- iPhone topik
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- 700 dolláron kezdhet a Galaxy Watch Ultra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Befutottak az első Xperia 1 VII pletykák
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Computex 2024: Ez a mimikás robot valójában egy 65 wattos GaN gyorstöltő
ma A Ugreen Nexode RG fekete és lila színben cukiskodik, és három eszközt is tölt egyszerre, ha kell.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Mini-ITX méretű RTX 4070 Kínából
ph A Zephyr egyedi tervezésű VGA-ja szokatlanul rövid hűtést kapott, mely állítólag nagyon hatékony.
Aktív témák
-
mikromanus
veterán
válasz
skater86 #46254 üzenetére
Az 1.0.3-as nehézség azért többnyire jó volt. Picit túllőttek a célon a nerfelésben. Mondjuk inkább az a gond, hogy van egy-két skill vagy build amivel faék egyszerűségű a játék, míg mással (más build vagy kaszt) szivatás és indul-fekszik-kel tipusú volt a menet. A sprint tornádós rúnája szerintem tipikusan ilyen. Nem kell érintkezned az elenféllel, hogy sebezz, gyorsabb is vagy tőle és durván leszedi az ellent (a monstrák olyan hülyék, hogy persze hogy belekúsznak bárhol is legyenek). DPS barbárnak elég kicsi vele a kockázata ellenben a többi kaszttal. Esetleg ha a critelés nem töltene a tornádólk után a battle rage rúna miatt, akkro nem lenne ez se vészes. A többi annyira nem OP azért. A WW-nél is azért bekaphatsz pár ütést.
Kellene még egy nehézségi szint. A szado-mazo faktor kezd alacsony lenni. Elvonási tüneteim lesznekBattletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus