Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dorian

    félisten

    Sziasztok!

    Dell Insp. 5521-em képernyőjén ma reggel egy vízszintes 1 pixel széles rózsaszín csík jelent meg. Vajon videokártya vagy képernyő hiba? (Zsanér-érintkező talán nem, mert mozgatásra nem reagál)

    A főkérdés pedig, mivel elvileg még garis (2013.05.02-án vettem a Laptop.hu-ban):
    A számlán "3 év garancia" van.
    A jótállási jegyen (CHS) "1 év általános (jogszabály szerinti) + 2 év (gyártó által biztosított szervizgarancia)"

    Mit jelent a gyártó által biztosított szervizgarancia? Ez jótállás, vagy szavatosság? Mert nem mindegy: Teljes körű? Bizonyítási kényszer kinél van?
    Ha gyártó által biztosított akkor nem a CHS-hez kell fordulnom, hanem a Dell Magyarországhoz? El kell vinnem valahová vagy viszik-hozzák?

    A gyári állapotot vissza kell állítanom?
    - A bolt úgy adta el, hogy a meglévő 4 mellé +4GB memóriabővítést adott, tehát a számlán 8GB szerepel, a garijegyen 4GB.
    - Linux volt rajta eredetileg, ezt vissza kell rá varázsolnom, vagy elég, ha formázom az egészet?
    - Eredeti HDD-t a DVD helyére tettem, HDD helyére pedig SSD került. Ezt vissza kell szerelnem?

    Köszönöm a válaszokat!

    Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!

Új hozzászólás Aktív témák