- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Netfone
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPaden is vége az App Store monopóliumának
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Újabb részleteket kaptunk a Terminator: Survivors című játékról
gp A játékot egyedül, vagy társakkal együtt is játszhatjuk majd elsőként PC-n, később majd konzolokon.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
konyi79
addikt
válasz AMD Power #360 üzenetére
Na most a presztizst ne úgy értsd feltétlen, mint arcoskodás.
De bizonyos helyzetben a megjelenés igenis tényező, és itt ne feltétlen csak magánszemélyben gondolkodj. Meg azért maradjunk racionálisak: attól a pillanattól kezdve, hogy egy Daciát veszel, egy kicsit időutazó leszel. Visszarepülsz legalább egy évtizedet anyagminőségben, hangszigetelésben stb... Egy Duster gyári lengéscsillapító nem csak azért 18000/db, mert jófej a Reanult és olcsón akarja adni neked, hanem olcsó fajta is. Felejtsd el, egy modern gátló frekvenciafüggő csillapítását pl.(#367) Luck Dragon
Az a TCe100 (már a 3 hengeres) bár vezetni kellemes csalódás, és valójában a félelmekkel ellentétben szerintem átlagban jobban autózható vele még a Duster is, mint az 1,6SCe-vel, olyan kettős élmény volt nekem. Főleg, ha a dCi-vel veted össze, fogyasztás tekintetében.
Relatív jól megy, de a 4WD TCe150 Dusterrel el tudok járni annyi benzinből, mint azzal. A pár éve nagyobb update-et kapott 1,5dCi meg (kovácsoltvas dugattyús) szemtelenül keveset képes enni. Szóval a 361k árelőny rettentő gyorsan eliminálódik, annál aki nem csak hetente indítja be. Meg dízelpara ide vagy oda, rettentő stabil szerkezet lett mára az a kis dízel, ami rettentő jól bírja, ha ütik-vágják is.
Szóval nem tudom, az 1,3-as eszik keveset nagyon, vagy az ezres relatív sokat, de akaratban meg kultúrában nagy, fogyasztásban meg épp fordított a különbség.
Van egy TCe100-as Dokker Van-unk (1,3), talán jövő hónapra itt a dCi (95) is, nagyon kíváncsi leszek, hogy azonos bódéban mit mutatnak. Az 1,3-as lazán eljár 7 literből, sok autópályával, így bejáratósan is. Érdekes, ott 700k netto (!) a differencia árban. -
mirci18
addikt
válasz AMD Power #356 üzenetére
Egyébként minden nézőpont kérdése. Mint már írtam egyszer kiszámoltam hogy mennyibe kerülne nekem egy új autó 10 évre és egy használt autó 5 évre amit nyilván emiatt kétszer is meg kell venned.
Lehet lamentálni várni a csodát régebben is elmondták 10 év vagy 200 e km után add el a kocsit ha nem akarsz te is a szerelők barátja lenni.
Mint már mondtam jelenleg is egy 16 éves autóval járok amit csak azért nem adok el mert belement már eddig 500 e ft-om 4-5 év alatt. Másnak a vackát nincs kedvem javítgatni.Most ha meg is venném az új autót megtartanám a régi mivel kell egy B terv ha megteheted hiszen ha lerobbansz vagy összetöröd akkor mit használsz?
Nagyon szar érzés csak az elmúlt szűk egy évet leírni de megteszem.
Tavaly sokáig balra húzott erősen a kocsi. Emiatt a gumim is kukázni kellett. Előtte szűk egy évvel lett rendbe rakva 150 e ft-ért a komplett futómű. Most télen beállítattam a futóművem januárban.
De aki csinálta jelezte gond van az első egyik gömbfejjel.Kicseréltettem mindkettőt 40 e ft. A futómű beállítás 6 e ft volt.
Jelenleg fogy az olajam 10 e km alatt egy teljes feltöltés elfogy s a motor hűtésével és a fűtéssel is gondom volt.
A szerelő akihez vittem megijesztett hogy valószínűleg hengerfejes. Se az olaj nem folyik át a vízbe se a motor nem eszik meg egyiket sem.
Olajfogyásom van de valószínűleg engedi valahol hiszen a blokk alja folyamatosan olajos. mihelyt megállsz érződik rajta a konstans olajszag. Keressük a hibát.A víz elvileg a hűtősapkánál fogyott emiatt volt gond a túlmelegedéssel ugyanis 3 liter folyadék hiányzott belőle.
Mihelyt a sapkát cseréltük s a rendszert feltöltöttük megoldódott a gond.Mint írtam januárban futóműbeállítás és szerelés volt.
Most voltam a héten műszakin ahol magamat megszívattam a le nem vett vonóhorgommal.
Ahol a műszakiztató jelezte hogy a bal hátsó teleszkóp 0 százalékos kuka plusz kicsit hullámos a bal első fék ami miatt remeg az autó fékezéskor.
Nagy nehezen le lett műszakiztatva az autó. Most mehetek javítani a hátsó teleszkópokat és az első féket.És ha mindez megvan várhatom mikor megy tönkre benne valami újra mivel amik be vannak rakva már nem gyári alkatrészek így ezek nem bírják annyi ideig.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
válasz AMD Power #376 üzenetére
Sajnos ez ilyen bicikli. De ha ezen túl vagyok elvileg nem lesz semmi gond.
S még így is összetehetem a kezem mert legalább gazdája vagyok az autónak ami az alapot amit megérdemel megkapja.Az új autónál meg eddig annyi infót szedtem össze hogy több cikk is megjelent az új motorról.
Dicsérik.
Ugyan a pótkerék helyén lesz a gázos tank de elvileg a csomagtérből nem vesz el.
Azt pedig mindenki döntse el magában hogy kell e a pótkerék vagy nem.
Mennyire használható a kocsi defektjavító készlete,Nyilván plusz kiadással jár az új elem a gázos üzem szervizeltetése.
De 10 év alatt jóformán csak a műszaki vizsgák előtt kell bevizsgáltatni minimális pénzért.
Amit elviekben az alacsonyabb vegyes fogyasztással behoz bármikor.
Mivel én olyan 10 évben gondolkodtam az autó koránál ameddig használnám engem a gáz üzem nem zavarna. Ellenben a plusz 10 lóerő a nyomatékosabb motor még jól jöhet. Aki városon kívül is használná a kocsit annak az Sce motor úgyis kevés. A Dci motor meg megint csak egy szűkebb rétegnek megfelelő választás a felhasználási szokások alapján.Egy biztos most megint drágult az autó ára aki akar megveszi de tudomásul kell venni a piac a kereslet alakítja az árát.
Én személy szerint ha bevállalnám egy új autó árát plusz 3 évig agyári szervízköltséget nem gondolkoznék azon hogy két évente műszaki előtt be kell vizsgáltatnom a gáztankomat.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
válasz AMD Power #378 üzenetére
Persze ezt te döntsd el hogy kell e neked.
Az én olvasatomban ez annyit jelent hogy 10 év alatt vagy vagy 3 vagy 4 műszakit teszek meg ha nem akarom kicseréltetni a tartály ha kicseréled a tartályt akkor 5.
5x6000 ft 10 év alatt 30 000 ft pluszkiadás. Amit szerintem pár hónap alatt behoz vegyes üzemeléssel. Nekem Lpg-s autóm nem volt nem is terveztem venni de sajnos a törvényhozók előbb utóbb az embert rákényszerítik.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
-
-
kelly416
veterán
válasz AMD Power #391 üzenetére
Igazából a nem ilyen rugalmas helyeket nem értem. Elvégre ha eladnak, abból pénzük van. Közvetve ugyan, de akkor is. Én tuti megpróbálnék mindent megtenni a leendő vevő érdekében, hiszen úgy gyümölcsöző a kapcsolat a jövőt tekintve. Kecsón ezt is tapasztaltuk, ezért is voltam boldog és nyugodt, amikor igyekeztek mindennel a kedvünkben járni, és ezért is vettük ott az autót.
-
-
válasz AMD Power #394 üzenetére
Tessék be menni a fehérvári pappas Fiat- Mercedes szalonba majd rá jössz hogy ez nem alap dolog.
Ott vettünk az autót, majd kiderült hogy nincsenek meg az átadás követően még a könyvei stb, mondták jól van, majd postázzák. Három hónapig kellett nyaggatni őket mire elküldték de az sem jó típusét. Nevetséges[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
kelly416
veterán
válasz AMD Power #405 üzenetére
Küszöbvédőt és övpárnát már vettem, rég itthon vannak, plusz van kis szivacsos ülés és középkonzol közé benyomorgatós vacak, mert én mindig beejtek oda valamit. Engem csak az zavar, hogy annyira hivalkodó, mindenen ott a Dacia feliret, mintha nem tudnám, miben ülök...
-
-
-
kelly416
veterán
válasz AMD Power #416 üzenetére
Mióta bíróságon elfogadják, én is agyalok, de félek, túl sok hülyét jelentenék be az első héten, hiteleket veszíteném hamar. Múlt héten egy rendőr (civilben, de kia varos, ismerjük) hajtott be egyirányú utcába a szemem láttára forgalommal szemben. Hamar kilyukadnának a kerekeim meg karcos lenne a kocsim, attól félek.
-
válasz AMD Power #416 üzenetére
Én használok, Xiaomi YI Dash camet , amióta csak megjelent egy jó minőségű 64GB memória kártyával.
Én biztosra megyek, mert már sok olyan ember vezet sajnos akiktől jó tartani. És egy kép vagy videó ezer szóval is felér.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz AMD Power #421 üzenetére
Igen ez az. Nincs akkumulátorja, csak egy nagy kondi ami egész nap bírja a strapát és nem sipol meg kereg mint a legtöbb.
Az autó indításával automatikusan be kapcsolódik, autó leállításával szintén kikapcsolódik. Ha csak megállsz a lámpánál nem fog kikapcsolódni.
Ha csak a szivargyújtó nem olyan hogy folyamatosan áram alatt van, mert akkor nem kapcsolódik ki. Mint az opel esetén is volt. De legalább a parkolás ott hagyott autó is biztonságban van a koccanás esetén mert akkor is figyel.
Ráfutás meg a sávelhagyásra figyelmeztető funkció működik benne, de egy idő után engem idegesített.1080P 60FPS használom. Tökéletesen nappal és este.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz AMD Power #427 üzenetére
Múltkor ezt ha már ki tárgyaltuk volna, de én már elbizonytalanodtam ebben a kérdés körében.
De én arra emlékszem hogy ahol veszed szalonban az mivel van szerződésben.
Szerintem a milyen autót vegyünk topicban tessék megkérdezni CastuS és MunezXBK fórumtársakat , ők biztosan tudni fogják.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
kelly416
veterán
válasz AMD Power #427 üzenetére
Nem tudom. A srác azzal hívott fel, hogy be kell fizetnem a 2,7 misit és minden ok... Mondom, hiteles a dolog. Ja? Akkor benézte, hétfőn menjek be és indítjuk a dolgot. Szóval ezen felül még semmit nem tudok. Majd írok, ha már van válaszom ezekre a kérdésekre.
Kecskemét, Renault kereskedés. Formont auto a nevük asszem.
-
-
válasz AMD Power #437 üzenetére
Minden mondatában érződik hogy másokat meg akar győzni hogy minden "is" rossz. De tartom a fentebb írtakat.
El kell engednie , adja el amíg ér valamit az autó és vegyen egy számára kielégítő autót.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Šolaire
veterán
válasz AMD Power #437 üzenetére
Engedd el ezt szerintem. Azt vedd ami neked a megfelelő. Nekem is adtak tanácsokat. Újat ne vegyél, használtat ne vegyél, mazda rohad ne vegyél, renault ne vegyél stb, stb. Végül nem hallgattam senkire és azt vettem ami nekem a jó. Magadnak veszed az autót nem másnak ez vezéreljen.
“Praise The Sun” \[T]/
-
mirci18
addikt
válasz AMD Power #420 üzenetére
Gumisok állítása szerint ugyanolyan erős lesz mint a gyári.
Nekem volt olyan gumim amin 3 ilyen javítás is volt.
Utána dobtam el mert semmi értelme folyton foltozni sem árban plusz 3 után már nem érezném biztonságban magam.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
-
-
-
-
válasz AMD Power #470 üzenetére
Nem olyan biztos , lehet hogy tévedek, de az én meglátásom az hogy a Logan az Astrához viszonyított arányában magasabb, szélesebb és szerintem egy picit nehezebb is. Így a légellenállás és súlyt tekintve a 60 & 73 lóerő szinte azonossá válik. Persze ezen a sebességváltó kiosztása tudna segíteni hogy erősebbnek érződjön a Logan.
Vagy nem?A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
mirci18
addikt
válasz AMD Power #461 üzenetére
Kombiról nem olvastam hogy frissülne.
Másrészt a cikket elolvasva a lényeg benne van.
Minimum egy évet kell várni az új autóra ami már megújult plusz drágább is lesz.
Nekem így nem nagyon vonz.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
válasz AMD Power #478 üzenetére
Mivel az elmúlt 1 évben is kb 10 százalékot emelkedett az autó ára a kereslet és sok más külső tényező miatt. ezért jövőre frissítéskor is ekkora emelést várok. Valahol a fejlesztési költségeket s egyebeket be kell hozni.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
-
-
mirci18
addikt
válasz AMD Power #480 üzenetére
Hát én akárhogy nézem de olyan preferenciákkal nem találok autót mint ahogy ti nézitek.
Amit én kinéztem az egy nagyon jól felszerelt kombi 3.9 millás árral plusz vonóhorog.
Tehát 4 fölött lesz az ára mire kihozom.Bármelyik másik márka kombija ugyanilyen felszereltséggel minimum 1 millióval drágább.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen