Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • palimre

    csendes tag

    Sziasztok!

    Digi TV-nél fizetek elő. Jelenleg egy LG Led TV-n (32LN570R) nézem a műsorokat.

    Egy ideje azzal zaklat a TV, hogy a TV beállításai megváltoztak, és kívánom-e újra hangolni. Természetesen nem kívánom, hiszen annakidején nem kis munkával állítottam be a csatornáim sorrendjét az általam kívántra. Látom, hogy 1-2 csatorna módosult, de olyanok, amelyek nem nagyon érdekelnek, így egyelőre nem kívánok foglalkozni vele.

    Néztem a jelen fórumot, látom, hogy valaki már 2013 végén panaszkodott hasonlóra, de neki akkor automatikusan hangolódott is a TV-je (talán a Set Top Box miatt, de én ilyesmit nem használok).

    Egyelőre azt nem sikerült kiderítenem, hogy az üzenetet a Digi, mint szolgáltató küldi-e, vagy ez bizonyos csatornákhoz kapcsolódik. Inkább a Digire gyanakszom, csak azért nem őket kérdezem, mert régebbi tapasztalatom szerint az ilyen kérdésekre többnyire 1-2 hónap múlva kaptam hibás válaszokat.

    Szóval az a kérdésem, hogy szerintetek meg lehet-e szabadulni ettől a rendszeres figyelmeztetéstől?

  • palimre

    csendes tag

    válasz Flashget #33877 üzenetére

    Szia, kösz a választ. Végül tegnap megkérdeztem az LG ügyfélszolgálatot, és a következő választ kaptam:

    A készüléken ezen opciót sajnos nincs mód kikapcsolnia, mert ezen üzenetet nem a televízió hanem a szolgáltató küldi a készülékre.

    Akkor most következik a levél a Digi ügyfélszolgálatához. Ők soká szoktak válaszolni, lesz az 1 hónap is. Az eredményről beszámolok.

  • palimre

    csendes tag

    válasz palimre #34206 üzenetére

    Ígéretemhez híven beszámolok a Digi előfizetéses LG televíziómon naponta megjelenő zaklató figyelmeztetésekről arról, hogy módosultak a csatorna beállítások.

    Július 13-án elküldtem a következő kérdést a Digi-hez:

    Tisztelt Ügyfélszolgálat!

    "Az Önök előfizetője vagyok. Jelenleg egy LG Led TV-n (32LN570R) nézem a műsorokat.
    Egy ideje szinte minden nap megjelenik a készlék bekapcsolásakor,a következő üzenet: "A csatornák kiosztása részben, vagy teljesen módosult. Szeretné elindítani az automatikus hangolást?" Természetesen nem szeretném, hiszen annak idején nem kis munkával állítottam be a csatornáim sorrendjét az általam kívántra. Látom, hogy 1-2 csatorna módosult, de olyanok, amelyek nem nagyon érdekelnek, így egyelőre nem kívánok foglalkozni vele.

    Kérdésem, hogy mi a módja annak, hogy ne kapjam a csatornakiosztás módosulásról szóló értesítéseket?"

    És csodák csodája, nem kellett 1 hónapig várni a válaszra, már július 28-án - 2 hét elteltével - megérkezett egy érdekes válasz. Az elején leírtak néhány adatot a törvényi előírásokról (azt nem másolom ide), majd:

    "Kérjük legyen szíves lefuttatni televízió készülékén egy automatikus csatornakeresést, finomhangolást.
    Amennyiben a jelenség ezt követően is tapasztalható a leggyorsabb ügyintézés érdekében jelezze felénk hogy rögzíthessük és
    továbbíthassuk bejelentését területileg illetékes munkatársaink felé. Kollégáink a nap 24 órájában készséggel állnak rendelkezésére
    a 1272-es számon.

    Digitális készülékét kérjük az alábbiak szerint hangolja újra:

    -Frekvencia: 114.5 MHz - 858 MHz
    -Konstelláció 256 QAM
    -Szimbólumsebesség 6900 (közszolgálati csatornák esetében 6000)

    Aktuális digitális csatornakiosztásunk hatályos Általános Szerződési Feltételeink 'E' mellékletében tekintheti meg.
    http://digi.hu/sites/default/files/ASZF/e_melleklet_uj_ktv_csatornakiosztasok_javitott.pdf

    Abban az esetben ha a későbbiekben bármilyen jellegű problémát tapasztal, kérjük jelezze felénk e-mailben vagy a 1272-es telefonszámon.
    Munkatársaink a nap 24 órájában állnak rendelkezésére.

    Köszönjük együttműködését"

    Tehát amit válaszoltak, az nem volt válasz a kérdésemre. Viszont még a válasz megérkezése előtti napokban megszűnt a naponkénti figyelmeztetés, aztán két hét távollétem után hazaérve továbbra jelentkezik. Ami megnyugtató. Lehetséges, hogy mégiscsak állítottak valamit a rendszeren?

  • palimre

    csendes tag

    Sziasztok, nem tudom, jó helyre írok-e, ha nem, akkor kérek eligazítást, hogy hova forduljak.

    Immár 3 éves LG 32LN570R-ZA típusú LED tévémen nagyon hasznos a Guide funkció, ahol az egyes csatornák műsorai közt válogathatok, egy csatornán belül pedig a balra-jobbra váltogatva a következő műsorokat is meg tudom nézni.

    Viszont csak néhány hónapja vettem észre (bár lehet, hogy nem újkeletű a probléma), hogy valamikor éjfél után a Guide majdnem használhatatlanná válik.A csatornák közt (fel/le) lehet váltani, viszont a bal/jobb mozgatásra teljesen érzéketlenné válik a távirányító. Ez néha a kívánt műsor elérését is nehézkessé teszi. Kell keresnem egy másik adót, ahol rá tudok menni az ottani adásra, és a normál programváltással átmenni a kívánt csatornára.

    Az a baj, hogy fogalmam sincs, mi okozhatja a hibát. Az a sejtésem, hogy a gyártónak ehhez nincs köze. De vajon a műsorszolgáltatónak, ami nálam a Digi? Vagy az ilyen extra szolgáltatások mint ez, meg pl. a teletext (amit már évek óta nem nézek) a szolgáltatótól függetlenek?

    [ Szerkesztve ]

  • palimre

    csendes tag

    válasz palimre #38415 üzenetére

    Ezek szerint nem lehet tudni a hiba okát, vagy rossz helyen kérdeztem?

Új hozzászólás Aktív témák