Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Aryes

    nagyúr

    válasz dobolan #131165 üzenetére

    Eddig volt jelszó + fizikai token. 1 gombnyomás után egy rövid számsor. Utalás után ugyanezen tokenen 1 gombnyomás, rövid számsor, kész.

    Most: mobilt elő, felold, appot kikeres, felold, kód kérése, qva hosszú számsor. Utalás után ikont megnyom, smst vár, mobilt elő, felold, qva hosszú számsort bemásolni.
    Ez tényleg majdnem ugyanaz. :C

    Ráadásnak még utalás után lestem értetlenül, ott volt a szövegmező, én meg kértem kódot az appból, de azt persze nem fogadta el (miért is nem, nem erre van a mobil app?) Előtte egy héttel már az új rendszer volt, mobil appos azonosítás, akkor még elfogadta a generált kódot, utána lett egy még újabb rendszer. Sehol nem írta, hogy külön meg kell nyomni valamit és utána küldi csak a szükséges kódot, de azt meg smsben. :F Ez a része kimondottan zavaros lett...

    De mindegy, ez csak először volt kellemetlen. A push üzenetek le vannak tiltva az appban, azért mert egy hónapban 2x használom az appot, ne merítse feleslegesen a telefont...

    Eddig az Unicredit netbankja volt idegesítő az sms azonosítással, de a cibes változtatás után már az tűnik jobbnak, főleg, hogy náluk elég 6 jegyű kódot beírni. Véleményem szerint bőven elég lenne egy 4 jegyű kód is, teljesen feleslegesen szivatják az embert a 9 jegyű kódokkal, amúgy sem lehet brute-force-szal kipörgetni, mert csak egy próbálkozást enged. :W A token ráadásul többnyire egyszerű, könnyen megjegyezhető számokat adott, amiket egy ránézéssel át tudtam másolni. A 9 jegyű kódot már többször sikerül rosszul beírni. :W

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák