- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
it Az életkorhitelesítési intézkedések miatt kezdenek vizsgálatot a britek az OnlyFans ellen.
-
Mobilarena
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Új hozzászólás Aktív témák
-
adika4444
addikt
válasz Paoloo #35069 üzenetére
+1 nem vagy egyedül, mi is hasonló cipőben járunk. Mi is többször felhívtuk őket, de sajnos még mindig nem hívtak...
Mindenesetre nem értem én sem miért nem hívnak. Nem, nem érdekel a sok munkájuk van. Attól még igazán felhívhatnak, és betehetnek 2 héttel későbbre, de akkor már van egy időpont ami csak indokolt esetben változhat!
De így meg (mi szerencsére nem) aki jóhiszeműen lemondja a régi szolgáltatót a 15 nap bekötés miatt amit beígérnek neki, most rendesen szívhat...
És még 1x. Nem azzal van gondom, hogy sok munkájuk van, vagy hogy később kötik be. Hanem a kevéske információval amivel megáldanak a bekötés időpontjáról...
De azért remélem, így lassan 1 hónap után már igazán történni fog valami előrelépés.üdv, adika4444
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok