- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Milyen okostelefont vegyek?
- Három hónap hajlíthatóval (de most macskák helyett Mazdák)
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Yettel topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Xiaomi 13 Pro - szerencsés szám
- BYD Atto 3 menetpróba
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Folytatódik a híres sorozat, érkezik a Farming Simulator 25
gp Idén ősszel visszatérhetünk a virtuális gazdálkodáshoz, novemberben debütál a legújabb epizód.
-
Az okosórák meghódítására készül a Galaxy AI
ma Azért az amazonos listázásnak vannak furcsaságai.
-
Mobilarena
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jim74
nagyúr
válasz szaboi6512 #70768 üzenetére
Hát ez a paraszt azt mondta, hogy nincs vezető... Azt mondta, írjak a vásárlók könyvébe.
Majd az NMHH-val nem fognak b*szakodni... De azért megírtam az ügyfélszolgálatnak is, hogy mekkora inkompetens barom ült a pultban...
Azért vagyok dühös, mert a tegnapi hölgy nagyon segítőkész és értelmes volt és rögtön vágta, hogy mi a probléma és meg is írta a háttérosztályuknak. De úgy látszik ott is egy "jó képességű" ügyintézőhöz került az ügy.
5 ügyintézőnél jártam az ügyemmel (egy email-es, két telefonos, két személyes) és ebből 2 volt segítőkész és értelmes. A másik 3 érdemben lóf*szt sem csinált, helyettük simán alkalmazhatnának chatbot-ot. Ja nem igaz, az aki az első számlakorrekciót csinálta még jobban összeb*szta a számlázást...
Ráadásul a saját ÁSZF-üket sem ismerik, mert arra hivatkozva nem törlik a felszólítási díjat, hogy késedelmes számla ellen emelt kifogásnak nincs halasztó hatálya. Igen ám, de én a számla lejárat előtt kb. két héttel jeleztem, hogy nem jó a számla. Arról nem tehetek, hogy sz*rul korrigálták, amit már a lejárat után tettek meg, amit szintén megreklamáltam. Tehát az eredeti kifogás jóval a fizetési határidő előtt történt, ebben az esetben a reklamáció ügyintézési idejével meghosszabbodik a fizetési határidő, ergo még most sem vagyok késedelemben a februári díjjal.
Tök szépen érthetően leírtam, hogy ami a probléma. Számokkal, kimutatással alátámasztva, de telibef*sták az egészet. Nem a pénzről van szó, hanem arról, hogy hülyének néznek.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
- PlayStation 5
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Philips 27B1U5601H: sokoldalú monitor irodába és tanulásra
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Politika
- További aktív témák...