Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dragon3000

    veterán

    válasz Raiden_ #100615 üzenetére

    Nagyon sok ember nem ért hozzá és simán megvezeti a szerelő, hogy az úgy jó, pl ilyen amikor a lan kábelből szednek le 1 érpárt a telefonhoz meg a többi szarságuk. Ezeket akkor se tudom megérteni, ha kevés pénzért csinálják, mert ahogy a felhasználónak van választása más szolgáltatót választania, úgy a szerelőnek is, az alacsony fizetés nem magyarázat a szar munkára. Attól, hogy a szolgáltatás olcsó elvárja az ember a normális munkát a szerelőtől, eddig szerencsére csak digis szerelővel volt szerencsém találkozni és mind normálisan csinálta a dolgát és nem csak odahányta.

    Nekem magával a szolgáltatással nincs gondom, sőt a hibaelhárítással is megvagyok elégedve, mert nagyon gyorsan intézkedtek még hétvégén is, amit más szolgáltatónál még nem tapasztaltam. Szolgáltatás kimaradás a 10 évem alatt, amiről tudok is szerintem max 24 óra lehetett együtt véve, ami elhanyagolható, gyengélkedés meg csak tavaly az országos probléma esetében volt 2 napig, hogy felével ment a net, ebbe se haltam bele.

Új hozzászólás Aktív témák