- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Yettel topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- VoLTE/VoWiFi
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Mobilarena
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
-
Topikgazda
Szerintem már neked is írtam, hogy az a kártya néha képtelen fizetni.
De nemrég valaki jelzett, hogy fizetéskor átváltott banki váltásra és akkor sikerült a fizetés a Maestroval.
A csomagoláson látod a felbontást? Lehet, hogy ilyet kaptál.
Nincs miért felbontani, látják anélkül is a tartalmát és ha mégis felbontanák 3 fős bizottság kell és jegyzőkönyvezni, nem érnek rá ilyennel foglalkozni, inkább tovább engedik.
Mennyi volt az értéke egyébként? -
-
Topikgazda
válasz zenwalk #66165 üzenetére
28 nappal hamarabb kérted vissza a pénzt, 10-14 napot szoktunk még várni, mert a 30 napos vevővédelemben még akkor is bőven benne vagyunk..
Írj neki üzenetet, hogy megkaptad és kiszeretnéd fizetni. Majd írja hogy miként gondolja. Általában ilyenkor az eladó küld egy PayPal pénzbekérőt és azt fizeted ki.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Sas madár #66177 üzenetére
Így fizetek nem gyorsfizetéssel
eBay Checkout képernyőn kiválasztom a PayPal-t
Belépek a PayPal-re
......Elküldetem az SMS-t
......Beírom az SMS-ben kapott kódot
Visszakerülök az eBay Checkout oldalra, baloldalon fent a PayPal sorban megjelenik a kártyám
Itt lehet állítgatni a konverziót, ha valakinek nem lenne a banki alapértelmezett a megjelenő. (Ha van forint konverziós szöveg, akkor PayPal váltás)
Jobb szélen rákattintok a Confirm and pay gombra a fizetés miatt.
Jön a képernyő a Thanks! Your order was placed. szöveggel.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Az hogy a címek nem egyeznek az előfordulhat.Más a regisztrációs és más a szállítási cím.
A címkével ne foglalkozz, valószínűleg mivel izraeli, nem tud olyat készíteni és az eBay sablon szövege, hogy az eladónak kell biztosítani a visszaküldés címkéjét, költségét, az nem teljesen pontos. Ha az eladó a hirdetési feltételek közt vállalja, akkor igen. De címkét nem biztos, hogy tud gyártan.
Egyébként a hirdetésben hány napot adott meg visszaküldésre?
Egy visszaküldési címet kell tőle megszerezned, addig ne tudsz semmit sem lépni.
Az utolsó kérdésedre meg az a válasz, hogy nincs PayPal vásárlói védelmed.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Adasd hozzá a tértivevényes szolgáltatást, 440 Ft, hogy a kézbesítésről legyen igazolásod.
Tehát ahogy elviszik elsőbbségi, ajánlott és tértivevényes ha levélküldemény, biztosítás csak 12000 Ft értékig, ha ennél drágább és akarod az elvesztés ellen biztosítani akkor EMS csomagként kell küldeni.
Itt nézz szét A pénzek a Az alapszolgáltatások díjait a 13. oldalon, a többletszolgáltatások díjait a 17. oldalon találja. sorban lévő linkeken.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Az Összefoglalóban láttad a választási és beírási lehetőségeket. Értelemszerűen a problémát részletezni kell. Ezt írtam: Itt lehet írni üzenetet is az eladónak, Pl: Többször üzentél és nem reagál. Ezt később a döntésnél az eBay ügyintézője látja, célszerű írni valamit. Nem tudok sablon szövegeket megadni előre, mert minden szituáció más-más.
Minden üzenetváltást látnak az adott vásárlással kapcsolatban.
De a sorrend az hogy elküldesz kérést az eladó felé request, arra reagál vagy nem, ekkor indíthatsz case-t (egy folyamat) és majd annak keretében kéred az eBay döntését., amit claim-nek nevezel.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Claim épp csak megemlítésre került.
Azért, mert csak annyi, hogy a case-nél amikor letelt az ésszerű idő, kijelölöd a Ask us to step in and help gombot és a Continue-val elküldöd, ahogy ők a megerősítő üzenetükben a Request nyitásnál ezt írják is: If the seller doesn't respond or if you aren't satisfied with the seller's response to your request by Jan 10, 2017, please let us know. On that date, you can escalate your request to eBay Customer Support.
Mivel csak ennyi és nem midig kell idáig eljutni -mint ahogy nálad sem- nem került be, mert egyértelműnek tűnik és a keresés a topikba feldobja ezt, mert volt már róla szó.
Viszont megköszönve az észrevételt, bővítem ezzel a leírásokat.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz ALFI70 #66199 üzenetére
A PayPal topikban is megsokasodtak a Maestro kártyás problémákkal kapcsolatos hsz-ek.
Banki probléma. Vagy megjavul vagy nem. Egyszer csak egy adott vásárlást nem lehet végig vinni. Ez a kártya hibája. És persze van az is, hogy a kereskedő nem fogadja el.
Régebben volt olyan javaslat, hogy a mobill app-okon (eBay, PayPal) fizetve sikerül. Próbáljátok meg még azt. Más lehetőség ezen kívül és a kártya cserén kívül nincs. Azt is tudom hogy mind az MC és mind a Visa drágább a bankoknál, de azoknál nincs ilyen gond.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz MySeeGee #66205 üzenetére
A K&H rendszere nem válaszol vissza időben valójában. Megy egy kártyaazonosító-hitelesítő kérés, erre nem válaszol időben a banki rendszer és így el sem megy a második kérés a vásárlási igény, természetes hogy nem kapja meg.
Egyébként nem kell a bankoknak bedőlni, náluk mindig minden rendben van. Az Erste nyilván kapott valami "dicséretet" mert minden elérhető módon értesít a 2017. február 4-én, 5-én és 6-án törénő rendszer karbantartásról, évek óta nem volt ilyen értesítési dolog, de a nagy "átállásaiknál" mindig volt probléma, amelyre az ügyfsz. mindig nálunk rendben van-al reagált, aztán mégse.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
A városnak vagy 30 irányítószáma van, ha ott az alapján azonosítanak, akkor eltévedhet a csomag és visszajön hohy elégtelen cím miatt nem lett kézbesítve.
Héberül nem tudok, így rá sem tudtam keresni az utcában lévő valamire, aminek lenne teljes címe. Nincs igazán ötletem. Mivel a PayPal-n ment a pénz, legfeljebb még arra az e-mail címre írhatsz, hogy adja meg az irányítószámot is.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Remekelek28 #66229 üzenetére
Egyszerű, ilyen formátumú telefonszámot vár: 999-999-9999, ez olyan USA formátum pl: 800-361-3009
-
Topikgazda
válasz rostiron #66238 üzenetére
Ne fárasszál már a magánemberrel.
Többször írtam már, ha vásárolsz, fizetsz érte mindegy hogy cég, magánszemély, használt vagy új, akkor 22 €-tól áfaköteles és igazolod az eBay értesítővel, a Paypal értesítővel és a banki fizetési kivonattal, hogy mennyit fizettél.
Összefoglaló Magánszemélyek részére érkező küldemények vámkezeléseHa magánszemélytől kapsz ajándékba, tehát te nem fizettél érte akkor 45€-tól áfa, de egy értékmegjelőléses ajándékozási nyilatkozatot kell mellékelni.
Annál megnézik hogy valós lehet-e az érték. Viszont ilyen esetben 150 €-tól kötelezően felszámolják az ajándékra a 2,5% vámot, ami az áfa alapot +növeli. Akkor is, ha ugyanannak a terméknek vásárlás esetén 0% a vámja.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Riccsiz_h #66241 üzenetére
Volt már róla szó, azokat a belföldön feladott levélküldeményeket, amelyek nagyobbak mint az a méret amit írtál, 22,9 cm (sz) x 32,4cm (h) x 2,4cm (m) csak postafiókra, vagy postán maradóként lehet feladni.
Ez a szabályozás nem terjed ki a külföldre küldendő és a külföldről jövő küldeményekre.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Kérnék mindenkit, mivel a csak szállítással kapcsolatos dolgokat tartalmazó hozzászólás nem egészen a topik alaptémája, az legyen már Off topic-ba rakva, ha itt kerül bejegyzésre.
Köszönöm
Inkább ebbe a topikba tartozik. Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás -
Topikgazda
válasz Remekelek28 #66245 üzenetére
Az Összefoglaló ezen a részén vannak a nyomkövetési oldalak linkjei.
Tracking
Mi az a Tracking és miért jó?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz -FLY-> #66253 üzenetére
Akkor esetleg egy le és felcsatlakozás a netre, vagy előjön a hibájuk, vagy megjavul.
ha vali ilyesmi gond van, akkor elindítom a szolgáltató sebesség mérő programját és ha ezt olvasom Test Timed Out vagy nagyon lassú, akkor újra indítom a routerben a kapcsolatot, egy ki-be kapcs is elég.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Február 17-ig van időd reklamálni, várj még 2 hetet.
Mivel csak számokból áll ezért nem valós Rá lesz nyomtatva a csomag címkére.
Van nemzetközi postai nyomkövetőszám és van küldemény azonosító. Néhány helyen valameddig még a küldemény azonosítóval is "követhető" a csomag, levél. -
Topikgazda
válasz Directors #66259 üzenetére
Az eBay biztosítja a felületet a problémák rendezésre, ott kellene indítani a request-t.
Én arra gondolok, hogy valami konkrétabb meghatározást, bizonyítékot kér a problémáról.
Legegyszerűbb lenne ha az egészet az Összefoglalóban ennél a résznél: eBay-en Case indítás, ha a vásárolt termékkel gond van szereplő leírás alapján csinálnátok. -
Topikgazda
Az a lényeg, hogy legkésőbb 22-én tovább kell léptetni case-re ha addig nem oldódna meg. Ha véletlenül kifutnál ebből az időből, akkor sincs gond, mert csak az eBay védelem keretében nem tudsz pénz visszakérni, a PayPal védelem az még mindig rendelkezésedre áll. (Vásárlás napjától 180 nap)
-
-
Topikgazda
válasz Remekelek28 #66272 üzenetére
Fizetésnél nem lépsz be a PayPal-ra, vagy belépsz, de nem fizetsz, annál a résznél megszakítod a folyamatot.
De csak akkor, ha előtte az eladóval megegyeztetek a dologban. És erre nem kötelezhető az eladó, ha nem teszi lehetővé, akkor annyi és külön-külön kell fizetned a szállítási költséget[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Remekelek28 #66274 üzenetére
Ha kínai, akkor a hét közepétől február 4-ig ne nagyon várj reakciót.
-
Topikgazda
válasz anderledani #66281 üzenetére
Előfordulhat.
-
Topikgazda
válasz szp389 #66284 üzenetére
Kezdem az egyszerűbbekkel, írjál neki hogy megérkezett, XXXXXXX ez a nyomkövetési száma vegye át.
A PayPal kifizeti neked a visszaküldés költségét, ha a visszatérítési feltételeknek megfelel a dolog, leírás az Összefoglalóba, nem kell megvárnod hogy átvegye, már a feladást követően kérheted.
Ha a nyomkövetésnél az látszik, hogy kézbesítve (delivered) akkor a pénz visszajár, a csak megérkezés nem számít (arrived).[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- - MAKULÁTLAN - ASUS ZENBOOK PRO 16X 4K OLED - i9-12900H, RTX 3060, 32GB, 1TB, Win11PRO, 3 ÉV GARI
- ÚJ ASUS ROG ZEPHYRUS G16 - 16" WQXGA 240Hz - i9-13900H - 16GB - 1TB - RTX 4050 - Win10 - Garancia
- Dell Latitude 7490,14",FHD,i5-8350U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,TOUCH
- HP EliteBook 645 G10 (817M3EA) - ÚJ 14" üzleti notebook - Ryzen 5 PRO, W11 pro, WWAN
- 3 db ICERIVER KAS KS0 PRO
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen