Hirdetés

Aktív témák

  • mikromanus

    veterán

    válasz skater86 #46254 üzenetére

    Az 1.0.3-as nehézség azért többnyire jó volt. Picit túllőttek a célon a nerfelésben. Mondjuk inkább az a gond, hogy van egy-két skill vagy build amivel faék egyszerűségű a játék, míg mással (más build vagy kaszt) szivatás és indul-fekszik-kel tipusú volt a menet. A sprint tornádós rúnája szerintem tipikusan ilyen. Nem kell érintkezned az elenféllel, hogy sebezz, gyorsabb is vagy tőle és durván leszedi az ellent (a monstrák olyan hülyék, hogy persze hogy belekúsznak bárhol is legyenek). DPS barbárnak elég kicsi vele a kockázata ellenben a többi kaszttal. Esetleg ha a critelés nem töltene a tornádólk után a battle rage rúna miatt, akkro nem lenne ez se vészes. A többi annyira nem OP azért. A WW-nél is azért bekaphatsz pár ütést.
    Kellene még egy nehézségi szint. A szado-mazo faktor kezd alacsony lenni. Elvonási tüneteim lesznek :DDD

    Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

Aktív témák