- iPhone topik
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Mobilarena
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Már jött egy válasz, a 180. napot ők jogvesztő határidőnek tekintik és azt javasolják, hogy ha letelt egy normálisnak tekinthető szállítási idő (nem adnak napot meg) akkor a meg nem érkezett eljárást indítsuk el.
A 40-45 nap az jó időkeret.
20 napig kommunikálhatunk az eladóval -dispute- (ha elérhető), de a 20. napon -claim- követeléssé kell tenni, mert elvesztjük a pénzt. A megjegyzésben alul.After the dispute is opened, you have 20 days to communicate with the seller. If you can't resolve the problem, you can ask us to investigate by escalating your dispute to a claim in your Resolution Center.
To escalate a dispute, follow the steps below:
1. Log in to your PayPal account at www.paypal.com.
2. Click 'Resolution Centre' near the top of the page.
3. Click 'View' next to the dispute you want to escalate.
4. Click 'Escalate this dispute to a PayPal claim' near the bottom of the page.
5. Follow the instructions.
6. Click 'Escalate to a Claim'.
Note:
• To learn more about PayPal Buyer Protection, click 'Legal Agreements' at the bottom of any PayPal page, then click 'PayPal User Agreement.'
• If you do not escalate your dispute to a claim within 20 days, the case will be closed without a refund.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Varesz_86 #52355 üzenetére
Írd meg neki, hogy látod a postai nyomkövetésnél, hogy nemsokára megkapja, legyen türelmes.
Ha nem hajlandó várni amíg kézbesítik neki a csomagot és az eBay visszatérítésre kötelez téged, akkor nem veheti át a csomagot, ha megteszi akkor fizetség nélkül jut az áruhoz és ez esetben csalást követ el.
Ha te már elküldted neki a választ a escalede előtt, benne azt hogy megy a csomag, akkor nem fog az eBay az ő javára dönteni.Az eBay szokott küldeni értesítést az eladónak, ha valami probléma van, illetve a vevő által indított case-re hivatkozással az eladói védelem eBay részen írjál nekik
http://pages.ebay.com/sellerinformation/seller-protection/fair-case-resolution.htmlSeller Dashboard-on megnézni milyen lehetőséged van, illetve az escalede esetén neked milyen lehetőséged van azt megnézni.
Protection when shipping within your stated time: if a buyer claims that they did not receive an item, the related eBay Money Back Guarantee case will be found in your favor if you shipped within your stated handling time and provided tracking information (with signature confirmation for transactions of $750 or more) before the case was escalated to eBay.
To be protected, the tracking information will need to show proof of delivery from a shipping company that clearly displays the delivery status of the item as “delivered”, the date of delivery (which reflects that you shipped within the stated handling time), and the recipient’s address.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Shingen #52387 üzenetére
Most komolyan?
Miből gondolod, hogy nem fogod megkapni?
Itt írtam valamit: (#52368)
Nem tudsz várni legalább 1 hetet? Van még időd április 10-ig. Nem véletlenül van az eBay-n az a szabály, hogy a legutolsó várható érkezés dátumától 30 napig reklamálhatsz. Szerintem türelem.
Ha mégis megkapod később és refundot kértél, akkor a tisztesség úgy kívánja, hogy újból fizesd ki, viszont neki mint eladó 1-el nő az ellene indított eBay case-k száma, ami később jutalék növelő lesz neki.
Miért nem érhető, ha feladja az eladó, onnantól nem tud semmit sem tenni, mert nem ő a postás aki viszi. 35-45 nap is lehet a szállítási idő[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz ZsoltG60 #52416 üzenetére
Nem Yanwen, azzal mással kezdődik, ez normál hongkongi levél lesz, csak a Yanwennek adták oda, hogy feladja a kínai postával.
Ha Yanwen a szám (ilyesmi: YC353061680YW) nem kell vele foglalkozni, mert a feladás dátumán kívül amit írnak nyomkövetéshez, nem valós, engem is meggyőztek a többiek.
Ez nem jelenti azt, hogy nem fog megérkezni, eddig mindig megkaptam, igaz, nem akkor, amikor e szerinti szám alapján már Magyarországon volt.
Ez javasolt más, hivatalos nyomkövetési számok esetén:
http://www.17track.net/en/ Középütt az UPU területre kattintva tudod beírni a számot.
A Magyar Posta keresője másodlagos, mert csak naponta 1-2-szer frissül.[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
Az eBay-n akarsz vásárlói védelmet és e-mailben kommunikálsz? Most dobtam egy hátast.
A vásárolt terméknél az More actions-ban Contact seller-nél Request to cancel this order és a
Ask to cancel this order
You can contact the seller directly and ask them to cancel this order. A vastagított szöveg egy link lesz, kattints arra.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
De pont úgy van. Csak a te eseted egy kicsit más, vagy nem tudom, hogy miként írtál neki. Amíg nem fizeted ki, akkor is van ott azon a részen lehetőséged kérni a törlését, természetesen nem tudom konkrétan idézni, mert én amit megveszek, azt kis is fizetem.
[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz Bati0501 #52459 üzenetére
Az amerikai szállítási csúszásokat látva, én most 5 napot írok és Economy Int'l Postage adtam meg postázási módszernek, ezzel úgy 32 napos megérkezési időt tudok biztosítani az USA vásárlónak, addig nem reklamálhat és legrosszabb esetben is 3 héten belül megkapja, az egyébként 10 napos szállítási idő csúszása esetén.
A legutóbbi angol rendelésem 12 nap alatt jött meg, a szokásos 7 nap helyett.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Bati0501 #52461 üzenetére
A dél-amerikai vulkán miatt? Nem valószínű, mert New York a cél.
Nekem a Magyar Posta valamije (vulkánja, vagy bármi) a gyanús. Nincs légitársaságunk és a legolcsóbban akarják szállítani, jó eséllyel összevárnak nagyobb mennyiséget, amikor a nyomkövetésnél beírják, hogy elküldve, az nem biztos, hogy már repül. -
Topikgazda
válasz verti1 #52484 üzenetére
Tegye már ki valaki az összefoglalóba
Évente változik de 2015-re itt:
http://www.nav.gov.hu/data/cms350362/4011_2014_2014.11.10.pdf
Az ÁFA mentes határ a táblázat alatti szövegrész:
Az ÁFA törvény 94. § (1) bekezdés c) pontja értelmében e jogcím alkalmazása esetén a termékimport 22 EUR összegig mentes az adó alól. Az említett összeg az ÁFA törvény 256. § (1) bekezdése szerint, a Magyar Köztársaság Európai Unióhoz történő csatlakozásáról szóló nemzetközi szerződést kihirdető törvény hatálybalépésének napján érvényes, az MNB által közzétett hivatalos forint/euró devizaárfolyamot (252,19
HUF/EUR) figyelembe véve 6.000.- HUF értékhatárt jelent.
Az Unión kívüli valuta a beérkezés napján átszámítva euróra (általában a Európai Központi Bank keresztárfolyama alapján) és úgy kell figyelni az Euró értékeket.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Kipróbáltam ( az egyik vásárlásomon).
Ha az angolon kezdeményezek akkor jön a szöveg: please go to US site try to resolve your problem. Kattintok a linkre átmegy és írja, hogy még nem járt le a szállítási idő, ezér csak a kapcsolat felvétel az eladóval használható: contact the seller through the Resolution Center.
És természetesen nem lehet case-t indítani, mert nem járt le a szállítási idő. Jól működik.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz MaxxDamage #52490 üzenetére
Engem zavar a felső sor:
WELCOME TO EBAY!
A hivatalos megjelenés és írásmód az eBay vagy ebay és amit kapok tőlük e-mailt az egyik sem nagy betűs a nevük. -
Topikgazda
válasz MaxxDamage #52506 üzenetére
Jön eBay reklám erről a címről, de kevés. Az ilyen akciós ajánlatok egy része a kisbetűs rész szerint csak USA vásárlóknak érvényes, vagy nem szállít ide, illetve seller refurbised ami azért, nem mindig komoly. Eladó felújít?
-
Topikgazda
válasz MaxxDamage #52509 üzenetére
Nagy 50-70%-os kedvezménnyel ad valamit és vagy azt írja, hogy a gyártó által felújított, amit nem igazán csinálnak, vagy az eladó újította fel.
Seller Notes: “This computer is classified as manufacturer refurbished.....Pl: ALIENWARE 17 R1 4th Generation Core i7-4700MQ -t adja 50%-al olcsóbban $1 249,99 aminek a List Price $2 499,00
Nagyon kedvezőnek tűnik, de érdekes módon nem vonatkozik rá a gyártói garancia.
A példa gép DELL gyártmányú eredetileg 3 év garanciás, mégis azt írja, hogy 1 év a felújítottra, ami múlt év júliusban indult, úgy 3-4 hónap van még hátra. (Alienware 1Yr In Home Warranty : Starting from 07/2014)
De a gyári felújított DELL gépre is megadják a 2 évet, ha DELL által jegyzett kereskedőtől vesszük.
Ezekre a "kedvező" ajánlatokra megfontoltan kell licitálni.
Ennél az ajánlatnál probléma esetén biztosítani kell a távdiagnosztikát, mert ha nem, akkor nem kapsz vissza semmit. De ha el sem indul a gép, hogy lehetne távdiagnosztika?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ma jött értesítés a Paypal-tól a reklamációs idő 180 napra történt emeléséről. Ez ügye nem újdonság.
Úgy néz ki, hogy ha letelik az eBay-n a várható érkezési idő utolsó dátuma, ahhoz adok még 7-10 nap végső szállítás időt, akkor inkább a Paypal-n célszerű indítani a reklamációt, rugalmasabbak lettek az eBay-nél, nagyobb esélyünk van visszakapni a vételárat, mivel ők közvetlenül elérik az eladót (a számláját) Ennyi előnye van, hogy külön váltak. Természetesen azért az igaz, hogy ne a 179. napon kezdjünk el reklamálni, hogy nem érkezett meg. -
Topikgazda
válasz Hooper #52513 üzenetére
"paypal address that we can send the invoice to you""
Az azonosítód kivülállónak az e-mail cím, a Merchant account ID csak a Paypal banki elszámoláshoz az azonosítód.
Valamit csak e-mailre tudnak küldeni.
Küld számlát a Paypalon regisztrál e-mail címre, Paypalon keresztül (vagy eBay-n) és tudod fizetni. -
Topikgazda
válasz Hooper #52515 üzenetére
Marad, csak a fizetési kedvezmény miatt, hogy ne a teljes ár utáni jutalékot vonja le az eBay ezért máshogy oldja meg a fizetést.
Mint a Vaterán, több darabot árulsz, a vevő egyet üt le, megkapja az elérhetőséged és többet fizet, miután lebeszéltétek
Itt írtam egy új infót: (#52512)
A PayPal védelem kedvezőbb. Mivel ott fizetsz azt is, vagy az eBay védelmet használhatod, te döntesz mindig.
Szabályok ugyanazok, csak az adott termék fizetési tranzakcióhoz kötődik. Vita kezdeményezés, eladó regál, ha az neked nem jó, megy tovább a Paypal döntésig. Az egészre 180 nap áll rendelkezésre, míg az eBay-n úgy 50 nap.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Shingen #52533 üzenetére
Ha megígéri az eladó a visszafizetést és küldi vissza a PayPal-re, mihelyst megjelenik a paypal-n én már rendben vagyok, nincs értelme case-t indítani. Annál jobb nyoma, hogy nálad van pénz, és a Paypal-n könyvelve van a tranzakció, nincs jobb.
Azt azért tudni kell, hogy az eladóval kapcsolatos problémák (case-k száma) befolyásolják az általa fizetett értékesítési jutalék összegét, ha visszakaptam a pénzt minek szívassam? -
Topikgazda
Sok h... nem olvassa el - így az se aki feltette a képeket - a méretezésre vonatkozó, az árú leírásban 98%-ban benne lévő táblázatot.
Én is több ruhát rendeltem a lányomnak, feleségemnek, nekem, de érdekes módon nem volt méret problémám. A kínai méret és a koreai méret nem azonos az USA, EU méretekkel.
Egy esetben rossz méretet csomagolt az eladó egy akciós 15$-os felsőből, az első szóra küldte a jó méretet és bocsánatkérő ajándék lett az elsőnek küldött.
Kár, hogy LINDSAY FERRIER nem tud olvasni, nem ismeri a ruhacentimétert és nem tud mérni, ez csak egy paraszt megnyilvánulás részéről.
Mindenhol ott vannak a méretek egyébként:
http://www.nastydress.com/pg/9105.html
http://www.nastydress.com/pg/8809.html[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nem, mert a vámosok nem hívnak.Papírozzák a dolgokat, levél a kapcsolattartás eszköze. Az állami intézmények hivó számai nem lehetnek titkosak, hogy tudnál akkor telefon beszélgetésre hivatkozni a beadványaidban?
Ha a Posta csinálja a küldemény vámeljárást akkor is csak sms-t küldenek, vagy ha hívnának akkor 30-as mobil számról történnek.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Maksifül #52821 üzenetére
Igen, kötelező. Ez elfogadtad, amikor regisztráltál az eBay-re.
Egy órán belül kérheted az eladót a vásárlás törlésére, később már nem köteles fogadni a törlési kérelmed, de kérheted.
Ha megvásárolsz valamit max 48 órán belül illik kifizetni, az ebay szabályai szerint azután az eladó indíthatja a nem fizetési case-t.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Maksifül #52823 üzenetére
Ha szükséged van rá, akkor azt javaslom, hogy tájékoztasd az eladót arról, hogy az ünnep miatt később lesz lehetőséged fizetni, ezt szokták értékelni és várni fog.
Retorzió:
Az eBay látszódni fog, hogy nem fizettél, adhat negatív értékelést az eladó, illetve az eladók szűrhetik a lehetséges vásárlókat kizárva a nem fizetős és negatívos vásárlókat és így esetleg nem tudod megvenni amit szeretnél a későbbiek során. -
Topikgazda
válasz pepe091 #52830 üzenetére
Már írtam, hogy nem adhat negatívot, tévedtem.
Valójában ez a módosítása az eBay-nek - mert régebben volt rá lehetőség- nem kedvező azok számára -eladók- akik fizetik a díjakat és logikátlan is.
Ha a vásárló regisztráció esetén elfogadja, hogy a licitálás végén, ha nyer köteles fizetni, illetve a kétszer megerősíti a vásárlási szándékát és nem fizet akkor büntetlenül visszaléphet?
Mivel a vétellel kikerül a termék az aukciós oldalról és amíg végigfut a nem fizetés procedúra, több napig veszíti a potenciális vásárlókat, akik fizetnének.
Igenis jogos negatívot adni.
Bőven elég az 1 órás elállási lehetőség, a sok paraszt meg adja a negatívot az eladónak, ha annak lejárta után az eladó ragaszkodik az eBay szabályaihoz és nem fogadja el a törlési kérelmet.
Na ez nem igazságos.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen