Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ssj4vegita

    csendes tag

    válasz V/ #85645 üzenetére

    Update az ügyben:
    A legutolsó írás óta semmi kommunikáció nem volt az ügyben egyik részről sem. De az ügy megnyitása miatt legalább a pénzt visszatartja az ebay Jan 24-ig... Ami a tényleges eladástól számítva 2 hónapnak felel már meg. Nem akartam megvárni, míg a vevő eszkalálja az ügyet, úgyhogy írtam egy hosszú 7000-8000 karakteres levelet az ebaynek, részletezve minden infot, gyanus dolgot, amiket itt átbeszéltünk, a képekkel is alátámasztva. A levél végén kértem tőlük, hogy zárják le az ügyet a fenti infokkal, mivel én magam eszkalálnám a case-t, de ezt csak a vevő tudja. És biztosan megteszi valamikor, kérdés mikor.

    Ma reggel azt láttam, hogy a levelem hatására az ebay fogta és eszkalálta az ügyet. "Customer Service was contacted and a case opened." A részletekben írja is "Ön esetet nyitott".
    Kiváncsi vagyok mi lesz most a döntés ezek után. Remélem sikerül egy ilyen mocskos csalót megakadályozni a csalásban.

    [ Szerkesztve ]

  • ssj4vegita

    csendes tag

    válasz V/ #85645 üzenetére

    Update:

    Az eBay lezárta az ügyet és nem adott refundot a csalónak. Ezt írták:

    "Az Ön által elküldött szállítási információk azt mutatják, hogy az árucikket elküldték. Mivel az Ön javára döntöttünk, ez az eset, a visszajelzések és a részletes eladóértékelések nem befolyásolják az Ön eladói teljesítményét. Ezenfelül a tranzakcióval kapcsolatos visszajelzéseket is eltávolítjuk."

    A rohadékja még egy negatív értékelést is bebaszott, hogy a 3-ból egyik eladásomnál az virítson ott. Hálisten a jelzésemre eltávolította az eBay.

    Úgy tűnik mégiscsak ér valamit az a sok fee, amit beszednek. Sikerült megakadályozni, hogy egy csaló lenyúlja a nagyértékű kártyát fizetés nélkül, így úton van már a jogosan járó pénzem. Hálás köszönetem a rengeteg segítségedért! :R :R :R És a többieknek is! :R :R :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák