Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Illető

    tag

    válasz DaveNo1 #60137 üzenetére

    Abban igazad van, hogy lehetne több a fire bonus, az amuletten elférne, meg egy megfelelő lidless wallt is használhatnék. Utóbbi esetén viszont bukom a pajzsról a cdr-t.
    Azzal viszont nem értek egyet, hogy a fire build alapja a fire bonus lenne. Szerintem az alapja az AC - Fire Starter rúnája, gyakorlatilag az viszi be a sebzés legnagyobb részét. A működése a wizard mm - conflagrate skilljéhez hasonló, azzal a jelentős különbséggel, hogy ezt minden(!) sebzés procolja,nem csak a saját skillből eredő, emiatt a legfőbb cél az, hogy adott idő alatt a legtöbb forrásból származó sebzést bevigyünk, ami így iszonyatos DoT sebzéssé stackel.
    A fire bonus persze dob rajta, de ebben a buildben fontosabb a nagy cdr, hogy a lehető legközelebb legyen a perma AC. És ezért ér többet a Darklight, mint a Burning Axe of Sankis.

    Aki nem kíváncsi, az minek él?

  • Illető

    tag

    válasz DaveNo1 #60137 üzenetére

    A shotgun buildhez is megvannak a kellékek, ezelőtt azzal mentem, de a fire egyelőre hatékonyabb. :K
    Ott a CDR-rel van gond, mert nincs a Fervor passzív 15%-os segítsége, úgyhogy kellene egy CDR-es SoJ a teljes folyamatossághoz, szerencsére Fate of the Fellből van egy 10% CDR-es.
    Tény, hogy brutális, amit művel, szinte rossz nézni, hátránya, hogy sokat fogyaszt a Fires of Heaven, ezért fehér szörnyekre és a bútorzatra lőve nem könnyű fenntartani az egyensúlyt. Igazán olyan csapatban domborít, ahol van egy jó AoE wizard / wd is, de ez public game-ekben ritkán jön ki igazán jól.
    A fire build hátrányai, hogy egyrészt semmit nem látsz szinte az ellenségből, különösen az elite affixekből, a másik meg hogy a Fist of the Heavens - Heaven's Tempest rázza a képernyőt, ami elég idegesítő, főleg a többi játékosnak. :P

    Aki nem kíváncsi, az minek él?

Új hozzászólás Aktív témák