Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mZoleee

    senior tag

    válasz mZoleee #73522 üzenetére

    Nah.. Digi500 aka. 100-as net problémával nem jutottunk előrébb az ügyfélszolgálaton sem.
    Voltunk bent az ügyfélszolgálaton, és az ott ülő hölgyemény (akinek a műveltségi szintjére inkább nem térek ki), felhívta a központos kollégát aki az általunk említett címre közölte, hogy a jelenleg ott a lépcsőházban még a régi kiépítési doboz van fent, ami semmilyen körülmény között nem tudja azt teljesíteni, mint ami az internet fent van és megrendelhető..
    Erre azt mondták, hogy a rendszerükl hibás, és a hálózat fejlesztése folyamatosan bővül, de nem tudja megmondani hogy az elkövetkező 1-másfél éven belül mikor fog a cég oda eljutni, hogy a lépcsőházban megvalósítható legyen a szolgáltatás rendesen.

    Jelenleg két opció maradt:
    - Visszaállni 100-as NETre, ami a 12 hónapos hűségidő felbontásával járna, és ezt csak írásos A4-esen benyújtott reklmációval lehet (emailben történő reklamálást nem fogadják el!), mert külön ködbért kellene fizetni.. (annak ellenére, hogy mi így havonta 200FT-vel drágább csomagért fizetünk amit nem tudnak teljesíteni.. na mind1.. baxxák meg az a lényege.
    - Átállni 500-as NETre (amit ugye a jelenlegi szerződés alapján fizetünk), úgy hogy a szerelő kijön és lent a dobozban megszünteti a vonalas telefon hozzáférést, és így teljes vonalon jönne a net..
    Nem tudni, hogy mikor lesz rendes optika húzva házon belül, de jelenleg semmilyen kábelezés nem megoldható ott (a központ elmondása szerint).

    Kicsit szánalmasnak érzem a DiGi rendszerét ebből a szempontból..

    Még jó, hogy nekem a XIII. kerületben optikát fognak a lakáson belül is húzni... ha tudnám hogy ekkora szenvedéssel járna a bekötés, biztos nem váltanék a jelenlegi jupisziről.. na de mind1 ez más tészta

    Köszönöm mindenkinek aki segített ill. segíteni próbált! Jár a pirospont mindenkinek :R

Új hozzászólás Aktív témák