- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Mobilarena
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mikromanus
veterán
válasz csiben1 #38522 üzenetére
Átlagosan az inventoryban jelzett DPS* skill dam % alapján kikövetkeztetheted. Mondjuk sok dolog befolyásolhatja, de ezek ilyen alacsony szinten nem jelentősek. Feljebb a crit és nem crit rtámadások lesznek nagyon különbözőek sebzésben, meg ha nagy a fegyvered sebzésének szórása (min és a maximum sebzés)
edit: egyébként számolgatni nem nagyon érdemes
Ha látni akarod milyen sebzések röüködnek, akkor a gameplay beállításokban beállíthatod, hogy jelezze számmal a sebzéseket. (sárga a crit, fehér a normál sebzés és a folyamatos sebzés)[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz csiben1 #38524 üzenetére
DPS= Damage per second, azaz másodpercenkénti átlagos sebzés.
A fegyver fajtája mindegy a DPS szempontjából. Ha tudja az adott kaszt használni, akkor ugyanúgy sebez például egy kard és egy buzogány is. A wizard egykezes+pajzs (ezt kb senki se használja), egykezes fegyver + source, vagy kétkezes fegyvert használ. Egykezes+source kombónál az offhand (a source ami a baljában van) sebzése hozzáadódik a fegyver alap sebzéséhez.A DPS-be beleszámítja a rendszer az attack speedet (támadási sebesség), a critical hitet (kritikus sebzés esélye* kritikus sebzés nagysága), az elsődleges statpontot (wizardnál ez az intelligencia) és az elemi sebzésekez (pl: +x% fiire vagy más elemi damage egyes itemeken). A gyorsabb fegyver és sok attack speed is hasznos egyes buildekben (képesség-felszerelés kombináció) és a lassabb ütésre is vannak jó lehetőségek.
skill dam= minden skill az alap sebzés valamekkora részét adja le valójában sebzésként. VAn ami egy az egyben ugyanazt adja (?), de többnyire többet. Van pár rúna és skill (a területre ható skilleknél), aminél a sebzés lehet kisebb is mint 100%. Ha nem lenne bővebb leírás a skilleknél a pontos sebzésről, akkro azt is az Options-gameplay alatt tudod beállítani. VAgy megnézed a bneten az interneten.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
Új hozzászólás Aktív témák
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Telekom mobilszolgáltatások
- Lightyear - befektetési app
- Gumi és felni topik
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- 3D nyomtatás
- Mesterséges Intelligencia topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Synology NAS
- További aktív témák...