- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- iPhone topik
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Magisk
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Yettel topik
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor érkezik a NieR: Automata második szezonja
gp Alig néhány hetet kell már csak várnunk és folytatódik az anime széria.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ez lehet a Xiaomi 14T Pro tudáslistája
ma A nemzetközi startot a kínai előzheti meg Redmi K70 Ultra néven.
-
Mobilarena
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Sziasztok!
Ismerős megkért, hogy rendeljek neki 64GB-os MicroSD-t, Class 10-est, és szintén 64GB-os pendrive-ot, eBay-ről. Márka kikötés nincsen. Kérdés, hogy ki tud bevált eladót, akitől jó eséllyel nem selejt, hamis, 2GB-os darabot kapok? Tudtok ilyet mondani, linkelni nekem?
Köszönöm a válaszokat!
(csak délután leszek majd gép előtt)
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Köszönöm a válaszokat!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Szép napot mindenkinek!
Egy kérdésem lenne mindössze, eBay-en meddig van nyitva az értékelési lehetőség? Tehát vásárlástól számítva meddig lehet értékelni egy eladót?
#68265) V/ köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Soma01 #71802 üzenetére
Használd ezt a domaint: https://www.ebay.ca/
Én is ezzel küzdöttem pár órával ezelőtt, a kanadai oldalról megy.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Shingen #71837 üzenetére
Az esetek nagy hányadában nem kell kardoskodni, azt szép szóra is vissza szokták adni, tartva a negatív értékeléstől, és ehhez csak egy sima kérdést kell intézni az eladóhoz, még csak ügyet sem kell indítanod. Ráadásul ez a megoldás mindkettőtöknek jobb, mert hosszútávon rád sem vet feltétlenül jó fényt, ha azt látják ilyenkor az ügyintézők, hogy sokszor kérsz visszatérítést. Ha le tudod zongorázni az eladóval privátban a dolgot, akkor nyoma sem marad, és a pénzedet is visszakapod. Ha pedig nem együttműködő, még mindig nyitva áll a lehetőség, hogy ügyet nyiss.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Igen, valóban volt egy plusz megerősítés, mielőtt átdobott a már megszokott checkout oldalra.
szerk.:
Valami ilyesmi volt.[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Üdv!
2018. március 6.-án rendeltem egy termékből 2 darabot, ugyanazon eladótól, de külön rendelés volt, néhány perc eltéréssel. Nagyságrendileg 2x2130Ft értékű árukról van szó, ingyenes szállítással, a becsült kézbesítési idő mindkettőnél Mar 27, 2018 - May 10, 2018 volt.
És akkor a probléma:
Délután beléptem eBay-re, és látom, hogy az egyik alatt ez a szöveg olvasható: Delivered on Mar 19, 2018 Hova? Kinek? Mert nekem még biztosan nem. Az alatta lévő tracking number-re kattintva sem lettem sokkal okosabb. A becsült kézbesítési idő annál a tételnél már el is tűnt. Addig OK, hogy írni kellene az eladónak, fogok is, de ilyen esetben meddig kérhetem a refund-ot, ha netán nem jön meg a termék továbbra sem? Az állítólagos kézbesítési dátumtól 30 napig?Ősszel már rendeltem ugyanebből a termékből ugyanettől az eladótól, az rendben megérkezett.
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Üdv!
Ha egy termékre teszek egy ajánlatot (Make Offer), és azt elfogadja az eladó, akkor mennyi időm van rá, hogy azt kifizessem, megvegyem?
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Köszönöm! Hát majd meglátjuk, megtettem az ajánlatot, meg is nyertem, hétfő estig van időm fizetni. Nekem ez így meg is felel, csak egyelőre nincs pénz azon a számlámon (pontosabban hiányzik ~2000Ft a ~23000-ből) amiről fizetni szoktam eBay-en, másikat meg semmi esetre sem adom meg sehol a neten. Hétfőn teszek rá pénzt, és ha addig nem adja el, akkor kifizetem.
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Most úgy néz ki, én is pórul jártam egy rendelésemmel. Ráadásul ez volt az első "nagyobb összegű" rendelésem eBay-ről (~21000Ft), eddig csak csip-csup dolgokat rendeltem távol-keletről, max. 4-5000Ft értékben, hogy ÁFA határ alatt legyen, ez alól talán csak a routerem volt a kivétel. Most UK-ből rendeltem egy műszaki cikket november 30.-án, amit a tracking number szerint tegnap sikeresen kézbesítettek Varsóban. Bár zűrös volt a tracking, mert emlegették a magyar DPD-t is benne, de aztán valami okból Hollandiából mégis Lengyelország felé vette az irányt a csomag. Tegnap írtam az eladónak, annyit kért, hogy erősítsem meg a megadott szállítási címemet, ez megtörtént, most állítólag rákérdez a szállító cégnél. Meglátjuk... Csak azért vicc, hogy éveken át a free shippinges vackok a világ túlsó végéről majd, hogy nem hiánytalanul ideérnek, aztán EU-n belül eltűnik egy olyan csomagom, aminek a szállításáért fizettem majd 6000Ft-ot. Most jövő hét elejéig várok, ha nem jelentkezik addig az eladó, akkor benyújtom az igényt a full refundra.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
A Global Tracking szám - először legalábbis - jó volt, mert a http://parcelsapp.com oldal szerint a jobb oldali hasábon megjelenő adatok stimmeltek. Címzett neve és az utca részben kimaszkolva de rendben volt, célország ugyancsak, szóval ott minden rendben volt, egészen Hollandiáig. De most egy kicsit még én is hajlok afelé, hogy valamit a csomagszámmal keverhettek el, mert el nem tudom képzelni, hogy a lengyel DPD futár, hogy a fenébe tud sikeresen kikézbesíteni Varsóba egy magyar címzésű csomagot...?! Nem hiszem, hogy lenne Varsóban Bajcsy-Zsilinszky út, amin ugyanazon házszám alatt lakik egy ugyanilyen nevű ember. Ez komolyan nem tűnik fel sem az elosztóban, sem a futárnak, sem az átvevőnek, sem senkinek, hogy az a csomag nem oda szól, hanem HUNGARY-ba? Szóval lehet a csomag igazából valahol elkallódott... Nem tudom, majd meglátjuk.
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Akkor egy-két pontosító kérdés... 2019. november 30.-án rendeltem a terméket, december 2.-án fizettem ki, a tracking szerint 2019. december 12.-én lett kézbesítve (Lengyelországba). Ebben az esetben akkor december 12.-től számítva van 30 napom, hogy kérjem a refundot?
Még aznap, 12.-én csütörtökön jeleztem a problémát az eladónak, akkor írta, hogy utána érdeklődik a szállító cégnél. Azóta még nem jelentkezett. Persze nyilván hétvége van, stb., de nem szeretnék kicsúszni a határidőből, mert azért 21k nekem is pénz. Úgy gondoltam, ha hétfőig, esetleg keddig nem keres az eladó, akkor beadom a refund igényem.
És még valami... Ezt hol, és hogyan kell jeleznem? Mert ha a My eBay -> Purchase history menüben a more actions-t választom, ott már nincs i didn"t receive it opció, mivel a tracking szerint kézbesítve lett a cucc. Ha meg a contact seller opciót választom, és azon belül az i didn’t receive my item radio button-t, akkor is arcomba tolja a trackinget, hogy kézbesítve lett, és írni sem tudok, mert nincs hova.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Need help with your recent orders? Select an item to take an action.
Alatta pedig ott van az utolsó 5-6 vásárlásom, köztük a problémás is. Ha azt kiválasztom, akkor...
Get help with an item that hasn't arrived.
If you didn't get your item, you're covered under the eBay Money Back Guarantee. We'll make sure you either receive the item you ordered, or get your money back.
We'll walk you through these steps:Select the item.
2. If it qualifies, provide your details to the seller.
Continue.Tovább nem léptem, mert első körben megpróbálnám az eladóval rendezni, az eBay kihagyása nélkül, jelenteni csak akkor jelenteném, ha elzárkózik a refundtól.
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Helyzetjelentés:
Válaszolt az eladó, valami olyasmit írt, hogy ő a Global Shipping Program keretében küldte a terméket, és azért az eBay terjesztő központja felel. Állítólag ő még a trackinget sem látja, úgyhogy azt tanácsolta, hogy lépjek kapcsolatba közvetlenül az eBay-el, vagy nyissak egy case-t. Ezt megtettem, amire az eBay annyit válaszolt, hogy sajnálják, hogy nem kaptam meg a terméket, és kérték az eladót, hogy december 20.-ig reagáljon és oldja meg a problémát. Ha nem történik semmi, akkor aznap kérhetem újra az eBay beavatkozását. Úgyhogy most várunk...
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
És lehet nem is egy hiányzik... Az enyémet is a DPD hagyta el / vitte rossz helyre két héttel ezelőtt. Ami viszont fura, hogy belföldön, pl. Hardveraprós adásvételeim során nekem eddig csak jó tapasztalataim vannak a DPD-vel, mindig időre és épségben leszállították a csomagot, akár küldtem, akár kaptam. Most megint vettem egyet abból a termékből, amit nem kaptam meg december első felében, most Spanyolországból, éppen ma adták fel, remélem ez már idetalál. Amúgy ez meg UPS trackinget kapott.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Xbox One játékok (EXTREM OLCSÓN)
- HGST 10TB 7.2K 12Gbps 256MB 3,5" SAS HDD Több darab is van
- Poco X6 Pro 12/512 garanciális
- INGYEN POSTA! AsRock B550M, Ryzen 5 5500, RX 6600XT, 16Gb DDR4 3200Mhz CL16, 250Gb M.2, 600W Gold
- CTO ÚJ Bontatlan MacBook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 18GB/1TB SSD Magyar billentyűzet Azonnal átvehető
- Seagate Exos X16 3.5 16TB 7200rpm 256MB SATA3
- Online projektmenedzsment és CRM szolgáltatáshoz bétatesztelőket keresünk!
- Crucial MX300 1TB M.2 SATA SED 2280
- iPhone 15 Pro Max 256GB! 3 Év Gari! 100%! Független! Karcmentes!
- Bomba ár! Dell Latitude 3570 - i3-6G I 8GB I 1000GB I 15,6" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!