- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Android szakmai topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- iPhone topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Mobilarena
Ez a fórum a Digi kábeltévével foglalkozik! Ha más, de hasonló nevű szolgáltatásról szeretnél kérdezni, kérjük használd a megfelelő fórumot:
Digi Internet
Digi Mobil
Műholdas (tányéros, DVB-S) digiTV
Digitális Földfelszíni televízió (Mindig TV, DVB-T)
Új hozzászólás Aktív témák
-
palimre
csendes tag
Sziasztok!
Digi TV-nél fizetek elő. Jelenleg egy LG Led TV-n (32LN570R) nézem a műsorokat.
Egy ideje azzal zaklat a TV, hogy a TV beállításai megváltoztak, és kívánom-e újra hangolni. Természetesen nem kívánom, hiszen annakidején nem kis munkával állítottam be a csatornáim sorrendjét az általam kívántra. Látom, hogy 1-2 csatorna módosult, de olyanok, amelyek nem nagyon érdekelnek, így egyelőre nem kívánok foglalkozni vele.
Néztem a jelen fórumot, látom, hogy valaki már 2013 végén panaszkodott hasonlóra, de neki akkor automatikusan hangolódott is a TV-je (talán a Set Top Box miatt, de én ilyesmit nem használok).
Egyelőre azt nem sikerült kiderítenem, hogy az üzenetet a Digi, mint szolgáltató küldi-e, vagy ez bizonyos csatornákhoz kapcsolódik. Inkább a Digire gyanakszom, csak azért nem őket kérdezem, mert régebbi tapasztalatom szerint az ilyen kérdésekre többnyire 1-2 hónap múlva kaptam hibás válaszokat.
Szóval az a kérdésem, hogy szerintetek meg lehet-e szabadulni ettől a rendszeres figyelmeztetéstől?
-
palimre
csendes tag
válasz Flashget #33877 üzenetére
Szia, kösz a választ. Végül tegnap megkérdeztem az LG ügyfélszolgálatot, és a következő választ kaptam:
A készüléken ezen opciót sajnos nincs mód kikapcsolnia, mert ezen üzenetet nem a televízió hanem a szolgáltató küldi a készülékre.
Akkor most következik a levél a Digi ügyfélszolgálatához. Ők soká szoktak válaszolni, lesz az 1 hónap is. Az eredményről beszámolok.
-
palimre
csendes tag
válasz palimre #34206 üzenetére
Ígéretemhez híven beszámolok a Digi előfizetéses LG televíziómon naponta megjelenő zaklató figyelmeztetésekről arról, hogy módosultak a csatorna beállítások.
Július 13-án elküldtem a következő kérdést a Digi-hez:
Tisztelt Ügyfélszolgálat!
"Az Önök előfizetője vagyok. Jelenleg egy LG Led TV-n (32LN570R) nézem a műsorokat.
Egy ideje szinte minden nap megjelenik a készlék bekapcsolásakor,a következő üzenet: "A csatornák kiosztása részben, vagy teljesen módosult. Szeretné elindítani az automatikus hangolást?" Természetesen nem szeretném, hiszen annak idején nem kis munkával állítottam be a csatornáim sorrendjét az általam kívántra. Látom, hogy 1-2 csatorna módosult, de olyanok, amelyek nem nagyon érdekelnek, így egyelőre nem kívánok foglalkozni vele.Kérdésem, hogy mi a módja annak, hogy ne kapjam a csatornakiosztás módosulásról szóló értesítéseket?"
És csodák csodája, nem kellett 1 hónapig várni a válaszra, már július 28-án - 2 hét elteltével - megérkezett egy érdekes válasz. Az elején leírtak néhány adatot a törvényi előírásokról (azt nem másolom ide), majd:
"Kérjük legyen szíves lefuttatni televízió készülékén egy automatikus csatornakeresést, finomhangolást.
Amennyiben a jelenség ezt követően is tapasztalható a leggyorsabb ügyintézés érdekében jelezze felénk hogy rögzíthessük és
továbbíthassuk bejelentését területileg illetékes munkatársaink felé. Kollégáink a nap 24 órájában készséggel állnak rendelkezésére
a 1272-es számon.Digitális készülékét kérjük az alábbiak szerint hangolja újra:
-Frekvencia: 114.5 MHz - 858 MHz
-Konstelláció 256 QAM
-Szimbólumsebesség 6900 (közszolgálati csatornák esetében 6000)Aktuális digitális csatornakiosztásunk hatályos Általános Szerződési Feltételeink 'E' mellékletében tekintheti meg.
http://digi.hu/sites/default/files/ASZF/e_melleklet_uj_ktv_csatornakiosztasok_javitott.pdfAbban az esetben ha a későbbiekben bármilyen jellegű problémát tapasztal, kérjük jelezze felénk e-mailben vagy a 1272-es telefonszámon.
Munkatársaink a nap 24 órájában állnak rendelkezésére.Köszönjük együttműködését"
Tehát amit válaszoltak, az nem volt válasz a kérdésemre. Viszont még a válasz megérkezése előtti napokban megszűnt a naponkénti figyelmeztetés, aztán két hét távollétem után hazaérve továbbra jelentkezik. Ami megnyugtató. Lehetséges, hogy mégiscsak állítottak valamit a rendszeren?
-
palimre
csendes tag
Sziasztok, nem tudom, jó helyre írok-e, ha nem, akkor kérek eligazítást, hogy hova forduljak.
Immár 3 éves LG 32LN570R-ZA típusú LED tévémen nagyon hasznos a Guide funkció, ahol az egyes csatornák műsorai közt válogathatok, egy csatornán belül pedig a balra-jobbra váltogatva a következő műsorokat is meg tudom nézni.
Viszont csak néhány hónapja vettem észre (bár lehet, hogy nem újkeletű a probléma), hogy valamikor éjfél után a Guide majdnem használhatatlanná válik.A csatornák közt (fel/le) lehet váltani, viszont a bal/jobb mozgatásra teljesen érzéketlenné válik a távirányító. Ez néha a kívánt műsor elérését is nehézkessé teszi. Kell keresnem egy másik adót, ahol rá tudok menni az ottani adásra, és a normál programváltással átmenni a kívánt csatornára.
Az a baj, hogy fogalmam sincs, mi okozhatja a hibát. Az a sejtésem, hogy a gyártónak ehhez nincs köze. De vajon a műsorszolgáltatónak, ami nálam a Digi? Vagy az ilyen extra szolgáltatások mint ez, meg pl. a teletext (amit már évek óta nem nézek) a szolgáltatótól függetlenek?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
1. Olvasd el a téma összefoglalót!
2. Ez a fórum a Digi kábeltévével foglalkozik. Nem a műholdassal és nem az internet szolgáltatással.
Társtopikok:
● DIGI internet
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon