Hirdetés
- iPhone topik
- Apple Watch
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Folyamatos vérnyomásmérést kínál a Huawei Watch D2
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
Hirdetés
-
Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
lo Tegnap érkezz meg az új hangfal rendszer. Egyrészt azért esett rá a vásárlás, mert ajánlott, másrészt van hozzá...
-
Netflixesedik a YouTube, AI gyárt rá videót
it Egy rakás újdonsággal frissít a YouTube, amelyre a videókat immáron évadokban és epizódokban is fel lehet tölteni. Sőt, AI-val is lehet a platformra videót gyártani.
-
Free Play Days 2024 - 38. hét: Nem kevesebb mint tíz játékot próbálhatunk ki
gp Az elkövetkező napokban az 505 Games alkotásai kerülnek a középpontba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #550 üzenetére
De ez dizel! :)
-
konyi79
addikt
válasz Luck Dragon #548 üzenetére
Jó ideig használtunk egy ilyen Partnert, ami még a 40LE-t is képes volt alulmúlni. Meg van mellette Leaf is.
Tény, hogy marha kevés, de ha megfelelő alázattal ugrottál ki a keresztforgalomba, nem nagyon kezdtél előzésbe, simán el lehetett vele lenni. A Leaf már-már versenyautó Dacia ülésből nézve, szerintem ott van a 150 lovas Duster mellett menetdinamikában. Ugye a villanyautó nagy előnye, hogy az a kicsi teljesítmény minden időpillanatban rendelkezésre áll. nem csak 3500-5000 között, mint egy turbós, vagy 5500-6000 környékén, mint egy szívó.
Szóval egy nem pörgetett 1,0SCe szintjét hozhatja majd a kis villanyDacia, hisz a kicsi akkuval nem lesz nehéz se.
Szerintem ennyivel simán vállalható városi közlekedésre. -
konyi79
addikt
válasz Luck Dragon #555 üzenetére
Tudom, mikor épül a család és fontosabb a lakhatás nem lehet úgy választani és fenntartani autókat, ahogy szeretnénk.
De ha már elfér 2 autó a garázsban, egyből értelmet nyer ez is.
Ingázni helyben, napi futkosásra a városba nem kell se nagyobb hatótáv, se nagyobb teljesítmény. Felesleges is cipelni a 60kWh-s akkumulátort hozzá.
Elég, ha a második autó futja a 200-at, meg megy el egy tankkal 500km-t.[ Szerkesztve ]
-
konyi79
addikt
válasz Luck Dragon #559 üzenetére
A súly kérdés sokkal keményebb dió, mint elsőre gondoltam.
Sehol nem kötelező a gyártóknak megadni a felni súlyát, titkolják is rendesen.
A CMS -a téli felni gyártója- hiába kérdeztem fb-on, nem írta meg mennyi az annyi. Ezt utólag kérdeztem, mert egyszerűen nehéznek érzem, bármilyen frankó is. Megadtam a gyári rendelési kódját a felninek, aztán visszaírták, hogy ez függ a felni méretétől, nem tudnak válaszolni... A kereket mérve a gumi adatából visszaszámolva 12,5kg lehet. (Gyári Maldive 11,7kg)
Az O.Z. is annyit írt, hogy nyugodjak meg, az egyik legkönnyebb felnik az övék, de a dealereket nyaggassam vele. Meg is tettem, full korrekten a megadott típusok tömegét megadták -dobozzal együtt
Így tudom, hogy a méretemben a Veloce GT dobozzal együtt 8,27kg, a Superturismo LM pedig 10,59kg
Szóval a Veloce GT a mostaninál nagyjából 5kg(!!!) mínuszt jelentene a forgó rugózatlan tömegből. És ehhez képest árban sem annyira elszállt talán...PontS kiesik, a keresett méretben nincs, ami tetszene. 5 küllősök nem, polír meg megint kiesik, rettentő csúnya, ha a polírozott részen a lakk sérül, és nem javítható a fényezés. Van vele negatív tapasztalat.
Ja forgalmazó.. Google első találatra a gyártó termékének gondoltam a linkelt oldalt.[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #566 üzenetére
Királyság! Maradjon is így!
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #566 üzenetére
Hala az Egnek! Tenyleg nagyon gyorsak voltak!
-
konyi79
addikt
válasz Luck Dragon #563 üzenetére
Van a gyári Maldive, azzal jött. Csak azok a polír fazonok nem is tetszenek, meg rettentő kényesek.
Szóval az beszáll a csere árába. -
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #575 üzenetére
En is arra tippeltem. De azt mondtak,hogy nem az lesz. De ma este kiderul...
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #577 üzenetére
Megrtelek. Foleg azutan,hogy mindenki csak oket ajanlotta.
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #581 üzenetére
Csak kérdés ,hogy nekem innen Óbudáról mennyire éri meg ezért Gyöngyösön autót venni és odajárni.
Szerintem semmennyire. Fót se itt van a szomszédban ,de azért az mégis csak emberi távolságra van tőlem.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #583 üzenetére
Onnan meg főleg.
Csak pl képpen
Fóti Dacia 17.8km/ 20 perc
Gyöngyösi Dacia 80.2km/ 55 perc autópályán. -
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #588 üzenetére
Már megette a reggelijét, most vagy output jön, vagy szunya... csak már van szabad kezem.
Egyébként Eger mellé szoktunk járni évente 2x minimum, de nem hoznám össze a hétvégi látogatást a szervizzel.
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #596 üzenetére
Már több mint 10e km van benne. Mondta nekem,hogy melegen már tolható neki a gáz!
-
konyi79
addikt
válasz Luck Dragon #610 üzenetére
Megijedni azért nem kell.
Ez a tényleg folyamatos extrém terhelést jelenti.
Azaz állandó, mondjuk 75% fölötti teljesítményt, ami teszemazt Logannál folyamatos 160-180km/h autópálya tempónál tudod elérni. Vagy húzol egy lószállítót :) mindezt josszú úton, nem csak felgyorsulsz oda.Műszaki háttere ugye az, hogy a gáz kicsivel magasabb hőmérsékleten ég el, emiatt a hengerfej hőterhelése magasabb. Ráadásul előnytelen az égéstér hőháztartása szempontjából, hogy előre el van párologtatva a hajtóanyag. Benzin estén a porlasztott folyadék is a forró alkatrészeken elgőzöl, ami azokat remekül hűti.
Persze ez itt már borzalmasan motorfüggő, mennyi a rendszerben a tartalék. Nekem volt elgázosítva régen egy GA16-os motorú Nissanom. Na azzal konkrétan nyélgázon mentem el 340 000(!)km-t. Semmi baja nem lett.
Persze tény, egy mai motorban rejlő tartalékot, vagy nevezzük nevén felesleges túlméretezést nem szabad az ezredforduló előtti japán motorokhoz hasonlítani. Ismerek esetet gázos Fordnál, ami nem bírta ki a berlini kirándulást. De ott se 130-cal mentek a pályán.A TCe LPG motorok előnye, a hibás felprogramozás miatti motorkárosodás ugye nem játszik. Állítólag a szelepek is mások. De ilyen terheléses tesztet hogy csinálnak-e vele...? De ha újonnan veszed tök mind1, hisz 200k garancia elérhető rá.
-
konyi79
addikt
válasz Luck Dragon #612 üzenetére
Persze, a dci már bizonyított.
De ott az AdBlue? Nagyjából pont egy LPG-nyi plusz alkatrész. És attól még kevesebbet se eszik, de legalább kell bele azt is tankolni.
Ráadásul sűrűn, mert van is velük baj. A mostani 1.gen. adalékolt rendszereknél ha hagyod lefogyni nagyon az AdBlue-et hajlamos leragadni a szintjelző. Azt hiszi, hogy ki van fogyva hiába töltesz rá, és 800km után letiltja a motort.
Ezeket egyiket se lesz értelme 10 éves kora után üzemben tartani. -
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #618 üzenetére
Koszi de nem! :) Ebben a felhasznalasi formaban dizel sem kene. Sot mar az sem biztos,hogy kell e auto.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #616 üzenetére
-
konyi79
addikt
válasz Luck Dragon #614 üzenetére
Félre ne érts, én nem meggyőzni akarlak.
Csupán rávilágítani, hogy a dízel se problémamentesebb feltétlen, vagy akár egyszerűbb.1.gen AB alatt a jelenlegit értem, ami van az 1,5dCi motorokban. Mármint Renault 1.gen, tudom, hogy másutt régóta van. Sajnos nem egy hibátlan konstrució, nem véletlen jön az updatelt verzió.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #628 üzenetére
Az tuti. Csak a fóliától tartok kissé azért, nehogy bedohosodjon, a pléden meg idővel átszivárog a por. Főleg, hogy lemez burkolatos garázsom van (lindab) és nem szövetes lemez van a tetején, így néha izzad és csöpög belül "az eső". De szerintem becsavarom egy plédbe és leterítem egy fóliával ami engedi szellőzni oldalról.
Közben elgondolkoztam magamon, min agonizálok. Asszem erre mondták Anyámék, hogy cifra nyomorúság. Be is fejeztem a témát.
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #640 üzenetére
Pontosan. Foleg,hogy ha tenyleg beut megint egy kis recesszio
... visszaesnek az eladasok. Rn mondjuk nem veszek megibt hasznalt autot. Inkabb rakoltok az Astrara 100eFt es meg par evig hasznalom. En ha veszek, csak ujat fogok. -
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #642 üzenetére
Jobb otletem nincsen. De en bizok benne,hogy ez a koronas buli 1-2honap mulva lecseng. Anyagilag mar engem is erint. Kevesebb forgalom, kevesebb jutalek. De azert kolcson meg nem kell kernunk! :)
-
gyemipapa
senior tag
-
gyemipapa
senior tag
válasz Luck Dragon #710 üzenetére
De hát már a KÖTVÉNYT is átküldték, ki is nyomtattam, a kötvény kelte és a törlésértesítő kelte is ugyanaznapi, március 20.
Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
-
7Sony7
őstag
válasz Luck Dragon #723 üzenetére
Köszi. Ez tuti. Így adták ide, hogy néha világít valami a műszerfalon..
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
7Sony7
őstag
válasz Luck Dragon #725 üzenetére
Az lesz természetesen. Csak most keresgélek a neten, hogy mégis milyen jellegű hibára utalhat, nem láttam még ilyet. Kíváncsi vagyok. Elm 327-esem van, de a torque free szerint nincs tárolt hiba. Tudsz valami free szoftvert erre? Puszta kíváncsiságból.
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
7Sony7
őstag
válasz Luck Dragon #727 üzenetére
Ok. Köszi. Szólok a gazdának, irány a szervíz.
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #734 üzenetére
Ez igy van. Sok embertol hallottam,hogy a fogyasztas es majd a meneteljesitmeny is jobb lesz ahogy bejaratodik a gep.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #734 üzenetére
Igen, gondoltam, meg másoktól is ezt olvasom/hallom.
Szerintetek 3.000km körül nem illene csinálni egy olajcserét? A szervízkönyv 1 év vagy 30.000 km-t ír első szervizre, de szerintem nagyon nem ártana egy bejáratós olajcsere. Tévedek?
Szerk.:
Bár ilyen ütemben a 3000km az egy éves szervizre lesz meg.[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #741 üzenetére
Akkor jó, szívesen viszem is (remélem nem kell közelharcot vívni majd a szervizzel, hogy 0w20 olajat tegyenek bele, nem 10w30-at, mert barátom mondta, hogy csoportokban olvasta Renault és Dacia vonatkozásban is, hogy minden áron 10w30-at akar bele rakni a szerviz, pedig a könyvében is 0w20 van), mert én azt sokkal egészségesebbnek tartom, mint 30.000-ig kihúzni az elaő olajjal.
-
konyi79
addikt
válasz Luck Dragon #751 üzenetére
Bíztam benne
Vannak modellek, ahol ez megvan ma is, de ezek jellemzően a prémium modellek végletekig kihegyezett motorjai. Na pont nem ez a Dacia.
Gyakorlatban mindig marad némi szennyeződés az összeszerelt alkatrészeken a megmunkálás után, meg ugye ezek mindegyike le van kezelve változatos korrózivédő anyagokkal. Na ezt leoldja a felületről a forró motorolaj, ami ma már szintén egy precízen összerakott kémiai alkotás, amiből nem hiányoznak ezek a vegyianyag maradványok.
Nyilván egy mindennapra szánt autóban ennek kisebb a jelentősége, de van.
Szóval csere 3-5000 körül, meg minden egész 10k-nál, ha valaki hosszú tárvra tervez.Bár érdemes megemlíteni, hogy az első 150000 km-t nagy biztonsággal lefutja a 4 célzott olajcserével, amit így feltolhatunk 15db-ra, ami lazán ott van típusfüggően 500k-1,5M között valahol a szűrőkkel együtt. Ha meg el lesz adva az autó, akkor meg megéri-e ezt rákölteni? És akkor meg is fejtettük a sok behozott szar titkát.
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #753 üzenetére
Áhh ez a használt buli..... én a frászt kapom tőle. Akkor inkább addig használom az Astra-t ameddig porra nem rohad alattam.
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #755 üzenetére
Jah tényleg! Végül is.....
-
Flowtation
őstag
válasz Luck Dragon #778 üzenetére
Mármint nem alumíniumból vannak, vagy csak dísztárcsák?
Mert ha dísztárcsák akkor engem átvertek.Keresek: D-link covr-1102 2 pack routert.
-
Flowtation
őstag
válasz Luck Dragon #780 üzenetére
Ha jól rémlik nekem ugyan ilyen van, külön kértük az autóhoz, igaz az 16"-os és könnyűfém felni. De mivel el van rakva december óta és nem is volt még a kocsin, elbizonytalanodtam..
Keresek: D-link covr-1102 2 pack routert.
-
Flowtation
őstag
válasz Luck Dragon #782 üzenetére
No délután az lesz most már.
Keresek: D-link covr-1102 2 pack routert.
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #793 üzenetére
Ez átlag felhasználásra van. Ami benzines autónál évi kb 10-15.000km jelent. Ott biztos megfelel!
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #797 üzenetére
Alakul mit ne mondjak.....
Duster +250e , Renault Clio Generation Zen +250e. -
Flowtation
őstag
válasz Luck Dragon #782 üzenetére
Kimentem, megnéztem. De közben leesett, hogy direkt külön vettem/kértem hozzá alukereket. A héten fel is rakatom, aztán majd rakok fel képet.
Más: Főként Lodgy tulajoktól kérdezem: Nektek is zörög az autó belseje? Nem vészes, de mintha nem lenne minden műanyag rögzítve. Új korától ilyen, én be tudom annak, hogy dacia, nem prémium kategória, és remélem nem valami összeszerelési hiba.
Keresek: D-link covr-1102 2 pack routert.
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #799 üzenetére
Én kivárok! De ebből igy ebben a formában sok eladás nem lesz. Nem csak a Dacianal. Nagyjából egyiknél sem....
-
Šolaire
veterán
válasz Luck Dragon #825 üzenetére
Miskolcon vettem teljesen korrektek voltak.
“Praise The Sun” \[T]/
-
mirci18
addikt
válasz Luck Dragon #831 üzenetére
Jós nem vagyok sajnos. Annyi idő sem telt még el eddig hogy behatóbban tanulmányozzuk azt hogy szakszerű gondoskodás mellett a turbó mit fog bírni.
De elvileg normál a gyár által előírt csereperiódusok mellett bírnia kellene azt a 10 évet ha többet nem is. De ez annyira bonyolult kérdéskör hogy még én is alszok rá egyet kettőt plusz beszélek az értékesítővel is.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #831 üzenetére
Ezen most en is kicsit felmordultam magamban. En amugy biztos nem fogom kerni az Easy Service-t. Ha megveszem eleg lesz nekem a sima +2 ev garancia.
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #841 üzenetére
Fehér kesztyűm nincsen. De időm, kanapém és autóm is van. Kivárunk majd.
-
gyemipapa
senior tag
válasz Luck Dragon #850 üzenetére
De hát már többen veszik, mint a Suzukit, ennél még a FB csoport is jobban pörög...
Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
-
konyi79
addikt
válasz Luck Dragon #852 üzenetére
Az a helyzet a lapcsalád korábbi ismertsége a FB óta születő témákban nem túl erős, és erről nem Parciék tehetnek, oda és a yt-ra szorul lassan teljesen már a Totalcar is.
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #856 üzenetére
Pedig de jó lenne tényleg egy új autót venni. De ez a koronás sza* is havi szinte -100e csinál nekem. Pont azt a pénzt "viszi" el ami az autóhoz kellett volna. Most B tervnek be van rakva egy használt i30 és társai.
[ Szerkesztve ]
-
gyemipapa
senior tag
válasz Luck Dragon #860 üzenetére
Nem értem a kérdést: retorika: szónoklattan, szónoklás.
Mire gondolsz?Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
-
Šolaire
veterán
válasz Luck Dragon #854 üzenetére
Én viszonylag csendben vagyok, meg vagyok elégedve az autóval de olvasgatok mindig tanul az ember.
“Praise The Sun” \[T]/
-
gyemipapa
senior tag
válasz Luck Dragon #864 üzenetére
Hááát... ha tudnám, vagy legalább sejteném, nem vetettem volna fel a kérdést. Pl. egy Amazfit Bip okosóra topik is jobban pörög, két éve, amóta megjelent az óra a piacon.
Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #871 üzenetére
Persze! De amúgy ha valaki talál benne egy számára szimpatikusat akkor ott érdemes lehet rácsapni.
A Dacia bukta a legnagyobbat Romániában
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen