Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jim74

    nagyúr

    válasz szaboi6512 #70768 üzenetére

    Hát ez a paraszt azt mondta, hogy nincs vezető... Azt mondta, írjak a vásárlók könyvébe.
    Majd az NMHH-val nem fognak b*szakodni... De azért megírtam az ügyfélszolgálatnak is, hogy mekkora inkompetens barom ült a pultban...
    Azért vagyok dühös, mert a tegnapi hölgy nagyon segítőkész és értelmes volt és rögtön vágta, hogy mi a probléma és meg is írta a háttérosztályuknak. De úgy látszik ott is egy "jó képességű" ügyintézőhöz került az ügy.
    5 ügyintézőnél jártam az ügyemmel (egy email-es, két telefonos, két személyes) és ebből 2 volt segítőkész és értelmes. A másik 3 érdemben lóf*szt sem csinált, helyettük simán alkalmazhatnának chatbot-ot. Ja nem igaz, az aki az első számlakorrekciót csinálta még jobban összeb*szta a számlázást...
    Ráadásul a saját ÁSZF-üket sem ismerik, mert arra hivatkozva nem törlik a felszólítási díjat, hogy késedelmes számla ellen emelt kifogásnak nincs halasztó hatálya. Igen ám, de én a számla lejárat előtt kb. két héttel jeleztem, hogy nem jó a számla. Arról nem tehetek, hogy sz*rul korrigálták, amit már a lejárat után tettek meg, amit szintén megreklamáltam. Tehát az eredeti kifogás jóval a fizetési határidő előtt történt, ebben az esetben a reklamáció ügyintézési idejével meghosszabbodik a fizetési határidő, ergo még most sem vagyok késedelemben a februári díjjal.
    Tök szépen érthetően leírtam, hogy ami a probléma. Számokkal, kimutatással alátámasztva, de telibef*sták az egészet. Nem a pénzről van szó, hanem arról, hogy hülyének néznek.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák