Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peti78

    őstag

    válasz Popes #138601 üzenetére

    MIért nem veszi meg, ha egyébként időt, pénzt (amortizáció) spórol vele? Ne vegye meg, mert nem kötelező, csak akkor ha tehetne azért, hogy nyugodtabban járhasson munkába, akkor kivel szúr ki ha a városon keresztül megy? Józsán lakik, de a Tóciban dolgozik, nem lenne ésszerű? Értem én hogy mit mondasz a szopatás résznél. Igazából magát szopatja aki nem vesz de könnyebb lenne az élete vele.

    Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G

  • Salex1

    senior tag

    válasz Popes #138601 üzenetére

    Ez az elkerülő már sokszor, sok helyen volt téma. A város szerette volna ingyenesség tenni, de a közúthoz/autópálya felügyelethez tartozik és ők nem járultak hozzá (vagyis ez volt a válasz). Ezzel nem lehet mit tenni.
    Ez is olyan, mint minden bevezetőn a reggeli dugó. Nem is akarnak tenni ellene, mert akkor a városban állna az az iszonyat kocsi mennyiség és ott nem lehetne még ennyire sem mozdulni. Ezért is van szinte minden bevezető kinti részén egy egyéb szempontból értelmetlen lámpa, hogy szakaszosan öntsék az városba az autókat.
    Szerintem a város szerkezetét megváltoztatni nem lehet, ezt az autómennyiséget nem lehet itt már kezelni, max kicsit finomhangolni, de mindig lesznek akik sírni fognak.
    azt azért megtehetnék, hogy nem csinálnak átgondolatlan felújításokat, de ezt is kitárgyaltuk már.
    Az egyetlen megoldás, az emberek tömegközlekedésre szoktatása lenne. Elővárosi villamos vagy hasonló építése, de szerintem ez majd az én nyugdíjas korom körül várható, pedig még messze van. Vagy, mint valamelyik északi országban, talán Finnországban, ahol ingyenessé tették a tömegközlekedést. De, amíg egy dolgozó bérlet vetekszik a havi üzemanyag árával, addig esélytelen. Nálunk pl. kellene két dolgozó és két diák bérlet, aminek az árán simán elautókázunk.

Új hozzászólás Aktív témák