Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • premete

    veterán

    válasz Chaser #14700 üzenetére

    Nekem is volt vagy 20 Dellem, most is van a családban 5 darab (Dell Mini, Inspiron 1520, xps M1330, XPS M1530, E4200, és szervizben eddig csak egy magyar billentyűzet és a hiányzó csavarok miatt voltam (persze, nem volt nekik).
    Csakhogy a Dell új filozófiája, hogy ne tudd semmivel bővíteni a cuccaikat, kispóroltak belőle egy féldolláros csatlakozót. A másik spórolásukat sikerült kivédenem, USA-ból van a laptop, mert a magyar piacra a Delleket Lengyelországban készítik, és azok - finoman fogalmazva - hagynak némi kívánnivalót maguk után (hiányzó csavarok, rövidebb, vagy hiányzó antennacsatlakozők, kábelhüvely helyett darab letépett szigetelőszalag-darab, stb)
    Szóval aznap, amikor az E4200-as megérkezett, bementem a Dell egyik hivatalos partneréhez, a Getronicshoz (Bp. XI. Tétényi u. 15.) és megrendeltem a csatit, amit 3 hetes szállításra vállaltak; azóta 1 hónap is eltelt, de a csati sehol, sőt a január 21.-én rendelt billentyűzet sem jött még meg.
    Erre berágtam, és lemondtam a rendeleléseket, szórakozzanak mással, nem hatott meg a hivatkozásuk, hogy a saját szervizalkatrészeikkel ugyanez a helyzet.
    Szóval kezdem megérteni azokat, akik azt mondják, hogy az olyan multikat, akik Magyarországon kétszerannyiért adják el a cuccaikat, mint mondjuk az USA-ban, alkatrészt nem hajlandók nekünk eladni horribilis áron sem, ki kellene tiltani az országból.
    Ezért úgy döntöttem, hogy nem kell nekem többé Dell, ha már a szervize a harmadannyiba kerülő, madarasteszkós cuccok színvonalát sem éri el. Ha egy noname kínai laptophoz valami kell, Shenzenből itt van 10 nap alatt.

    Eladó laptop-tablet és kiegészítők: http://goo.gl/VPuKDH

Új hozzászólás Aktív témák