammal szemben mindig az volt, minden From rpg-ben, hogy cheese es spam nincs(legfeljebb ilyen sokadik vegigjatszasra fun-bol). Foleg az a homokos, mikor youtube-ra felrakja a barom a hude nagyon op build-jet, aztan egyetlen gombot nyomkod, kozben meg bekap ezer utest...
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Yodamest
veterán
válasz ThySoul #8225 üzenetére
Na, de ez pont azért van, mert itt van lehetőséged idézni, a többi játékban pedig nincs, valamit valamiért. Ha itt nem lennének idézések, hidd el akkor vagy a karaktered lenne gyorsabb, vagy a bossok lennének lomhábbak. Early game is a summonokhoz van igazítva, nézd csak meg a többi játék early részeihez képest. DS3-ban milyen az első 3-4 boss? Kész vicc mindegyik, hol van az az elden ring bossokhoz képest? A régebbieket nem is mondom... DS1, DS2 első felében lévő bossok vicc mindegyik ma már, csak oldalaznod kell és nem tudják lekövetni a mozgásodat a csapásaikkal, akkor ott tartott a technológia.
-
-
_drk
őstag
-
Bad Pritt
félisten
válasz ThySoul #8270 üzenetére
Hát nem tudom, mennyi időd van, de a Lies of P abszolút nem nagyon játék, végül 60 órát tettem bele nagyobb sietség nélkül. Ennél az új Lords of the Fallen egy jó nagyságrenddel nagyobb játék.
Amúgy ha valaki retrózna, most találtam: Elden Ring GB.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Yodamest
veterán
válasz ThySoul #8275 üzenetére
Igen, ez van nekem is sokszor, hogy már azt hiszem vége, ránézek egy youtube végigjátszásra és így kiderül, hogy kb a 45-50%-nál járok. Soha nem volt még azzal bajom, hogy túl rövid egy játék és ajj a rövidsége miatt kidobott pénznek éljem meg. (már jó ideje nem járok TK-ba játékokért, de minden másért igen )
Pl. emlékszem egy időben ráfüggtem kissé a Genshin-re és sorra dobálta fel a youtube a különböző rant videókat, hogy "nem tudok játszani, elértem a napi limitet!" stb. Ugye az a játék úgy épül fel, hogy van bizonyos farmolható napi nyersanyagod és annak a költésével tudsz dungeonokba menni, meg bossrunokat tolni. Kb annyit adott akkoriban a játék, hogy egy napi 4-5 órát simán el tudtál vele tölteni és akkor még a szabad kalandozásról nem is beszéltem. Ezért fura volt számomra, hogy mit sírnak az emberek, mennyit akarnak ezzel tolni naponta? Én ha leültem elé hétvégén akár 6-8 órát is ígan bele tudtam tenni úgy, hogy ne érezzek semmiféle limitációt a progressben.... Erre ment a sírás, hogy mennyire lekorlátoz a játék.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
veterán
válasz ThySoul #8278 üzenetére
Itt is már a világépítés zajlik, mint a filmeknél. Nem lehet egy játék csak egy sima kis kaland, egy egész univerzumot kell létrehozni hozzá, hogy később még építeni lehessen rá DLC-k vagy folytatások formájában. Fú a Witchert ne is mondd, megvan a véleményem róla, egy erős pillanatomban végigvittem a 2 DLC-vel együtt, de soha többé elő nem veszem. Maga a játékmechanikai része tipikus lengyeles, nagyon nem jött be.
-
Rony949
őstag
válasz ThySoul #8278 üzenetére
Hasonlóan vagyok. Idén leszek 30 és utálom, hogy mire hazajönnék a munkából akkor vagy kedvem nincs játszani, vagy szimplán fáradt vagyok. És ebből jön az, hogy rühellem az openworldöket. Ez az egyik főoka annak, hogy ilyen nehézkesen érek az Elden Ring végére.
Már megjelenéskor elkezdtem, de csak Rennaláig jutottam el, ezután még barangoltam egy kicsit Caelidben, de ott én azt mondtam, hogy ennyi most elég is volt. Aztán annyi idő telt el, hogy mire újra kedvet kaptam az ER-hez, inkább jobb ötlet volt kezdeni egy teljesen új karaktert, mert semmire nem emlékeztem.
Lekopogom, de most Altus Plateu-ban csavargok és az érdeklődésem még kitart.
Egy szó, mint száz. Tök jó hogy a FromSoft is egy kicsit kimozdult a komfortzónájából, de nagyon remélem hogy visszatérnek a zártabb, jobb pályadizájnnal rendelkező stílusra.
[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
félisten
válasz ThySoul #8307 üzenetére
Hát vagy vért izzadsz, ha nem fejlődsz a DLC rendszerben. Ezért jutott eszembe a Wo Long, mert ott is így működik és eléggé számít. Meglátjuk, de az biztos, hogy nem 1:1 fog ugyanannyit érni egy lvl 120 karakter az alapjátékban és a DLC-ben.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Gothmog
senior tag
válasz ThySoul #8325 üzenetére
Godskin duóra gondolsz?
Arról olvastam már Viszont rájuk kíváncsi leszek, mert az apostollal tegnap akadtam össze (a szélmalmos táncoló nyanyáknál), és olyan könnyen lement, hogy talán max. kétszer tudott megütni. Igaz, valahogy úgy kavarodtam oda hozzá, hogy háttal állt. Azt sem tudtam, hogy boss lesz, szóval megpróbáltam hátbaszúrni, de kiderült, hogy azt nem lehet, így sima vágás lett belőle, majd megjelent egy boss-életerő csík. Kicsit meg is lepődtem, meg megláttam, hogy godskin apostle... gondoltam, hogy na, nekem reszeltek. Erre röhejesen könnyen lement.
Liurnia felett a hídon, a hájpacni nemessel mondjuk szívtam néhány kört anno. Amikor gurulni kezdett, még lóval se tudtam elmenekülni (szerencsére kiderült, hogy a tereptárgyakat nem szereti, azokban könnyen elakad, így hatástalanítani lehetett azt a rohadék tulajdonságát). Meg volt egy hájrengető ugrása, amivel úgy feldobott a levegőbe, hogy le is repültem a hídról...De a dagadt nemessel sem szenvedtem annyit, mint a kard/pajzs kombós crucible knighttal Nokronban. Nálam az a mumus. És ugyan a lándzsás haverját egész könnyen le tudtam csapni (szintén Nokron), de ezek duóban, főleg, hogy kard/pajzsos még fel is lett szteroidozva, hát nem volt most kedvem egy-kettő-három tucatszor nekifutni, míg kitanulom, hogy mikor hova mozogjak, hogy lehet kihasználni őket egymás ellen (hogyan akadályozzák esetleg egymás mozgását stb.).
Mondjuk közben én is elkezdtem keményedni. Kicsit fejlesztettem az endurance-on is, így már sikerült magamra húzni Pista bácsi (a kiöregedett lovag) mellvértjét és lábvértjét anélkül, hogy heavy loadba átmentem volna. Kicsit jobban bírom így a pofonokat most. (Egészen eddig egy még Liurniában talált szettet hordtam - azt, amelyik halálfejes sisakú, és ha nagyon alacsony a hp-d, akkor a sisak tölt vissza életet lassacskán.) Igaz, találtam egy annál is keményebb melee vértet (szintén Volcano Manor Tarnished gyilkolós küldetés eredményeként - egy nagy pöröllyel hadonászó törpét kellett szétcsapni érte), de annak olyan súlya van, hogy nem opció. (Van persze talizmánom, kettő is, amivel lehetne a teherbírást növelni, de nem akarom ezekre pazarolni a drága tárhelyet.)
Fegyvernek még a Bloodhound's Fanget használom. Nem tudom, le fogom-e cserélni egyáltalán ebben a végigjátszásban, mert nagyon bejön! A karomfegyverhez képest durván megtáltosodtam vele. Ahhoz viszonítva majdhogynem cheat kód ez a kard.Endure. In enduring, grow strong.
-
_drk
őstag
válasz ThySoul #8367 üzenetére
Demon Souls elsőre rohadt nagyot bukott, konkrétan cancelezték a megjelenést japánon kívül. Majd később a pletykák és nagy megrendelés miatt jelent meg erre felé is csak.
A Sony exkluzívok semmivel nem kapnak jobb elbírálást, sőt!
Fasza Days Gone-t jól le is húzták!
Azért kapnak 8 pontot mert jók általában.
Az elfogultság inkább Nintendo oldalon van, ott semmi nem számít! Elden ringet lehet szidni grafika meg fps drop miatt, de Zeldát nem szabad! -
Yodamest
veterán
válasz ThySoul #8412 üzenetére
Nem más véleményét elvitatva, de én meg a spammelésről gondolom, hogy nem "véletlen" a fejlesztők részéről, meg nem "így sikerült", azért egy igen profi gárdáról van szó. Ezért is mondom, hogy ezt direkt csinálták ilyenre, mert úgy voltak vele, hogy a summonok majd agrózzák úgyis a bosst és akkor lesz időablakod cselekedni, totál intended ez mint mechanika. (kicsit talán ezt az MMO-s életérzést is bele akarták vinni, hogy tankol valaki amíg te dps-elsz)
-
Yodamest
veterán
válasz ThySoul #8464 üzenetére
Hát az lehet még változó, hogy milyen fegyverre milyen AoW-t pakolsz. Lehet neked pont nem jutna eszedbe, hogy mondjuk RoB 2.0-át csinálj a Nagakibából, egy Double Slash-t meg Bloody Weapon buffot rátéve. A Zweihander is egy Lions Clawtól táltosodik meg igazán (bár attól minden is), de lehet valakinek eszébe sem jut azt rátenni. Van valami pörgetős AoW is, amit egy kaszára rátéve szét lehet darálni vele sok ellenfelet, végig staggerben tartva.
[ Szerkesztve ]
-
Woodslave
félisten
válasz ThySoul #8677 üzenetére
Sztem is élvezetes ami a problémám amit Gothmog is írt az amikor földre kerülsz és azután jön a one hit eléggé aoe támadás. A többi jól követhető meg dodgelhato ha nem szopja be az ember a késleltetést
"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
Bad Pritt
félisten
válasz ThySoul #8680 üzenetére
Miért cringe?
Nekem az egyetlen bajom azzal a harccal, hogy egy jelentős részét ellőtték korábban a tök felesleges arany Godfrey fightban. Phase 2-ben sem a grab attackok, sem a biblikus aoe nem zavart, mert ha van ember abban a világban, aki feltép alólad a talajt mindennel együtt az valszeg tényleg a First Elden Lord.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Gothmog
senior tag
válasz ThySoul #8677 üzenetére
Hát igen, csak nekem az ER az első DS stílusú játékom, úgyhogy ez nem vigasztal
Egyébként írtam, hogy tetszik ez a boss, meg ennél érzem azt, hogy valamiért élvezet lesz betanulni! Olyan jó, bossos harcos feelingje van. (Azóta nem jártam a játékban még, mert más dolgom volt.) Csak a fentebb felsorolt dolgai sértik valahol az igazságérzetemet.
Amúgy az a vicc, hogy első nekifutásra 50% alá tutira beütöttem (türelmes és óvatos voltam elsőre), de még az "odacsapok a lábammal" műsort nyomta átvezető videó/átváltozás helyett, és akkor oneshotra beszívtam a lávás földrepesztését. A későbbi runoknál már nem bírtam addig leütni. (Igaz, főleg azt néztem/azon bosszankodtam ezeknél, hogy mennyire nem tudom használni az ash-eket, mert mindegyiket megakasztja; de ezt írtam is)
Azt elefelejtettem említeni, hogy a fentről lefelé vágós/fordulós csapásánál, ha felé dodge-oltam, akkor az emlékeim szerint működött, csak az a baj, hogy ezt nem könnyű fejben tartani, és az automatizmusok ("izommemória") sokszor megszivatják az embert. (Olyankor viszont szentségeltem, mert oldalra gurulásnál pl. tényleg olyan, mintha már rálockolt volna a karakterre, és pont odacsap, ahol vagy.)Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
senior tag
válasz ThySoul #8709 üzenetére
Remélem, nem csak parryzéssel lehet staggerelni, mert én hiába pofozom pl. felugrós heavy attackokkal (pedig a Bloodhound kard két kézben elég jól osztja a poise damage-et), ez nem akar az istennek sem megrogyni. (Most ugrottam neki újra, és három próbából az egyiknél levittem kb. 5% hp-ra, de igazából ha beindul (onnantól, hogy teleportálgatni is kezd), akkor nincs menekvés. Ha az ilyen idegbetegen felpörgős részeknél van akár egyetlen támadása is, amit nem kerülsz el sikeresen, akkor tutira elesel, és belépsz egy olyan ördögi körbe, ami tutira halálhoz vezet, nem tudsz kijönni belőle (lélegzetvételnyi időhöz jutni, hogy gyógyulni tudj érdemben pl.)
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
senior tag
válasz ThySoul #8711 üzenetére
Most lenyomtam az előbb sikeresen (tűz nélkül), erre egyből berak a következő bossra (volt egy azaz egy darab gyógyitalom még). Oké, elég lomha ez a csillagkapus, karokat és egyéb extrákat növesztett plesiosaurus akármi, igazából inkább tűnik egy rossz viccnek, mint bossnak, de egyetlen benézett támadása (nem ismerem, mit tud) elég volt ahhoz, hogy behaljak.
Nem tudom, így a végére elgurult azért kicsit az a gyógyszer.Apropó, egyszer sikerült letérdeltetnem Radagont (azért elég sok ütés kellett hozzá). Úgy meglepődtem ezen, hogy nem is tudtam kritikust beütni neki, csak két laza light attackot vertem rá.
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
persil
nagyúr
válasz ThySoul #8749 üzenetére
Direkt kiemeltem, hogy nem technologiai oldalat tekintve erdekel a dolog. Nyilvan, ha csak ezt nezzuk, mindig le voltak maradva. (Bar korantsem annyival, mint ahogy sokan szeretnek hinni.)
Mindent osszevetve, muveszi ertelemben meg kb. legszebb jatekok. Akarmelyik steril, elettelen fos "mai" cucc melle odamernek tenni egy ds3-at. Meg lehet nezni pl. egy halo infinite-et is, eklatans peldaja annak, hogy viszonylag friss/modern technologiaval is lehet totalisan erdektelen grafikat kesziteni.
Egy witcher 3 felett is eljart mar technologiailag az ido, megis az egyik legszebb jatek mai szemmel is.
A grafika nem csak felbontas, meg shaderek, ennel sokkal-sokkal osszetettebb. Aztan nyilvan van, aki csak arra tudja kiverni, hogy 8k vagy sem... De az meg meg is erdemli a codokat, meg battlefieldeket.Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Yodamest
veterán
válasz ThySoul #8750 üzenetére
Én szeretem a játékaikat, de sokszor bennem van hogy ha ezeket egy kevésbé kedvelt stúdió húzná meg a játékosok szétszednék őket.
Ez nem kedvelt-nem kedvelt függvénye, nincsenek csak úgy kiváltságos meg nem kiváltságos csapatok. Látod a Lies of P jól sikerült, dícsérik is, a Lords of the Fallen béna, suta lett, le is húzták. Itt szimplán arról van szó, hogy jó a játék vagy nem. Ezt a fajta súlyozott harcrendszert valahogy nemigen tudják reprodukálni mások, szóval az nem mondható el, hogy nem csinálnak nagyon jól, egyedülállóan jól bizonyos dolgokat.
[ Szerkesztve ]
-
cyberkind
félisten
válasz ThySoul #8758 üzenetére
Amit a From csinál, senki más nem tudja, voltak és vannak próbálkozások, de senki nem vállalja be ezt a fajta AAA-t, és emellett, hogy csak ők vannak, még jól is tolják, persze, lehetne jobb, lásd Bloodborne, úgy nézett ki 9 éve is, mint a kiszart hányás és még ennél is rosszabbul futott PS4-en, csak a játék durva jó, ennyi, ez van a CDPR-nél is, ugyan a CP2077 nem annyira jó, mint a TW3, de egy korrekt játék volt amikor kijött, csak voltak gondok, amiket azóta javítottak/foltoztak, de ami a fontos, nem hagyták elsüllyedni a játékot, ellenben az örökös Uborkával, aki még a Division 2-ről is lemondott, csak az egyik új csapatuk ingyen megtalálta azt a pár éves hibát, amit a Ubi leszart, nem nagy talány ez.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen