Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zugi

    aktív tag

    válasz V/ #80256 üzenetére

    Köszi, közben végre megmukkant az eladó, ma reggelre azt bírta válaszolni, hogy úgy látja, hogy a bakancsot hordtam, így nem tud refundot adni. Wtf? És ezt csak így, hogy én rákérdezek hogy mi van már? Magától meg csak el lett volna intézve azzal, hogy kussol és lenyeli a visszaküldött árut?
    1 hétig sem volt nálam a bakancs, amit természetesen felvettem és a kertben, terepet imitálva is jártam benne a köröket, hogy érezzem milyen a tartása, szorítása, tényleg megfelel -e. Teljesen letisztítva, originál csomagolással küldtem vissza. Ha már az ember kivisz egy cipőt a cipőboltból, egyből ráfogható, hogy már hordott. Ha egy bőrcipőt elkezd az ember kipróbálni, nyilván minimálisan látszik máris hogy hol hajlik meg járáskor a bőr. Igazából így a távolban nem látom ezt megfelelő útnak, hogy ilyen vitába szálljak.
    Innen kellene továbblépjek, csak kérdés bevonjam -e az Ebayt? Itt a kérdés az, hogy milyen opciók vannak ilyen esetben? Mondhatna némi értékcsökkenést a refundra (bár ez macerásnak tűnik, mert feltételezem bizonyítani kellene milyen megfelelő állapotban küldtem vissza, stb., ami hát így távolból macerás), vagy pedig postáztassam el az eladóval újra a bakancsot elvégre még az én tulajdonom ha egyszer kifizettem (ekkor csak az ismételt postaköltséget kellene eljutassam az eladónak valahogy), és ez esetben majd én magam hirdetem meg és adom el a bakancsot valamennyiért.
    Csak kérdés ezeket a láthatólag nem túl készséges eladóval érdemes egyeztetni, vagy jobb ha valahogy bevonom az Ebayt?

Új hozzászólás Aktív témák