Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gyemipapa

    senior tag

    válasz Luck Dragon #1087 üzenetére

    Csak azt nem írtad, MCV, Duster, Lodgy vagy Sandero volt a kalkuláció tárgya, és a 4 milla full felszereltségre vonatkozik-e... Mert nagyon nem mindegy. De nézhetsz ugyanazon paraméterekkel egy másik autómárkát, mindjárt nem fogod sokallani a 4 millát.
    Én három hónapja vettem 0,9Tce Sandero Stepway Techroadot, full extrákkal, 3,7 milláért, és úgy vagyok vele, mint az a bizonyos majom a farkával. :-)

    [ Szerkesztve ]

    Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...

  • válasz Luck Dragon #1087 üzenetére

    Most magamnak válaszolva elgondolkodtató ,mindemellett titeket olvasva napjainkban ilyen árak mellett ha vásárolnom kéne autót az új legyen vagy éppen használt. Kiindulásként a fentebb írt 4 millió Ft összeállított
    Sandero artic felszereltségel az amire nekem szükségem lenne az lenne a minimum színt. Úgy gondolom hogy napjainkban minimum elvárásként kérhetem legyen az autómban egy automata klíma, tempomat, 4 db elektromos ablak emelő, alufelni , navigáció és egy két apróság .
    Az egésznek az lenne a pozitívuma hogy tényleg új, hosszabb ideig nem kellene hozzányúlni az autóhoz, ott lenne a garancia. Itt meg is áll az egész 4 millió Ft-ból, de használtautó esetében itt még tartalékolnom kell egyéb + kiadásokra . És ugye ott lenne az új autó illata amit szeretünk . :)
    Negatív oldala ami talán nem is annyira az de mégis átgondolandó hogy a fentebb írt összegből már igen komoly használtautót tudnánk vásárolni. Mint az említett Opel és Fort de magam részéről a Peugeot-t 308-at és idetenném . Itt ma találhatunk viszonylag keveset futott jól felszerelt példányokat.
    A dolgoknak az árnyékos oldalával is foglalkoznunk kell, itt már számításba kell venni hogy vannak kopo alkatrészek amiket már biztos hogy cserélni kell, és az is biztos hogy drágább mint egy Dácia alkatrész mert ez is egy szempont.
    Részemről azért maradna továbbra is az új autó, mert a mai autók amilyen technikát képviselnek vagy tartalmaznak horror áron kell őket javíttatni. Az új esetében azért 1 db-ig biztos nem kell hozzányúlni, de a használtnál mondjuk egy befecskendező rendszer vagy egy Turbo vagy egy kettőstömegű lendkerék, vagy a változó szelepvezérlést állító kerekek cseréje borzadály. És ma ott tartunk hogy az autónak az egynegyedét rá is költöttük a szervizelése.
    Plusz kihívást azt is nehezíti hogy kis hazánkban a használtautó egy nagy szerencsejáték. Sok mindennek utána kell nézni még annál is többet. Ezen már egyszer átestem amikor vettem az Opelt ,elég maximalista vagyok így betartott legalább egy félévig mire megtaláltam a számomra tökéleteshez álló autót.
    Ennek már négy éve, belegondolni sem merek pedig muszáj hogy azóta sokkal de sokkal több használtautó van a piacon és ennek a jelentős része külföldi eredetű. Ez a semmi baj nem lenne csak hát tudjuk hogy szinte le ellenőrizhetetlenek az előelőéletük. És még a papírok megléte ,szerviznapló ,Carpass kártyák ,stb.
    Magyarországon került forgalomba helyezés az elég ritka főleg aki magánszemélyként árulja kis autóját részemről az a number one. De itt lehetnek meglepetések gondolni kit arra hogy két évente cserélni az olajat vagy csak minimálisat csinálja meg azt ami elő van írva szerviz szempontjából. Hisz megteheti hogy vesz egy új autót és majd a második tulaj szív majd az egésszel. Persze jogosan jöhetne itt a kérdés hogy miért nem vittük átvizsgálásra mert megtudnunk mindent. Ha minden kötél szakad akkor
    érdemes flotta autót is nézni hiába mondja mindenki hogy juj az nem szabad. Ellenben vannak olyan cégek ahol nem várják meg a 30 000-es olaj csere periódus hanem előtte legalább 15 000 km követően megteszik a szükséges szervizes lépéseket. Itt csak azt kell szemügyre venni hogy akik használták milyen állapotban hagyták maguk után ,általában négy éves korukban válnak meg autóigtól. Ez idő tájt napjaink autói igen csak kifinomultak és strapabíróak hogy ezt az időszakot kibírják. Persze láttunk már csodákat. De legalább tudom hogy megkapták mindent szerviz jóvoltából.

    Látom megint elkalandoztam a témában . Jól meg válaszoltam magamnak :DDD
    Pedig elég sok részbe bele sem mentem.

    A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

Új hozzászólás Aktív témák