Hirdetés
-
Dobhatja a Galaxy S26 az AMD GPU-t
ma Házi GPU-val készül a Samsung, de a jövő évi, 3 nm-es Exynos még nem kapja meg.
-
Gray Zone Warfare - Máris túl a félmillión
gp Alig pár nappal a korai kiadás premierjét követően a játék átlépett egy komoly mérföldkövet.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
.OM.
aktív tag
Sziasztok,
Legálisan G2A-ról szereztem be 36 EUR volt ~8.000 HUF.
i3-mal 280x-szel ultrán megy hiba mentesen. Szép a grafika, jók az effektek.
Viszont szívás a kamera és a mozgás.
Nem lehet egyszerűen 1st personba állítani és felzézni vagy teljesen kizoom-olni. A rift bezárásához trükközni kell, mert nem is látok rá. Ha rákattintok, nem történik semmi, mert nem megy közelebb a karakter, csak áll bambán, mert messze van a célpont. A harcokban az irányítás szintén pocsék. Mintha félbe hagyták volna valahol a neverwinter és egy FPS között. Vagy nem vettem észre valami beállítást?
Szinte mindig mellé csapok a sskillekkel és szívás a hátába kerülni valakinek skill nélkül. Itt jegyezném meg, hogy a tolvaj hátba-kerülés skill se a hátába kerül, csak a másik oldalára. Plusz ha az ellenfél kihátrál, támadás közben csak üti a levegőt az irányított karakter, nem lép automatikusan utána. A taktikai beállításoknál meg nem lehet távolra küldeni a követőket, hogy ne 3 méterről lőjenek íjjal.
Megadni a varázslat kombinációk sorrendjét? Karakterek közti kombóról meg ne is álmodjak. Pl a magus fagyasztása után zuzza be a tank a jégszobrot, vagy az ellenfél mágusa legyen az első célpont a tolvajnak. Az 1. részben ez elég korrekten működött pedig. Vagy nem vettem észre valami beállítást?
A küldetések repetitívek, menj ide-oda öld le, gyere vissza. Bár a legtöbb esetben a gyere visszát már nem jelzi a térkép.
Minden bokorban egy láda nulla tartalommal és a kövek-füvek fél percenként visszanőnek.
Az inventory az évszázad legrosszabb megoldása PC-re - ezt nem is részletezem.
A lore kb nulla, ötletek nincsenek. Emlékszik még valaki a Juggernaut szet összegyűjtésére vagy a vérfarkas barlangban a vizes rituáléra? Na itt 3* kellett megkerülni egy szobrot.. a leírás meg ott van gyaroklatilag mellette, még a térképen is el lehet olvasni - nehogy már gondolkodj..
Most vagy nagyon rosszul játszom és nem élek a legtöbb játék nyújtotta beállítással/opcióval vagy ez egy félkész fércmű. Esetleg DLC-ben jön majd a többi..
ui: Hogy mikor-hol lehet majd a fegyvereket fejleszteni, enchantolni, socketelni, kovácsolni?
Világosítsatok fel, hogy rosszul játszom és tévedek, mert biztos én csinálom rosszul - nem lehet ez ENNYI..
.om.
ex .Oldman.
-
.OM.
aktív tag
-
.OM.
aktív tag
-
.OM.
aktív tag
Így belegondolva, nekem nem esett le elsőre, hogy miről írsz.
Tehát azok a távolról megcsillanó gyűjthető cuccok a shardok, amiket majd a játék későbbi részén dungikban lehet felhasználni ajtónyitásra.
Ezekben termenként lesz ellenség és a kipucolásért jár gold.A dungi a Forbidden oasisban van.
Ez így lenne help - köszi
ex .Oldman.
-
.OM.
aktív tag
..folytatom korábbi elégedetlenkedésemet:
..á mégsem, fáradt vagyok leírni midnent, meg úgy is vágjátok a hibákat.
GUI, irányítás, inventory, stb.ex .Oldman.
-
.OM.
aktív tag
..csak leírom
Ahogy felettem egyel is írják: Az inventory nem fog változni a kontrollertől.
Nagyon nem jön be, hogy ki-be kell lépegetni a fegyver/páncél/gyűrű kombóhoz.
Se az, hogy a viselt item-ek nem látszanak a listában, csak a kijelölt karakteré.
Se az, hogy ki kell őket venni a fejlesztéshez.
Se az, hogy a kezes-lábast a páncélra kell heggeszteni mint fejlesztést.Szóval a megvalósításon túl a koncepció sem ésszerű szerintem. Nem kell feltalálni semmit, több tucat játékból lehet meríteni működő rendszereket - pl DAO1.
[ Szerkesztve ]
ex .Oldman.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen