Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • coolmpi

    aktív tag

    válasz zsocaozd #653 üzenetére

    Már bocsánat azért sejtem, hogy mit beszélek, vezettem már 2 bejövő ügyfélszolgálatot, és most egy call centert, ahol van bejövő és kimenő hívás is!!

    Sokkal költségesebb "reklám és egyéb infó kiadványok (szórólap, plakát, stb.)." ezekkel megtalálni a leendő ügyfelet. SOKKAL!

    Szóval valamit is magára adó cég 100X több energiát fordít az ügyfél megszerzésére, mint a megtartásra. (új ügyfél szerzése nélkül nincs növekedés, és minden cég a növekedésre törekedik!)

    Csak 1 példa: van egy olyan szolgáltató (név nélkül a "jóárasítók"...), ahol az IVR skill-based routingja úgy van/volt beállítva, hogy minden új érdeklődőt, az összes többi skill fölött priorizál, így sokkal hamarabb kerül operátorhoz az az ügyfél aki ezt a menüpontot választja, mint bármelyik meglévő ügyfeleknek szóló pontot...

    Szóval kikért is van az ügyfélszolgálat? :)

    (Amúgy valamennyire téves fordítás miatt alakult így, hiszen "in english" customer service, a customer az pedig vásárló és vevő is, nem csak ügyfél...)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák